kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

?зін-?зі тану: "Жаным тол?ан жа?сылы?"

Нажмите, чтобы узнать подробности

Та?ырыбы: «Жаным тол?ан жа?сылы?» сайысы

Ма?саты: О?ушыларды? арасында жа?ымды ?арым-?атына орнату, бір-біріне жа?сылы?  жасай білуге ж?не ?орша?ан орта?а жа?сылы?  жасай білуге т?рбиелеу.

О?ушыларды? ой-?рісін дамыту.

Міндеті:  1. Адам ?арым-?атынасында?ы жа?сылы? ??ымы туралы т?сінік беру.

                  2.О?ушыларды? арасында жа?сылы? пен жаманды? сезімдерін дамыту?а ы?пал  ету

                  3.О?ушыларды сыйласты??а, ?дептілікке, шынашылды??а, адалды??а,  жа?сылы? жасай білуге т?рбиелеу

Барысы:

І.С?лемдесу

?лкенге де «Сіз»

Кішіге де «Сіз»

Бар адам?а ??рметпен,

Бас иеміз біз.

ІІ.Шатты? ше?бері

-Балалар, б?ріміз шатты? ше?беріне жиналайы?. Енді бір-бірімізге б?гінгі к?німізді? тамаша ?туіне арнап жа?сы тілектер айтайы?.

                      ?зі?ді тану

Жа?сы болу – ?зі?нен,

Жаман болу- ?зі?нен.

?зі?ді ?зі? ая да,

?зі? ?йрен ?зі?нен.

Жа?сылы? к?рсе? біреуден,

«Мен ?андаймын?» деп ойла.

?зі?ді ?зі? ?олы?а ал,

?зі?сі? – а?ыл  айнасы.

Тиеді са?ан м?ні бар

«?зі?ді тану» пайдасы

Мінекей залда тынышты?

Естілмейді дыбыс т?к

М?ны біз де ?оштаймыз

Кешіккендерді тоспаймыз

Жаным тол?ан жа?сылы? сайысын біз бастаймыз.

Сайыс жоспары

1.Таныстыру (топты? аты, ?раны)

2. Ма?ал-м?телдер

 3. ?нерпаз болса?

  4. ?нерлілер  елі

5.Ж?ректен ж?рекке

?діл-?азылар ал?асын та?айындау.

Бас иіп топ алдында шы?атын

С?лемдесу парызы ?рбір жасты?

Білімдерін паш етер сайыскерлер

С?ті келіп ?ал?андай танысатын,

Ікезе? Таныстыру

1сынып- «Айг?лек»

2сынып- «К?ншуа?»

3-сынып-«Ж?лдыздар»

4-сынып-«Береке»

Білімні? ?ш?ырлы?ын танып сен,

Асып тасып, асы?па, ?алыспа сен

Уа?ыт деген зымырап, зулап жатыр

Тап?ырлы? пен шапша?ды? б?л сайыста керек екен

ІІ кезе?

Ма?ал-м?телдер

(балы? аулау ойыны)

Ма?ал-м?телдер (жа?сылы? пен жаманды? туралы)

1.?депті  бала  - арлы  бала, ?депсіз  бала  -  сорлы  бала.

2.Жа?сыны?  ісі-береке, жаманны?  ісі- келеке.

3.Балапан  ?яда  не  к?рсе , ?ш?анда  соны  іледі.

4.Талапты  бала  талпын?ан  ??стай,

??мары  ?анбас  аспан?а  ?шпай.

5.Жаманмен салысып жа?сы болмайсы?.

6.Жаман?а о? ?тсе де - с?з ?тпейді.

7.Жа?сылы? - ?за? т?рмайды,

Жаманды? - ?ркез тозбайды.

8.Жа?сы - жаны еріп ты?дайды.

9.Жа?сыны? - жолы ашы?.

10.Жа?сылы??а жа?сылы? - ?р кісіні? ісі,

 жаманды??а жа?сылы? - ер кісіні? ісі.

 11.Жа?сыда жатты? жо?.

 12.Жаманнан ту?ан жа?сы бар - атасын айтса нан?ысыз,

жа?сыдан ту?ан жаман бар - бір асым етке ал?ысыз.

 13.Жаманменен дос болса? - сырты?нан ж?рер ?сектеп.

 14.Д?ние жеткізбейді ойласа? да,

     Жа?сы арты? ?зілдесіп ойнаса? да.

15.Ауыл малы б?рал?ы - а?ылы жо? жаман?а.

?айынболмас - ?абанда, тойымболмас - жаманда.

16.Жолдасболса?жа?сымен - жолы?жетер?ырым?а,

Топ?акірсе??ркіммен - таласарсы?орын?а.

 17.Ісі?т?ссежаман?а - ?олыкетпесжа?а?нан.

18.Жа?сы бала ата-анасын ма?татар,

     Жаман бала ата-анасын ?а?сатар.

Шындап т?р?ан шынардай арманы бар,

?нерлерін к?рсетсін ?л мен ?ыздар

«?нерпаз болса?» кезе?іне келіп жеттік,

Ойлантып отыр?анды та? ?алдырар.

ІІІ кезе? ?нерпаз болса?

«Ертегіні ?з ойлары?мен жал?астырып к?рі?дер»

1сынып ?арлы?аш пен д?уіт

 Бір ?арлы?аш ?я салып, балапандарын асырап ж?реді. Бір к?ні жауыз жылан балапандарды жегісі келіп, ?я салын?ан а?аш?а ?рмелеп шы?а бастайды. ?арлы?аш жыланды к?ріп, ?атты ?ор?ып, ?ор?ап ?алатын арашашы іздейді..

2-сыныпАрыстан мен тыш?ан

«Ертегіні ?з ойлары?мен жал?астырып к?рі?дер»        

  ?йы?тапты бір арыстан айдалада,

Тынышты? алу ?шін сай-панада.

?стіне арыстанны? ойна?тапты,

Бір тыш?ан іннен шы?ып сол арада.

Тыш?ан  ж?р сейіл ??рып,ойна?  салып,

Бір  уа?ыт ж?гіріпті бас?а барып,

Арыстан ?лтіруге  айналыпты,

Басын  бас?ан тыш?анды ?стап  алып.

3-сынып «Ертегіні ?з ойлары?мен жал?астырып к?рі?дер»

«Аю мен тыш?ан»

      Бір тыш?ан а?даусызда аюды? апанына тап болып ?алады. Одан адасып ж?ріп, аюды? ??ла?ына кіріп кетеді.

     Аю шошып оянып, ??ла?ын басып ?ояды:

-Мені? ??ла?ым-сені? іні? деп пе еді?? – деп а?ырады. ?зі?ді жа?сылап сабайын ба?

-Сабамашы. Мен де бір керегі?е жарармын.

-«Барма?тай болып, не керегіме жарармын дейсі?»,-деп к?леді аю. Дегенмен, босатып жібереді.

4-сынып«Ертегіні ?з ойлары?мен жал?астырып к?рі?дер » «Жа?сылы? пен жаманды?»

Ертеде Адам  ата ?з ?рпа?ын сынау ?шін адамны? о? иы?ына Жа?сылы?ты отыр?ызып ?ойыпты.Адам  бір іс  жасарда Жа?сылы? «істе» десе,Жаманды? «істеме»деп сыбырлайды екен.С?йтіп,адамны? бойында ?ай  ?асиет басым екенін бай?ама??а оны  сапар?а аттандырыпты.  Адам біраз жол ж?ріп, ?зен жа?асымен шаршап келе жатса, суды? жа?асына шы?ып ?ал?ан балы?ты к?реді. Балы? секіріп су?а жете алмай жатыр екен.

                                                        ІV кезе?

?нерлілер елі

1-сынып

Сурет  салсам - к?н  саламын,

«К?ндей  к?ліп т?рса  ма?ым»,-деймін  мен.

2-сынып

Сурет салсам –г?л  саламын,

«Г?лге  толып т?рса  ала?ым»,-деймін  мен

3-сынып

Сурет  салсам-?ала  салам,

«Болсын  барлы?  баласы  аман»,-деймін  мен

4-сынып

Сурет  салсам-Адам  салам,

«?ор?ан  болсын  ма?ан,са?ан»,-деймін  мен.дей Адам бойында?ы жа?сы ?асиеттерді ?а?аздар?а жаз?ызу ж?не адам суретіні? ?асына ілу.

V Ж?ректен-ж?рекке жылы лебіздер.

ІХ.?орытынды. ?діл-?азылар?а с?з беру.

Ризашылы? ?ні.

(с?зі мен ?нін жаз?ан Луиза Хей)

Ризамыз б?гінге,

Ризамыз б?гінге!

Ризамыз б?гінге,

Ризамыз ?азірге!

Ризамын3, б?гінге!

Ризамын3, ?азірге.

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«?зін-?зі тану: "Жаным тол?ан жа?сылы?"»


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Начальные классы

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 1 класс

Скачать
?зін-?зі тану: "Жаным тол?ан жа?сылы?"

Автор: Токушева Же?ісг?л ?абдыр?ызы

Дата: 12.11.2015

Номер свидетельства: 252248


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства