kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Саба?ты? та?ырыбы: "Тазалы?-саулы? кепілі".

Нажмите, чтобы узнать подробности

                                                    САБА? ЖОСПАРЫ

П?ні:?аза? тілі      Сынып  2 «А, Б»                               

Саба?ты? та?ырыбы: "Тазалы?-саулы? кепілі".

Саба?ты? ма?саты:

Білімділік: О?ушылырды? ?ткен саба?тарда ал?ан білімдерін пысы?тау. "Тазалы?-саулы? кепілі" дегенді о?ушыларды? т?сінуіне к?мектесу. Тазалы? са?тау заттарын к?рсете отырып,гигиена са?тау?а ?йрету.

Дамытушылы?:Т?рлі ?дістер, с?ра?-жауап, ойын элементтерін пайдалану ар?ылы о?ушыларды? бай?а?ышты?ын,тап?ырлы?ын,жылдамды?ын,есте са?тау ?абілетін, танымды? ?абілеттерін арттыру,.

Т?рбиелік: Балаларды тазалы??а, ??ыптылы??а т?рбиелеу.

Саба?ты? к?рнекілігі: интерактивтіта?та,?уырша?, слайд, видеолар, с?лемдеме,

тазалы? са?тау заттары, карточкалар.

Саба?ты? т?рі: жа?а саба?.

Саба?ты? ?діс-т?сілдері: т?сіндіру, с?ра?-жауап,?айталау, ойын, ой ?оз?ау, проблемалы? с?ра?, топпен ж?мыс.

                                 Саба?ты? барысы:

І.?йымдастыру кезе?і:

О?ушыларды? назарын саба??а аудару.

-С?леметсі?дер ме,балалар?

-Отыры?дар.

-?азір ?ай саба??

-?ане бір бірімізге ?арап к?лейік.

 - Покажите, с каким настроением вы пришли на урок.

Вы готовы, глазки? (поглаживают веки глаз)

Да! (смотрят в «бинокль»)

Вы готовы, ушки?

Да! (прикладывают ладони к ушам, поглаживая их)

Вы готовы, ручки?

Да! (хлопают в ладоши)

Вы готовы, ножки?

Да! (поглаживают ноги, притопывают)

Вы готовы?

Да! (разводят руки в стороны и обнимают себя)

ІІ.?й тапсырмасын тексеру.

-Балалар, б?гін бізді? саба?ымыз?а Айс?лу деген ?демі,таза ?ыз келді. Айс?лу ?зімен бірге тапсырмалар ала келді. ?йге берілген жа?а с?здерді сендерден с?райды.

ІІІ.Жа?а саба?.

   С?здік:

Сабын - Мыло

Ж?ке - Мочалка

Д?ретхана ?а?азы - Туалетная бумага

Майлы? - Салфетки

Тіс щеткасы - Зубная щетка

Тіс пастасы - Зубная паста

С?лгі - Полотенце

Сусабын - Шампунь

Тара? - Расческа

-Балалар б?гінгі бізді? та?ырыбымыз - "Тазалы?-саулы? кепілі". "Чистота-залог здоровья".

Видедан "Мойдодыр" мультфильмы.

-балалар ана баладан киімдері неге ?ашып кетті?

-б?л бала?а ?андай ат ?ойса? болады?  (Неряха, грязнуля я?ни кір ?ожала?)

-Правильно. Что надо делать что бы быть чистым?

-Беті-?олды сабынмен жуу керек. Тісті тіс щеткасымен тазалау керек. Шашты д?рыстап тарау керек.

-Надо мыть мылом лицо и руки. Надо чистить зубы зубной щеткой. Надо волосы расчесывать расческой.

"Кір бала" мултфильмы.

-Давайте девочку  научим  правильно умываться.

 -Намочить руки, взять   мыло, намылить руки до пены, затем смыть пену водой.  Теперь чистыми руками  моем лицо, уши, шею.

ІV.О?улы?пен ж?мыс.

-Балалар, ?ане о?улы?та?ы 3-тапсырма?а ?араймыз.

Айс?лу саба??а ?атыс?анымыз?а ?арап отыр.

Жуын,жуын,

Жуынса?,

?андай жа?сы ?уырша?!

?азір аппа? боласы?,

?уанады анашы?.

(3 тапсырманы сергіту с?ті ретінде орындау).

V.С?лемдеме (тазалы? са?тау заттары).

-Бізге сынып?а с?лемдеме келді.?ане кімнен келгенін к?рейік.

                                                   Балалар!

Мен сендерге с?лемдеме жіберіп отырмын.Оны? ішінде ?ызы?ты ж?мба?тар ж?не жауаптар бар. Ж?мба?тарды шешуге тырысы?дар. С?ттілік тілеймін. Сау болы?дар.

                                     Сендерді? Мойдодыры?.

Ж?мба?тар.

Лёг в карман и караулю:

Рёву, плаксу  и грязнулю.

Им утру  потоки  слёз,

Не забуду  и про  нос. ( Носовой платок-м?рынорамалы)

Гладко  и   душисто, моет   очень чисто.Нужно, чтоб у каждого  было –      Что, ребята?                                (Мыло-сабын)

 Вытираю  я, стараюсь

После  бани  паренька.

Всё намокло, всё измялось –

Нет сухого  уголка.               (Полотенце-с?лгі)

Хожу-брожу  не по лесам,

А по усам, по волосам

И зубы  у меня длинней,

Чем  у волков  и медведей.   (Расческа-тара?)

Кто  считает зубы  нам

По утрам  и вечерам.   (Зубная щётка-тіс щеткасы)

-Б?лар тазалы? са?тау заттары. (М??алім с?лемдемеден сабын,тіс пастасын, тіс щеткасын, сусабын, тара?, с?лгі алып шы?ады.)

 -Ребята, вызнакомы  с этими  предметами? Для чего они нужны?

VІ.Ойын "Не немен дос?".

- С чем дружит   нос…, туфли…, ногти…, волосы.,  зубы.?(карточки)

VІІ.Ойын "Мойдодырды? ке?естері".

1.Та?ерте? ж?не кешке жуыну.

2.Тісті к?ніне 2 рет тазалау.

3.К?нде шашты тарау.

4.Тырна?ты алып отыру.

Рефлексия.

-Балалар,сендерге саба? ?нады ма?

И? ?нады

Орташа ?нады

М?лде ?намады

?й тапсырма.С?йлем ??растыру.

Ба?алау.

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Саба?ты? та?ырыбы: "Тазалы?-саулы? кепілі".»

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Пәні:Қазақ тілі Сынып 2 «А, Б»

Сабақтың тақырыбы: "Тазалық-саулық кепілі".

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Оқушылырдың өткен сабақтарда алған білімдерін пысықтау. "Тазалық-саулық кепілі" дегенді оқушылардың түсінуіне көмектесу. Тазалық сақтау заттарын көрсете отырып,гигиена сақтауға үйрету.

Дамытушылық:Түрлі әдістер, сұрақ-жауап, ойын элементтерін пайдалану арқылы оқушылардың байқағыштығын,тапқырлығын,жылдамдығын,есте сақтау қабілетін, танымдық қабілеттерін арттыру,.

Тәрбиелік: Балаларды тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі: интерактивтітақта,қуыршақ, слайд, видеолар, сәлемдеме,

тазалық сақтау заттары, карточкалар.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап,қайталау, ойын, ой қозғау, проблемалық сұрақ, топпен жұмыс.

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

-Сәлеметсіңдер ме,балалар?

-Отырыңдар.

-Қазір қай сабақ?

-Қане бір бірімізге қарап күлейік.

- Покажите, с каким настроением вы пришли на урок.

Вы готовы, глазки? (поглаживают веки глаз)

Да! (смотрят в «бинокль»)

Вы готовы, ушки?

Да! (прикладывают ладони к ушам, поглаживая их)

Вы готовы, ручки?

Да! (хлопают в ладоши)

Вы готовы, ножки?

Да! (поглаживают ноги, притопывают)

Вы готовы?

Да! (разводят руки в стороны и обнимают себя)


ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.

-Балалар, бүгін біздің сабағымызға Айсұлу деген әдемі,таза қыз келді. Айсұлу өзімен бірге тапсырмалар ала келді. Үйге берілген жаңа сөздерді сендерден сұрайды.


ІІІ.Жаңа сабақ.

Сөздік:

Сабын - Мыло

Жөке - Мочалка

Дәретхана қағазы - Туалетная бумага

Майлық - Салфетки

Тіс щеткасы - Зубная щетка

Тіс пастасы - Зубная паста

Сүлгі - Полотенце

Сусабын - Шампунь

Тарақ - Расческа


-Балалар бүгінгі біздің тақырыбымыз - "Тазалық-саулық кепілі". "Чистота-залог здоровья".

Видедан "Мойдодыр" мультфильмы.

-балалар ана баладан киімдері неге қашып кетті?

-бұл балаға қандай ат қойсақ болады? (Неряха, грязнуля яғни кір қожалақ)

-Правильно. Что надо делать что бы быть чистым?

-Беті-қолды сабынмен жуу керек. Тісті тіс щеткасымен тазалау керек. Шашты дұрыстап тарау керек.

-Надо мыть мылом лицо и руки. Надо чистить зубы зубной щеткой. Надо волосы расчесывать расческой.

"Кір бала" мултфильмы.

-Давайте девочку научим правильно умываться.

-Намочить руки, взять мыло, намылить руки до пены, затем смыть пену водой. Теперь чистыми руками моем лицо, уши , шею.

ІV.Оқулықпен жұмыс.

-Балалар, қане оқулықтағы 3-тапсырмаға қараймыз.

Айсұлу сабаққа қатысқанымызға қарап отыр.

Жуын,жуын,

Жуынсақ,

Қандай жақсы қуыршақ!

Қазір аппақ боласың,

Қуанады анашың.

(3 тапсырманы сергіту сәті ретінде орындау).

V.Сәлемдеме (тазалық сақтау заттары).

-Бізге сыныпқа сәлемдеме келді.Қане кімнен келгенін көрейік.

Балалар!

Мен сендерге сәлемдеме жіберіп отырмын.Оның ішінде қызықты жұмбақтар және жауаптар бар. Жұмбақтарды шешуге тырысыңдар. Сәттілік тілеймін. Сау болыңдар.

Сендердің Мойдодырың.

Жұмбақтар.

Лёг в карман и караулю:

Рёву, плаксу и грязнулю.

Им утру потоки слёз,

Не забуду и про нос. ( Носовой платок-мұрынорамалы)

Гладко и душисто, моет очень чисто.Нужно, чтоб у каждого было – Что, ребята? (Мыло-сабын)

Вытираю я, стараюсь

После бани паренька.

Всё намокло, всё измялось –

Нет сухого уголка. (Полотенце-сүлгі)

Хожу-брожу не по лесам,

А по усам, по волосам

И зубы у меня длинней,

Чем у волков и медведей. (Расческа-тарақ)

Кто считает зубы нам

По утрам и вечерам. (Зубная щётка-тіс щеткасы)

-Бұлар тазалық сақтау заттары. (Мұғалім сәлемдемеден сабын,тіс пастасын, тіс щеткасын, сусабын, тарақ, сүлгі алып шығады.)

-Ребята, вызнакомы с этими предметами? Для чего они нужны?


VІ.Ойын "Не немен дос?".

- С чем дружит нос…, туфли…, ногти…, волосы.., зубы..?(карточки)


VІІ.Ойын "Мойдодырдың кеңестері".

1.Таңертең және кешке жуыну.

2.Тісті күніне 2 рет тазалау.

3.Күнде шашты тарау.

4.Тырнақты алып отыру.


Рефлексия.

-Балалар,сендерге сабақ ұнады ма?

Иә ұнады

Орташа ұнады

Мүлде ұнамады


Үй тапсырма.Сөйлем құрастыру.

Бағалау.



Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Прочее

Категория: Уроки

Целевая аудитория: Прочее

Скачать
Саба?ты? та?ырыбы: "Тазалы?-саулы? кепілі".

Автор: Токтасынова Нуржамал

Дата: 12.11.2015

Номер свидетельства: 251980


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства