Язык – наша судьба, наши истоки, бесценный клад, оставленный нам в наследство нашими предками. То, что овладение государственным языком является насущной необходимостью, доказывает наша повседневная жизнь. Решая эту проблему, педагоги в учебно – воспитательном процессе используют многообразие методов и подходов для более эффективной организации обучения казахскому языку. Это, несомненно, очень большая отвественность, поскольку научить языку – непростое дело. Для этого нужно обоюдное стремление и желание научить и научиться и учителя, и ученика.
Применяя в своей практике данную технологию, я рассчитываю сделать обучение более эффективным в плане пробуждения интереса к предмету, критического осмысления учениками получаемой в процессе обучения и жизненного опыта информации, осознанной работы с изучаемым материалом, умения обобщать, проводить рефлексию своей деятельности, подводить итоги. Стараюсь подобрать материал к урокам так, чтобы ориентировать на развитие мышления, творческих способностей учащихся, их интереса к предмету. Ученики любят нестандартные уроки, любят выступать перед всем классам. А самое главное даже слабые ученики начинают говорить, мыслить, активно работать.
Рассуждения учащихся становятся последовательными, доказательными, логичными, а речь – четкой, убедительной, аргументированной. Повышается интерес к предмету, формируется неординарность мышления, умение анализировать, сравнивать, обобщать и применять знания в нестандартных ситуациях.
Тіл – ата-бабамыз бізге м?ра етіп ?алдыр?ан ба?а жетпес ?азынасы, бізді? та?дырымыз. Тіл - ?лтты? жаны. Ал ?лтты? болаша?ы - оны? ана тілі. Тіл - халы?пен бірге ?мір с?ріп дамиды, ?р ?лтты? тілі - оны? ба?ыты мен тірегі. ?аза? тілін ме?геру б?гінгі к?ні ?рбір адам ?шін ?ажетті болып табылады. Осы м?селені шеше отырып, педагогтар о?у-т?рбие процесінде ?аза? тілін о?ытуды тиімді ?йымдастыру ?шін к?птеген ?діс-т?сілдерді ?олданады. ?рине, б?л ?те ?лкен жауапкершілік, ?йткені тілді ?йрету – к?рделі іс. О?ушыны? тілін ?алыптастыру ?шін, м??алімні? ?зі бір ??зырлы??а жету керек. Сол ?шін о?ушы санасына, ?аза?-тілі ерте?гі к?ні ?лкен ?мірге аралас?анда оны? ?о?амда?ы ?ызметіне к?мегін тигізетін, ж?мысында, к?нделікті ?мірінде ?ажетіне жарайтыны туралы ??ым ?алыптастыру керек.
?з т?жірибемде осы технологияларды ?олдана отырып, о?ытуды тиімді етуге, п?нге деген ?ызы?ушылы?ты арттыру?а, о?ыту процесінде о?ушыларды? ал?ан білімдерін сын т?р?ысынан ??ыну?а, ал?ан білімдерін жина?тап, бір ж?йеге келтіруге, ?з ?ызметіне рефлексия ?ткізе білуге, ?орытынды жасау?а ?йретемін деп сенемін. О?ушыларды? ойлау ?абілеттерін, шы?армашылы? ?абілеттерін дамыту?а, п?нге деген ?ызы?ушылы?тарын арттыру?а арнал?ан материалдарды табу?а тырысамын. О?ушылар ?алыпсыз (бейстандарт) саба?тарды ?натады, сынып алдында с?йлеуді, еркін с?йлеуді жа?сы к?реді. Е? бастысы тіпті нашар о?итын о?ушылар да белсенді ж?мыс жасап, с?йлей бастайды. Білім сапасы артады, о?ушылады? с?здік ?оры молаяды. О?ушыларды? пікірлері, жауаптары ж?йелі, д?лелді, ?онымды, ал с?зі - ашы?, д?лелді болады. П?нге деген ?ызы?ушылы?тары артады, ойлау ?абілеттері ?алыптасады, талдау жасау?а, салыстыру?а, ерекше жа?дайларда ?з білімдерін ?олдану?а ?йренеді.