Ловносынек 1-це упражнениянть. Опираясь на текст, расскажите о любимых учителях, о профессии учителя. Вместго точек поставьте имена и фамилии своих учителей.
- Вансынек, кодат од валт максозь, ловносынек сынст ды сёрмадсынек валксс.
Нузяксчи-ленство
Сёрмадомс- писать
Тонавтнема- учеба
Кенярдовтомс сельме- радовать глаз
2-це упражнениясь. Задайте вопросы соседу по парте.
Работа с журналом «Чилисема».
Отгадать сканворд.
V. Оймсема ютко (Физкультминутка)
Вейке, кавто – кирьга, лавтов.
Колмо, ниле – судо, пиле.
Вете, кото – кедень кавто.
Сисем, кавксо – пильгень кавто.
Вейксэ, кемень – кавто сельмень
Верев кедтнень кепедьсынек,
Пек виевстэ цяпадьсынек.
Суртнэнь парсте сортовтсынек.
6. Кемекстамо.
3-це упражнениясь. К данным глаголам подберите по образцу подходящие по смыслу существительные
7. Грамматикань коряс важодема.
Тонавтыцянь вал.
В эрзянском языке имя существительное-часть речи, которая обозначает предмет и отвечает на вопросы кие? (кто?) и мезе? (что?)
Вопрос кие? (кто?) употребляется только по отношению к лицу, вопрос мезе? (что?)- к другому живому существу и предмету: кие? Ломань; мезе? Киска.
8.Уроконь итогось.
Мезде минь кортынек течинь уроксто?
Мезе тусь мелезэнк?
Кодат од валт минь саинек превс?
9.Кудонь тев.
Упр.№4 (с.12).
Инд. зад. Подготовить презентацию на данную тему.
Путынк превс од валтнэнь.
50%'> Путынк превс од валтнэнь.
Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Ловносынек 1-це упражнениянть. Опираясь на текст, расскажите о любимых учителях, о профессии учителя. Вместго точек поставьте имена и фамилии своих учителей.
- Вансынек, кодат од валт максозь, ловносынек сынст ды сёрмадсынек валксс.
Нузяксчи-ленство
Сёрмадомс- писать
Тонавтнема- учеба
Кенярдовтомс сельме- радовать глаз
2-це упражнениясь. Задайте вопросы соседу по парте.
Работа с журналом «Чилисема».
Отгадать сканворд.
V. Оймсема ютко (Физкультминутка)
Вейке, кавто – кирьга, лавтов.
Колмо, ниле – судо, пиле.
Вете, кото – кедень кавто.
Сисем, кавксо – пильгень кавто.
Вейксэ, кемень – кавто сельмень
Верев кедтнень кепедьсынек,
Пек виевстэ цяпадьсынек.
Суртнэнь парсте сортовтсынек.
6. Кемекстамо.
3-це упражнениясь. К данным глаголам подберите по образцу подходящие по смыслу существительные
7. Грамматикань коряс важодема.
Тонавтыцянь вал.
В эрзянском языке имя существительное-часть речи, которая обозначает предмет и отвечает на вопросы кие? (кто?) и мезе? (что?)
Вопрос кие? (кто?) употребляется только по отношению к лицу, вопрос мезе? (что?)- к другому живому существу и предмету: кие? Ломань; мезе? Киска.