kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Конспект урока ?с?мл?к ?залири в? уларни? хизмити. Йилтиз

Нажмите, чтобы узнать подробности

Дуниятонуш

2 «Г» синип

Хамраева Х. С

Мавзуси: ?с?мл?к ?залири в? уларни? хизмити. Йилтиз

М?хсити: йе?и мавзу то?рисида ч?шиник бериш;

                  ойлаш, пикирлишиш, топта ишл?ш ?абилий?тлирини риважландуруш;

                  т?би?тни ?о?даш?а, ?мг?кк? т?рбийил?ш;

К?тилиди?ан н?тиж?: о?у?училар ?з-ара спикер сайлашни,топта ишл?шни, ой-пикирини ?ркин й?тк?зишни в? ?злирини адил ба?алашни ?гиниду;

?ураллар: китап, мавзу?а лайи? с?р?тл?р, презентация

Д?рис этаплири

І Уюштуруш ?исми

1)саламлишиш

2)о?у?училарни т?г?лл?ш

3)психологиялик т?йярли?

4) топлар?а б?л?ш

-Мени? о?у?училирим ?? ??илли?, ??

тиришчан,?? чирайли? балилар, б?г?нки д?рист? ??ммиси «5» дег?н ба?ани алиду.

-Сил?р ?анда? ойлайсил?р?

Г?лл?рни таллаш ар?или? топлар?а б?л?ш в? спикерларни сайлаш (Д?риск? т?йярли?ини к?рситиду)

3 топ?а б?л?ниду

Лидер таллиниду

ІІ ?й тапшурмисини сораш

«Мейиг? ?ужум»

Логикили? оюн

-?с?мл?кл?рг? немил?р кириду?

-?с?мл?кл?рни нем? ?ч?н жанли? организм  д?ймиз?

-?с?мл?кни? «г?д?к д?ври» то?рисида с?зл?п бери?лар.

«Йетилг?н ва?ти» дегинимиз нем??

2) Оюн ар?или? схемини т?з?ш

Топ  бойич? иш

III Д?рис мавзу в? м?хсити бил?н тонуштуруш

Пазл оюни

Презентация

-?с?мл?кни? ?анда? ?залири бар ек?н?

-Дем?к, б?г?нки д?рис нем? то?рисида болидек?н?

-Дурус, биз б?г?н ?с?мл?к ?залири в? уларни? хизмити бил?н тонушимиз ( слайд 1 )

IV Йе?и мавзу

Д?пт?р бил?н ишл?ш

С?г?кл?нд?р?ш минути

Тепишма?

Тапшурма

IV Пишши?даш

Экологияли? минути

1 Д?пт?рг? число, мавзуни йезиш

2 ?с?мл?к ?залирини аташ ( слайд 2 ) в? д?пт?рг? йезиш

-??й кепин?к, кепин?к,

Г?л ?ст?рдим сени д?п.

Г?ллиримни тонуп ал,

Б?ргисиг? ?онуп ал.

Й?р астида м?к?п турим?н,

?ериндашлиримни тутуп турим?н. (йилтиз ) (слайд 3 )

-Йилтизни?  хизмити то?рисида нем? билисил?р? (слайд 4)

-Дурус, йилтиз суни ?зиг? си?ирип, ?залири?а тар?итиду.

Йе?и ?хбарат бериш

Уру? ?нг?нд?, шакилини йерип, йилтиз чи?иду, шу йилтизни асасий д?ймиз.

Йилтизни? 2 т?ри болиду : киндик йилтиз, йилтизда асасий йилтиз са?линип ?алиду;

П?п?к йилтиз, буни?да асасий йилтиз са?ланмайду. (слайд 5 )

Киндик в? п?п?к йилтизи бар ?с?мл?кл?рни таллаш

-?с?мл?кл?рни? ?анда? пайдиси бар?

- ?с?мл?кл?рни са?лап ?елиш ?ч?н нем? ?илиш кер?к?

?з алди?а иш

Тепишма?ни? жававини тепиш

Жававини я?лаш (ч?ш?нд?р?ш ) Топ  бойич? иш

О?у?училар жавап берип  в? т??лил ?илиду

Практикили? иш

15 мин

Бир топ?а киндик йилтизи бар ?с?мл?кл?рни , 2 – топ?а п?п?к йилтизи бар  ?с?мл?кл?рни ясаш

?ошумч? соаллар ар?или? о?у?училар?а постер я?лаш?а  ярд?м бериш

Поча? уру?ини териш?а ярд?м бериш

Топ бил?н иш

Постерларни я?лаш ар?или?, яси?ан с?р?тлирини т??лил ?илиш

Поча? уру?ини териш

VII ?йг? тапшурма

54-56-б о?уш, м?змунини с?зл?ш

Ба?алаш

Топ бил?н м?сл?тлишип, билимини ба?алаш

Рефлексия

?с?мл?к ?залирини аташ

Йилтиз т?рлирини аташ

-Д?рис сил?рг? я?тима?

-Йе?и немил?рни ч?ш?нди?лар?

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«конспект урока ?с?мл?к ?залири в? уларни? хизмити. Йилтиз»

Қисқа мәзгиллик режә

Дуниятонуш

2 «Г» синип

Хамраева Х. С

Мавзуси: Өсүмлүк әзалири вә уларниң хизмити. Йилтиз

Мәхсити: йеңи мавзу тоғрисида чүшиник бериш;

ойлаш, пикирлишиш, топта ишләш қабилийәтлирини риважландуруш;

тәбиәтни қоғдашқа, әмгәккә тәрбийиләш;

Күтилидиған нәтижә: оқуғучилар өз-ара спикер сайлашни ,топта ишләшни , ой-пикирини әркин йәткүзишни вә өзлирини

адил баһалашни үгиниду;

Қураллар: китап, мавзуға лайиқ сүрәтләр, презентация

Дәрис этаплири

Вақит

Муәллим

Оқуғучи

Модульлар

І Уюштуруш қисми

1)саламлишиш

2)оқуғучиларни түгәлләш

3)психологиялик тәйярлиқ

4) топларға бөлүш

1 мин


-Мениң оқуғучилирим әң әқиллиқ, әң

тиришчан,әң чирайлиқ балилар, бүгүнки дәристә һәммиси «5» дегән баһани алиду.

-Силәр қандақ ойлайсиләр?

Гүлләрни таллаш арқилиқ топларға бөлүш вә спикерларни сайлаш



Дәрискә тәйярлиғини көрситиду




3 топқа бөлүниду

Лидер таллиниду

Йеңи усуллар







Лидерлиқ

ІІ Өй тапшурмисини сораш


«Мейигә һужум»


Логикилиқ оюн

2 мин

-Өсүмлүкләргә немиләр кириду?

-Өсүмлүкләрни немә үчүн жанлиқ организм дәймиз?

-Өсүмлүкниң «гөдәк дәври» тоғрисида сөзләп бериңлар.

«Йетилгән вақти» дегинимиз немә?

2) Оюн арқилиқ схемини түзүш

Топ бойичә ишләш


Тәнқидий

ойлаш

Диалог усули

Логикилиқ ойлаш

III Дәрис мавзу вә мәхсити билән тонуштуруш


Пазл оюни


Презентация

2 мин

-Өсүмлүкниң қандақ әзалири бар екән?

-Демәк , бүгүнки дәрис немә тоғрисида болидекән?

-Дурус , биз бүгүн өсүмлүк әзалири вә уларниң хизмити билән тонушимиз

( слайд 1 )

Топ бойичә ишләш

Тәнқидий ойлаш

Диалог усули




ӘКТни пайдилиниш

IV Йеңи мавзу


Дәптәр билән ишләш


Сәгәкләндүрүш минути






Тепишмақ













Тапшурма



Экологиялиқ минути





20 мин

1 Дәптәргә число , мавзуни йезиш

2 Өсүмлүк әзалирини аташ ( слайд 2 ) вә дәптәргә йезиш


-Һәй кепинәк , кепинәк ,

Гүл өстәрдим сени дәп .

Гүллиримни тонуп ал ,

Бәргисигә қонуп ал.


Йәр астида мөкүп туримән ,

Қериндашлиримни тутуп туримән . (йилтиз ) (слайд 3 )

-Йилтизниң хизмити тоғрисида немә билисиләр? (слайд 4)

-Дурус , йилтиз суни өзигә сиңирип , әзалириға тарқитиду .

Йеңи әхбарат бериш

Уруқ үнгәндә , шакилини йерип , йилтиз чиқиду , шу йилтизни асасий дәймиз.

Йилтизниң 2 түри болиду : киндик йилтиз, йилтизда асасий йилтиз сақлинип қалиду;

Пөпүк йилтиз, буниңда асасий йилтиз сақланмайду. (слайд 5 )


Киндик вә пөпүк йилтизи бар өсүмлүкләрни таллаш

-Өсүмлүкләрниң қандақ пайдиси бар?

- Өсүмлүкләрни сақлап қелиш үчүн немә қилиш керәк?



Өз алдиға иш










Топ бойичә иш

Тепишмақниң жававини тепиш

Жававини яқлаш (чүшәндүрүш )


Топ бойичә иш









Оқуғучилар жавап берип вә тәһлил ясайду


Топ билән ишләш



Диалог усули


Яш өзгичилиги




Тәнқидий , логикилиқ



Диалог , тәнқидий












Тәнқидий ойлаш

V Пишшиқдаш


Постер билән иш



Постер яқлаш




Практикилиқ иш

15 мин

Бир топқа киндик йилтизи бар өсүмлүкләрни , 2 – топқа пөпүк йилтизи бар өсүмлүкләрни ясаш



Қошумчә соаллар арқилиқ оқуғучиларға постер яқлашқа ярдәм бериш


Почақ уруғини теришқа ярдәм бериш

Топ билән иш



Постерларни яқлаш арқилиқ, ясиған сүрәтлирини тәһлил қилиш



Почақ уруғини териш

Диалог

Тәнқидий

Лидерниң башчилиғида иш



Диалог

Баһалаш


VII Өйгә тапшурма


Рефлексия

3 мин




2 мин



Топ билән мәсләтлишип баһа қоюш


54-56-б оқуш , мәзмунини сөзләш


Өсүмлүк әзалирини аташ

Йилтиз түрлирини аташ

-Дәрис силәргә яқтима?

-Йеңи немиләрни чүшәндиңлар?



Һәр бир топниң башчиси оқуғучиларниң баһалирини оқуп чиқиду



Соалларға жавап бериду

Баһалаш




Тәнқидий

Диалог


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Начальные классы

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 2 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
конспект урока ?с?мл?к ?залири в? уларни? хизмити. Йилтиз

Автор: Хамраева Хуршидям Сраплахуновна

Дата: 20.12.2015

Номер свидетельства: 268217


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства