Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей
Саба?ты? ма?саты: б?рыш т?рлерімен таныстыру; к?пб?рыштарды? элементтері, оларды? атауларын о?ып-?йрену.
Саба?ты? барысы:
Тірек білімдерін жетілдіру.
1. «Есептеу машинасы» ойыны ауызша есептеу да?дыларын арттыру?а ба?ыттал?ан.
23-3 + 40 + 8 + 10-70-6 + 30
7+9-10-2+80-4-20+5-60
13-8 + 50-5-40-7 + 60-3 + 7
2. Математикалы? диктант.
М??алім жай есептерді о?иды, о?ушылар тек жауаптарын жазады.
- Тосап ?айнату ?шін жеміс-жидектер сатып алынды. 6 кг жеміс ?айнатылды. 8 кг ?алды. Неше килограмм жеміс сатып алынды?
- 11 пиязды аршу керек. 3 пияз аршылды. Аршылма?ан неше пияз ?алды?
- Картоп пен пияз бірге 15 кг тартады. Картопты? массасы - 7 кг. Пияз неше килограмм тартады?
- Саматта бірнеше т?сбелгі бар. 9 т?сбелгіні ?зіне ?алдырып, 5-еуін досына сыйлады. Саматта неше т?сбелгі болды?
- Бірінші бидонда 12 л с?т, ал екіншісінде одан 4 л с?т кем болды. Екінші бидонда неше литр с?т бар?
3. Геометриялы? фигуралар туралы білімдерін пысы?тау ?шін «?андай фигурадан т?рады?» ойыны ?йымдастырылады.
- Суретті? ?андай фигуралардан т?ратынын айт. К?пб?рыштарды? сыны? сызы?тардан ?андай айырмашылы?ы бар? Сыны? сызы?ты? т?зуден айырмашылы?ы ?андай? Т?зуді? кесіндіден айырмашылы?ы ?андай? Н?кте деген не?
Жа?а материалды о?ып-?йрену.
Ауызша жатты?улар орындалады. Та?тада ?рт?рлі геометриялы? фигуралар бейнеленген. М??алім о?ушылардан оларды топ?а б?ліп, жауабын т?сіндіруді с?райды.
Т?сіндірулерді? біріні? фигураларды? атауы болуы(б?рыштар,т?ртб?рыштар,) ма?ызды
Д?птерімен ж?не о?улы?пен ж?мыс.
Жа?а саба?пен таныстыру №1ді? материалдары негізінде ж?ргізіледі. Осыдан кейін о?ушылар?а о?улы?та?ы пішіндерді? ?лшемі ?лшетіледі. Т?стері бойынша ажыратады.
№1. Фигураларды ата. Пішіні, ?лшемі, т?сі бойынша бірдейлерін тап.
№2. ?р сыны? сызы?та неше буын (кесінді) бар?
?р буынны? ?зынды?ын ?лше ж?не жаз. Сыны? сызы?тарды? ?зынды?ын тап.
В С А В
Е С
А D D
Есте са?та!
К?пб?рыш – б?л т?йы?тал?ан сыны? сызы?тан ??рал?ан фигура.
В С Е А B C
N M
А D D P A
Есте са?та!
К?пб?рышты? барлы? ?абыр?аларыны? ?зынды?тарыны? ?осындысы оны? периметрі деп аталады.
а в Периметр (Р)
с Р=а+в+с
№3. К?пб?рышты? периметрін тап.
3 см 3 см
6 см 3 см 2 см
3 см 6 см
№4. ?ызыл сыны? сызы?ты? ?зынды?ы 15 см, ал к?к сыны? сызы?ты? ?зынды?ы 8 см. К?к сыны? сызы? ?ызыл сызы?тан неше сантиметр ?ыс?а?
?ызыл -15 см
К?к -8 см ? см ?ыс?а
Ш: 15 см – 8 см = 7 см
Ж: 7 см к?к ?ыс?а
№5. Салыстыр.
9+8 ? 6+5
7+8 = 6+9
5+9 ? 9+9
3+9 ? 8+9
59-9 ? 14-9+5
99-90 ? 18-9+80
Саба?ты ?орыту.
?йге тапсырма беру, оны т?сіндіру.
№6.М?ні 13-ке,16-?а те? ?осындыларды жаз.Азай?ышы 13-ке,16-?а те? айырмаларды жаз
5+8=13
6+7=13
7+6=13
8+5=13
9+4=13
10+3=13
6+10=16
7+9=16
8+8=16
9+7=16
Ба?алау.
О?ушыларды? е?бегін мада?тау.
* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт