Тема: Яшелч?л?р ??м ?ил?к – ?имеш исемн?ре.
(Кабатлау д?ресе)
Максат:
1. Яшелч?л?р ??м ?ил?к - ?имешл?р исемн?рен ныгыту, с?йл?мд? куллану. ?йр?нелг?н барлык конструкциял?рне я?а дидактик материаллар,уеннар аша кабатлау.
2. Яшелч?л?р ??м ?ил?к – ?имешл?рне? с?лам?тлекк? файдасы турында т?шендер?.
3. Балаларны? с?з байлыгын,с?йл?м телен ?стер?.Я?а технологиял?р кулланып телг? кызыксыну уяту. Активлык, ?зара дуслык т?рбиял??.
?иhазлау: Яшелч?л?р ??м ?ил?к - ?имешл?р р?семн?ре, яшелч?л?р трафареты, яшелч? салатлары, интерактив такта,ноутбук.
Д?рес барышы.
1. Д?ресне оештыру.
- Ис?нмесез.Х?ерле к?н сезг?.( Кояш чыга.)
-Успех нашей работы зависит от нашего настроения. Посмотрите на наше солнышко. Давайте посмотрим друг на друга и на гостей, улыбнемся.
-?ава торышы турында с?йл?ш?.
2. Т?п ?леш.
1)Ребусны чишеп, уку м?сь?л?сен кую.(яшелч?, ?ил?к – ?имеш)
-2 командага б?лен?без. (яшелч?, ?ил?к – ?имеш)
2)А сейчас с каждой команды выходят по одному ученику. Ученик с команды овощей собирает овощи, ученик с команды фруктов собирает фрукты.
3)Укучыларны? эшен тикшер?. Яшелч?, ?ил?к – ?имеш исемн?рен иск? т?шер?,аларны к?плек санда ?йт?.
4) Ситуатив к?нег?л?р эшл??.
-Попроси себе эти овощи.
-Как скажешь о том,что в огороде растет.
-Как скжешь о том,что ты любишь.
5) Карагыз ?ле н?рс? килг?н безг?? (Песи р?семе интерактив тактада).
- А чего это он такой веселый?
-Наверно что-то задумал.
- Котенок нарисовал загадочный рисунок. Что здесь нарисовано? (яшелч?л?рне? трафареты).
6) Следующее задание. Мы с закрытыми глазами должны на ощупь определить овощей.
Физминутка.
Без барабыз,барабыз
Алма к?реп алабыз
?рел?без алабыз,к?рзинн?рг? салабыз
Аннан тагын барабыз.
7) Ребята теперь посмотрите на экран. Какая ягода спрятана?
8) А теперь игра на внимательность.Какой ягоды не хватает?
9) Команда ягод загадывает одну ягоду и не называя ее перечисляет только признаки, а команда овощей отгадывает.И наоборот.
10) А сейчас самое вкусное задание. Мы будем отгадывать овощи и ягоды по вкусу с закрытыми глазами.
3. Йомгаклау.
Вы сегодня хорошо поработали, молодцы. И от души дарю вам эти маленькие солнышки. Будьте здоровы! Сау булыгыз!
Просмотр содержимого документа
«Яшелч?л?р ??м ?ил?к – ?имеш исемн?ре.»
Тема: Яшелчәләр һәм җиләк – җимеш исемнәре.
(Кабатлау дәресе)
Максат:
1. Яшелчәләр һәм җиләк - җимешләр исемнәрен ныгыту, сөйләмдә куллану. Өйрәнелгән барлык конструкцияләрне яңа дидактик материаллар,уеннар аша кабатлау.
2. Яшелчәләр һәм җиләк – җимешләрнең сәламәтлеккә файдасы турында төшендерү.
3. Балаларның сүз байлыгын,сөйләм телен үстерү.Яңа технологияләр кулланып телгә кызыксыну уяту. Активлык, үзара дуслык тәрбияләү.
Җиhазлау: Яшелчәләр һәм җиләк - җимешләр рәсемнәре , яшелчәләр трафареты, яшелчә салатлары, интерактив такта,ноутбук.
Дәрес барышы.
1. Дәресне оештыру.
- Исәнмесез.Хәерле көн сезгә .( Кояш чыга.)
-Успех нашей работы зависит от нашего настроения. Посмотрите на наше солнышко . Давайте посмотрим друг на друга и на гостей, улыбнемся.
-Һава торышы турында сөйләшү.
2. Төп өлеш .
1)Ребусны чишеп, уку мәсьәләсен кую.(яшелчә, җиләк – җимеш)
-2 командага бүленәбез. (яшелчә, җиләк – җимеш)
2)А сейчас с каждой команды выходят по одному ученику . Ученик с команды овощей собирает овощи, ученик с команды фруктов собирает фрукты.
3)Укучыларның эшен тикшерү. Яшелчә, җиләк – җимеш исемнәрен искә төшерү,аларны күплек санда әйтү.
4) Ситуатив күнегүләр эшләү.
-Попроси себе эти овощи...
-Как скажешь о том,что в огороде растет....
-Как скжешь о том ,что ты любишь...
5) Карагыз әле нәрсә килгән безгә? (Песи рәсеме интерактив тактада).
- А чего это он такой веселый?
-Наверно что-то задумал.
- Котенок нарисовал загадочный рисунок. Что здесь нарисовано? (яшелчәләрнең трафареты).
6) Следующее задание. Мы с закрытыми глазами должны на ощупь определить овощей.
Физминутка.
Без барабыз,барабыз
Алма күреп алабыз
Үреләбез алабыз,кәрзиннәргә салабыз
Аннан тагын барабыз.
7) Ребята теперь посмотрите на экран. Какая ягода спрятана?
8) А теперь игра на внимательность.Какой ягоды не хватает?
9) Команда ягод загадывает одну ягоду и не называя ее перечисляет только признаки, а команда овощей отгадывает.И наоборот.
10) А сейчас самое вкусное задание. Мы будем отгадывать овощи и ягоды по вкусу с закрытыми глазами.
3. Йомгаклау.
Вы сегодня хорошо поработали, молодцы. И от души дарю вам эти маленькие солнышки. Будьте здоровы! Сау булыгыз!