kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Ikki xonali va uch xonali songa bo’lish

Нажмите, чтобы узнать подробности

Ikki xonali va uch xonali songa bo’lish

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Ikki xonali va uch xonali songa bo’lish»













XALQ TA’LIMI VAZIRLIGI

NAMANGAN VILOYATI XALQ

TA’LIM BOSHQARMASI

Norin tumani Xalq ta’limi bo’limiga

qarashli 1-sonli umumiy o’rta ta’lim maktabi

boshlang’ich sinf o’qituvchisi Mashrapova Sayyoraxonning

4-sinf Matematika darsi uchun

Ikki xonali va uch xonali songa bo’lish.

681-686-misol va masalalar”

mavzusida yaratgan 1 soatlik

DARS

I SHLANMASI







Fan: Matematika

Mavzu: Ikki xonali va uch xonali songa bo’lish. 681-685- masala va misollar.

Maqsad :

Ta’limiy: o’quvchilarga uch xonali va ikki xonali songa bo’lishni va shu mavzu asosida misol va masalalarni yechishni o’rgatish.

FK1: arifmetik amallarning algoritmlaridan foydalangan holda amallarni bajara olish

Tarbiyaviy: komil insonni tarbiyalashga qaratilgan odob va ahloq sifatlarini ongli, ixtiyoriy bajara olishga odatlantirish, bo’sh vaqtlarini mazmunli tashkil etishga o’rgatish

TK4: atrofdagilar bilan o’zaro muloqot chog’ida odob-ahloq qoidalariga rioya qilish.

Rivojlantiruvchi: o’quvchilarda mantiq va xotiraning rivojlanishiga imkoniyat yaratish.

FK2: o’rganilgan matematik tushunchlar, faktlarni o’quv vaziyatlarda qo’llay olish.

T|r

Dars bosqichlari

Bajariladigan ish mazmuni

Bajariladigan ish shakli

Ajratilgan vaqt

1

Tashkiliy qism

O’quv chilarni darsga tayyorlash. Navbatchi axboroti.

Suhbat.

3 daqiqa

2

O’tilgan mavzuni takrorlash

O’tilgan mavzuni takrorlash. “Kim chaqqon”, “Tez hisoblash”, metodi orqali takrorlsh

Savol- javob, misollar ishlash.

10 daqiqa

3

Yangi mavzu ustida ishlash

Ikki xonali va uch xonali songa bo’lish,

Ko’rgazmalilik.

20 daqiqa

4

Yangi mavzuni mustahkamlash

Tarqatmalar, “ Mevali bog’” o’yini, Matematik diktant

Og’zaki savol-javob

10 daqiqa

5

Darsni yakunlash va o’quvchilarni rag’batlantirish

Bilimlarini taqqoslash

Rag’batlantirish.

1-daqiqa



6.

Uyga vazifa

5-6-misol va masala


1-daqiqa

Dars turi: yangi tushuncha va bilim berish

Dars uslubi: “Kim chaqqon”, “Tez hisoblash”, “Mevali bog’ “, matematik diktant metod va o’yinlari

Dars jihozi: Darslik, tarqatmalar, rasmli ko’rgazmalar, multimedia vositalari, jadvallar

Darsning borishi:

Tashkily qism:

a)Salomlashish.

Salom aziz,bolalar,

Chiroyli gullololar.

Hamma darsga tayyormi?

O`quv qurollar bormi?

Biz tayyormiz saboqqa,

Puxta bilim olmoqqa.

O`qituvchi: bolajonlar,hozir qaysi dars?

O`quvchilar: Matematika darsi

Darsimiz shiori:

Kelib ketma bilib ket,

O`qib ketma uqib ket

Ma’naviyat daqiqasi:

  1. O`zbekiston Respublikasining umumiy yer maydoni qancha?

Javob: 448900 km.kv

  1. O`zbekiston Respublikasida nechta viloyat bor?

Javob: 12 ta viloyat

  1. O’zbekiston Respublikasi nechta davlat bilan chegaradosh?

Javob: 5 ta davlat

b) Davomatni aniqlash:

  • Qani ayting bolalar,

  • Kim navbatchi bo`ladi?

  • Shu bugunning hisobin

  • Menga aytib beradi?

  • Navbatchi axboroti:

  • Men bugun navbatchiman,

Ham tartib posboniman.

Bugun hamma jamuljam,

Ilm olishga intiq har dam.

d) Darsga tayyorlash

II. Uyga berilgan topshiriqlarni tekshirish.

679-misol.

KIM CHAQQON” metodi. 2 ta guruhga bo’linadi

I-guruh





II-guruh

300*270-18*2040=









680-misol. Shu guruhlar ishni doskada davom ettirishadi.

Berilgan misollarni ustun shaklida ishlang va bajarilishini tekshiring:

III. Yangi mavzuning bayoni:

681-misol

686 soni 98 ga qnday bo’linganini tushuntiraman:


6

8

6

9

8


6

8

6

7






0












224 soni 56 ga qanday bo’linganini ko’rib chiqamiz:


2

2

4

5

6



2

2

4

4






0















293 soni 32 ga qanday bo’linganini ko’rib chiqamiz:


2

9

3

3

2



2

8

8

9






5











TEZ HISOBLASH “ o’yini

1-guruh



564:94=



390:78=





2



252:84=

-guruh



261:29=









683-masala.

Sarf bo’ldi- 84 ta bolta uchun 75 kg po’lat,

336 ta bolta uchun - ? kg po’lat.

Yechish:

  1. 336:84=4 (ta)

  2. 75*4=300 (kg)

Javob: 336 ta bolta tayyorlash uchun 300 kg polat kerak bo’ladi.

684-masala.

30 m

Poliz ekinlari

Kartoshka

Berilgan: Ekin maydoni-bo’yi 40m, eni 30m

Poliz ekini –maydonning qismi

Kartoshka -? m.kv

40m

Yechish: 1) 30*40=1200 m.kv

2) 1200:5=240 m.kv

3) 1200-240=960 m.kv

Javob: kartoshka maydonining yuzi 960 m.kv.

“ Mevali bog’” o’yinida berilgan mevalar qismlarini topish






















Javoblar: , , , , ,



, , , , ,









Matematik diktant o`tkaziladi.















































V. Baholash : Darsda faol qatnashgano’quvchilar rag’batlantirilib, baholanadi.



VI. Uyga vazifa : 685 - misol.










Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Начальные классы

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 4 класс

Скачать
Ikki xonali va uch xonali songa bo’lish

Автор: Mashrapova Sayyora Anvarjanovna

Дата: 10.04.2020

Номер свидетельства: 546076


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства