Вансынек, мезе максы те теманть коряс учебникесь. Оштё весть ёвтатано вечкемань вал минек сюпав эрзянь келентень ды тиринь масторонок туртов.
Арсян весеменень паро важодема уроконть перть ды вадря мельть-превть.
Тейсынек 1-це упражнениянть. Прочитайте текст. Переведите. От существительных поставьте вопросы к выделенным словам.
Образец: кизэсь (кодамо?) лембе.
(Проверка домашнего задания)
V.Од валонь ваннома (новая лексика)
Куро-улицо
Ош-город
Тиринь-родной
Веле-деревня
Кизэ-лето
Карточкатнень лангсо важодемась.
V1. Оймсема ютко (Физкультминутка)
Вейке, кавто – кирьга, лавтов.
Колмо, ниле – судо, пиле.
Вете, кото – кедень кавто.
Сисем, кавксо – пильгень кавто.
Вейксэ, кемень – кавто сельмень
Верев кедтнень кепедьсынек,
Пек виевстэ цяпадьсынек.
Суртнэнь парсте сорновтсынек.
V11. Кемекстамо. Грамматикань коряс важодема.
В эрзянском языке омонимы -это слова одной и той же части речи, одинаковые по звучанию, но разные по лексическому значению. Например: ки-дорога, ки-моль. Повторить темы «Имя прилагательное», «Существительное», «Глагол», «Послелоги».
Тейсынек 2-це упражнениянть. Прочитайте выразительно текст. Переведите. Используя опорные предложения, составьте рассказ о лете.
Тейсынек 3-це упражнениянть. Вставьте вместо точек нужные послелоги.
Слова для справок: ало, мельга, вакссо, прясо.
V111.Уроконь итогось.
Мезде минь кортынек течинь уроксо?
Мезе тусь мелезэнк?
Кодат од валт минь саинек превс?
8.Кудонь тев.
Упражнениясь 3-це. Составьте короткий рассказ на тему «Кода ютавтынь кизэнь каникулатнень?»
Путынк превс од валтнэнь. Выучите слова.
Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Вансынек, мезе максы те теманть коряс учебникесь. Оштё весть ёвтатано вечкемань вал минек сюпав эрзянь келентень ды тиринь масторонок туртов.
Арсян весеменень паро важодема уроконть перть ды вадря мельть-превть.
Тейсынек 1-це упражнениянть. Прочитайте текст. Переведите. От существительных поставьте вопросы к выделенным словам.
Образец: кизэсь (кодамо?) лембе.
(Проверка домашнего задания)
V.Од валонь ваннома (новая лексика)
Куро-улицо
Ош-город
Тиринь-родной
Веле-деревня
Кизэ-лето
Карточкатнень лангсо важодемась.
V1. Оймсема ютко (Физкультминутка)
Вейке, кавто – кирьга, лавтов.
Колмо, ниле – судо, пиле.
Вете, кото – кедень кавто.
Сисем, кавксо – пильгень кавто.
Вейксэ, кемень – кавто сельмень
Верев кедтнень кепедьсынек,
Пек виевстэ цяпадьсынек.
Суртнэнь парсте сорновтсынек.
V11. Кемекстамо. Грамматикань коряс важодема.
В эрзянском языке омонимы -это слова одной и той же части речи, одинаковые по звучанию, но разные по лексическому значению. Например: ки-дорога, ки-моль. Повторить темы «Имя прилагательное», «Существительное», «Глагол», «Послелоги».
Тейсынек 2-це упражнениянть. Прочитайте выразительно текст. Переведите. Используя опорные предложения, составьте рассказ о лете.
Тейсынек 3-це упражнениянть. Вставьте вместо точек нужные послелоги.
Слова для справок: ало, мельга, вакссо, прясо.
V111.Уроконь итогось.
Мезде минь кортынек течинь уроксо?
Мезе тусь мелезэнк?
Кодат од валт минь саинек превс?
8.Кудонь тев.
Упражнениясь 3-це. Составьте короткий рассказ на тему «Кода ютавтынь кизэнь каникулатнень?»