kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Урок по алтайскому языку "Адалгыш"

Нажмите, чтобы узнать подробности

Урок: Адалгыш (Имя существительное).

Основные понятия: Адалгыш, кем? не?  

Урок составлен по ФГОС, соответствует все тебованиям современного урока

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Урок по алтайскому языку "Адалгыш"»


УРОКТЫҤ ТЕХНОЛОГИЧЕСКИЙ КАРТАЗЫ



1. Класс: ________________ Дата: _________________ Предмет:   ___алтай тил__________________

2. Уроктыҥ темазы:_______Ӧс адалгыштар_______________________________________________________

3. Уроктыҥ тӧс амадузы:______Эрмек-куучынында ӧс лӧ текши адалгыштарды ылгаштырып билери___________________

4. Уроктыҥ амадулары:

Ӱредер

Сурактары, тоозы, текши ле ӧс адалгыштарды аҥыларына ӱредери

Темиктирер

Тӱҥдештирип ле аҥылап билерине темиктирери

Таскадар

Тӧрӧл тилин тооп јӱрери

5. Планируемые образовательные результаты:


Предметные

Алтай тилде Кем? Не? деп сурактарга каруу берер сӧстӧрди аҥылары, ӧс лӧ текши адалгыштарды ылгаштырары.



Метапредметные



Личностные

Тӧрӧл тилиниҥ керектӱзин оҥдооры, тексте айдылганын оҥдоп, бойыныҥ кӱӱн-санаазын чыгара айдып билери.

6. Уроктыҥ јепсели:_бичик, јуруктар, карточкалар, бичиичиниҥ портреди__________________________________

Этаптар

Ӱредӱчиниҥ ижи

Ӱренчиктиҥ ижи, јакылталар ла таскадулар.

Ӱренчиктердиҥ бӱдӱрер ижиниҥ бӱдӱмдери

Урокто јединетен турулталар (УУД)

I . Ӱредӱге кӱӱн-тапты бийиктедери (Мотивация у учебной деятельности)

Бу не, балдар?

Кӱничекти эбиреде чокторын јапшырып ийигер, амадаган амадуларыгарды чыгара айдыгар.



Кӱничекти эбиреде чокторын јапшырары, амадузын чыгара айдары

Танынан иш,

Бастыра јаба иш.

ӱренчиктерди ишке кийдирери, кӱӱн-табын бийиктедери

II.Ӱренчиктердиҥ билгирлерин чокымдаары (Актуализация знаний)

- Балдар, Меген ле Алина слердеҥ болуш сурап туру. Болужарыс па? Берилген сӧстӧрди канайда бӧлирге јарар?

- Кандый уур-кӱчтер болды? Таныш эмес сӧстӧр бар ба?

Алина (НЕ?)

Мерген (КЕМ?)





Чаазын, бичиктер, бичиичи, јурукчы, ручкалар, кожоҥчы, бијечилер, тӱлкӱ.

- Бичиичи, јурукчы, кожоҥчы, бијечи.

Эжерлеп

Уметь обобщать свои знания. Давать аргументированные ответы.

III. Кӱчсинген јерди билип алары (Выявление места и причины затруднения)

Сӧзлик иш.

Кем доского чыгала, бу сӧстӧрди кӧчӱрмезиле бириктирип ийер?

Таныш эмес сӧстӧрди јартайт.

Бичиичи – писатель, Јурукчы – художник, Кожоҥчы – певец, Бијечи – танцор.

Бир уренчик доского чыгып иштейт


IV. Тема ла амадуларын чыгарары (Формулирование темы, постановка задач)

Доскодоон кӧрӱп ийигер. Сӧстӧр табыгар

Таблицадаҥ сӧстӧр табыгар



Амыраар ӧй

Балдар сӧстӧр бедиреп табат.

Кокышев

Мерген

Айана

Ӱч-Сӱмер

Кадын

Алтын-Кӧл


Бирлик иш

Формулировать тему, ставить задачи.

V. Билгирлерин тузаланып билери (Применение знаний и умений в новой ситуации)

-Кокышев ол кем, балдар?Ады-јолы кем? Ол керегинде нении билеригер?

-Текстти кычырыгар, оноҥ ӧс адалгыштардыҥ алдынаҥ чийӱле тартыгар.


-Лазарь Васильевич Кокышев. Ол бичиичи. Ол кӧп чӱмдемелдердиҥ авторы.

Чычканак.

Орой тӱн. Печкениҥ тӧзинде кичинек чычкан отурды. Оныҥ ады Чычканак болгон. Ол чала та ненеҥ де јалтанып турды. Кӧрӧр болзо, печкениҥ бир јанында Карамай деп кара киске уйуктап јаткан болтыр. Карамай Чычканакты кӧрӱп ийеле, бар-јок кӱчиле арыганча сӱрӱшти. Је кенейте олордыҥ тартыжузына Чычканактыҥ Кӱжӱл таайы киришти…

Эжерлеп иштери

Организовать работу в паре, проявлять уважение друг к другу.

VI. Рефлексия

Эмди мен сӧстӧр айтсам слер Ӧс адалгыш туштаза колло чабыныгар.

Уулчак, Мерген, сыйын, Айару, кыр, кӱн, суу, Кадын, Лазарь Васильевич Кокышев, бичиичи.

ӧс адалгыш туштаза колло чабынар





Мерген, Айару, Кадын, Лазарь Васильевич Кокышев.

Бастыра јаба

Применять свои знания. Делать вывод

VII. А/И (Д/З)


Кӱнликтерди ачып, айылдыҥ ижин бичигер.

Р.т. бӱк 56, тас. 19, бӱк57, тас.20

Кӱнликтерди ачып, айылдыҥ ижин бичийт.



Р.т. бӱк 56, тас. 19, бӱк57, тас.20

























Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Начальные классы

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 3 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
Урок по алтайскому языку "Адалгыш"

Автор: Сартакова Алена Валерьевна

Дата: 18.01.2018

Номер свидетельства: 450886


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства