kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Та?ырыбы: «?алды?пен б?лу ж?не оны тексеру» .

Нажмите, чтобы узнать подробности

пппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппппп

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Та?ырыбы: «?алды?пен б?лу ж?не оны тексеру» . »


Ақтөбе облысы Шалқар қаласы

№2 мектеп-гимназия

Болысбаева Майгүл Сейітқалиқызы

Математика

3 сынып.

Тақырыбы: «Қалдықпен бөлу және оны тексеру» .


Сабақтың тақырыбы: Қалдықпен бөлу

Сабақтың мақсаты: 1.Оқушыларды қалдықпен бөлу тәсілімен таныстыру;

Қалдық әрқашан бөлгіштен кем болатынын ұғындыру.

Қалдықпен бөлуді есеп шығаруда пайдалана білуге үйрету;

2. Ой-өрісін,танымдық қабілеттерін арттыру, өз бетімен

жұмыс жасау дағдысын дамыту;

3.Шапшаңдыққа, жинақтылыққа, өзін әділ бағалауға

тәрбиелеу. Отанға деген сүйіспеншілігін арттыру;

Сабақтың типі: Жаңа білім беру

Сабақтың әдісі: түсіндіру, талдау, жинақтау, сұрақ-жауап, Венн диаграммасы

Технологиясы: «УӘЖ» технологиясы

Көрнекілігі: слайдтар, жұмыс дәптері.


Жұмыс дәптер



І. Ұйымдастыру кезеңі.

«Көпір» тапсырмалары


  1. Бөлудің компоненттерін ата.

  2. Бөлудің ерекше жағдайларын айт.

  3. Қандай бөлінгіштік белгілерді білесіңдер?


ІІ кезең. Жаңа тақырыпты өз бетіңмен меңгеріп көр.

Теориясы:

«Білу» (Кім ? Не ? қашан ? Қайда ?

Не істеді ?)

14:2 = ____ 13:4= ____

8•4 = ____ 18:3= ____

9:3 = ____ 11:3= ____


-Қай мысалдарды шығара алмадық?

Кейбір бөлулер дәл бөліне бермейді.

Мұндай жағдайда не істейтінімізді біліп алайық.

Оқулықтағы №1 мысалды қарайық.

Үш бал арасы шелектер санын тең бөліп, алып кетуі керек. Егер шелектер саны 1, 2,3,4 немесе 5 шелек болса, әрбір ара неше шелектен әкетеді және неше шелек қалады?


Шешуі

Тексеру

1 шелек

1:3= 0 (қалд.1)

0•3+1=1, 1

2 шелек

2:3= 0 (қалд.2)

0•3+2=2, 2

3 шелек

3:3= 1

1•3=3, 0

4 шелек

4:3= 1 (қалд.1)

1•3+1=4, 1

5 шелек

5:3= 1 (қалд.2)

1•3+2=5, 2

3 шелек қалуы мүмкін бе?Неге?

Теориясы: «Түсіну» (неге? себебі ? неліктен ? сұрақтары қатыстырылған тапсырмалар болуы керек)

13:4= 3(қалд 1)

1 шар қалып қойды. Қалып қойғанды не деп айтуға болады? (қалдық).

Ненің қалдығы болады? (Матаның қалдығы, қағаз қалдығы, тамақтың қалдығы ...). Сол сияқты сандардың да қалдығы болады.

13 : 4 = 3(қалд 1)


Бөлінгіш бөлгіш толымсыз бөлінді қалдық


Қалдық әрқашан бөлгіштен кем болады. 1



Теориясы: «Талдау» (салыстыр, айырмашылығы неде ? сұрақтарына қатысты тапсырмалар болуы керек)

11 қызанақ 3 ыдысқа тең бөліне ме?

Дәл бөліну үшін қанша қызанақ керек?

Теориясы: «Жинақтау» (қорытынды шығар,анықтама беру.)

  1. Қалдықпен бөлуді орындау дегеніміз –ол бөлгішке көбейткенде , бөлінгіштен аспайтын_________________________________.


Ол сан __________ _______________болып табылады.

Бөлінді мен көбейтіндінің айырымы ___________ деп аталады.

  1. Қалдық әрқашан ______________ _______.

  2. 2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар ______ _______ деп аталады.

  3. 2-ге бөлгенде нәтижесінде қалдық шығатын сандар _____ ______ деп аталады.

Практика «Қолдану» (қарапайым тапсырмалар берілу керек)

Практика «Баға беру» (сен қалай ойлайсың ? не істер едің ? сұрақтарына қатыстырылған тапсырмалар болуы керек)

Ойын «Дұрысын тап»

(Дұрыс жауапқа шапалақтау, қате жауапқа аяқпен тарсылдату).

7• 6= 5 : 2=

2 • 6 = 17: 6=

4 • 5 = 15 :2 =

3 • 6 =

10 : 3 =

12 : 9=

23 : 7=

19 : 6 =



ІІІ бағалау кезеңі (жеке жұмыс)

Деңгейлік тапсырмаларды орындап балл жина.

Теориясы: «Білу»

(Кім ? Не ? қашан ? Қайда ? Не істеді ? сұрақтарына қатыстырылған тапсырмалар болуы керек)

І деңгей

3 (оқулық)

Қалдықпен бөл және тексер:

9:2=4(қалд.1) 42+1=9 1

8:3=

10:6=

5:6 =

Практикасы «Қолдану» (жоғарыдағы қарапайым тапсырмалар үлгісінде болуы керек)

4 (оқулық)

4:2= 12:2=

5:2= 11:2=

8:2= 16:2=

9:2= 19:2=


ІІ деңгей (5 балл + 4 балл = 9 балл)

Теориясы «Түсіну»

( неге ? себебі ? неліктен ? сұрақтары қатыстырылған тапсырмалар болуы керек)

4 (оқулық)

  1. Балалар әрқайсысында 24 ойыншық сарбаздан болды. Айдар әрбір қорапқа 8 сарбаздан, ал Марат 6 сарбаздан салды. Қай балаға қорап көбірек керек болды және неше қорап?




«Талдау» (салыстыр, айырмашылығы неде ? сұрақтарына қатыстырылған тапсырмалар болуы керек)



ІІІ деңгей (9 балл +12 балл)

Теориясы «Жинақтау» (қорытынды шығар, сызба, сөзжұмбақ құрастыр сияқты тапсырмалар болуы керек)


8:7=

5•100=

900:10=

24:7=


Практикасы «Баға беру» .

(сен қалай ойлайсың ? не істер едің ? сұрақтарына қатыстырылған тапсырмалар болуы керек)

Сіз білесіз бе?

Қалдық бөлгіштен кем болады.

Сіз білесіз бе?

...


Үйге тапсырма № 5, 8

Бағалау.



Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Начальные классы

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 3 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
Та?ырыбы: «?алды?пен б?лу ж?не оны тексеру» .

Автор: Болысбаева Майг?л Сейіт?али?ызы

Дата: 12.01.2015

Номер свидетельства: 153888


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства