kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Дарс ишланма " Купбурчаклар".

Нажмите, чтобы узнать подробности

Дарс ишланма " Купбурчаклар". Бошлангич синф укитувчиси.

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Дарс ишланма " Купбурчаклар".»







O’zbеkiston Rеspublikasi Xalq Ta’limi Vazirligi


Namangan viloyat Xalq Ta’limi Boshqarmasi



Uchqo’rg’on tuman xalq ta’limi

bo’limiga qarashli


22-sonli umumiy o’rta ta’lim maktabining


BOSHLANG’ICH SINF O’QITUVCHISI


KENJAYEVA BAXTIGULNING

matematika fanidan

bir soatlik ochiq








Fan: Matematika

 

Mavzu: Ko’pburchaklar.

 

Darsning maqsadlari:

Ta’limiy maqsad: O’quvchilarning sanoq texnikasini, to’g’ri va teskari sanash qobiliyatlarini boyitish, sonlarni o’zaro taqqoslash, o’quvchilarga ko’pburchaklar haqida tushuncha berish;

Tarbiyaviy maqsad: O’quvchilarni ona vatanga muhabbat ruhida tarbiyalash

Rivojlantiruvchi maqsad: O’quvchilarni erkin fikrlarini rivojlantirish, yozma xisoblash malakalarini o’stirish.

Tayanch va fanga oid kompetenshiyalar:

Tayanch kompetensiya: o‘qituvchi bilan birgalikda o‘quv masalasini (maqsadini) topa olish, ifodalay olish va qismlarga ajrata olish;

Fanga oid kompetensiya: kundalik hayotda uchraydigan koordinatalar sistemalarini real obyektlar  (masalan teatrdagi tomoshabin, samolyotdagi yo‘lovchi, shaxmat figurasi) joylashuvini aniqlashda qo‘llay oladi; 

Dars turi: Yangi bilim berish

Dars usuli: Yakka tarribda ishlash, aralash savol-javob, mustaqil ish.

Dars jihozi: Mavzuga oid ko’rgazma, tarqatmalar, test savollari, 1-sinf matematika darsligi

Darsda vaqt taqsimoti:














 










Darsning borishi:

I. Tashkiliy qism:

                            - O’quvchilar bilan she’riy tarizda salomlashiladi;

Salom aziz bolalar

Chiroyli gullolalar.

- Xonani va o’quvchilarni darsga tayyorliklarini tekshirish;

                            - Navbatchi axborotini tinglash

                            - Darsda siyosiy daqiqa o’tkazish

V atan agar bo’lsa bir chaman

Siz qo’ynida xandon g’unchasiz

Ey siz mening kichik do’stlarim

Vataningiz sevar shunchalar

                            - Darsda o’quvchilarni ruhiyatini ko’tarish (psixologik o’yin)

  • O’quvchilarni uch guruxga bo’lib Bilimdonlar, Zukkolarr va Donolar deb nomlanadi.

II. O’tilgan mavzuni mustahkamlash:

O’quvchilar kichik guruhlarga ajratilinadi, uy vazifalari tekshirilib, o’tilgan mavzu bo’yicha savol-javob va amaliy mashg’ulotlar o’tkaziladi.


III. Yangi mavzu bayoni:

Aziz bolajonlar bugungi biz matematika darsimizda ko’pburchaklar mavzusi bilan tanishamiz. Ko’pburchaklarning burchak va tomonlari uchta, to’rtta, beshta va undan ortiq bo’ladi.

Masalan:


2






O’quvchilar guruhlarga

B





ilimdonlar guruhi kvadrat

Zukkolar guruhi uchburchak

Donolar guruhi to’g’ri to’rtburchak

haqida ma’lumor berishadi.


O’quvchilar javoblari tahlil qilinib hatolar ustida ishlash tushuntiriladi. To’gri ma’lumor bergan guruh rag’batlqantiriladi.


Ikkinchi topshiriq

Guruhlar jadvaldan javoblari bir hil bo’lgan misollarni topadilar. Birinchi to’g’ri topgan gurux rag’batlantiriladi.

  1. 60+9=69 4. 54-4=50 7. 60+20=80 10. 47-7=40

  2. 95-5=90 5. 68+1=69 8. 45-10=35 11. 30+5=35

  3. 20+20=40 6. 82-2=80 9. 70+20=90 12. 58-8=50

1 va 5, 2 va 9, 3 va 10, 4 va 12, 6 va 7, 8 va 11


Uchunchi topshiriq

Guruhlar jadvalda berilgan sonlarni 2 ta ga orttiradilar. To’g’ri bajargan guruhlar rag’batlantiriladi.



2 ta orttiring

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27


Dam olish daqwiqasi

Erta tongda turaman

Hovlida yuguraman

Mashq qilib bir, ikki, uch

Chiniqaman to’plab kuch


IV. Yangi mavzuni mustahkamlash:

Raqamlarni o’sib boorish tartibida joylashtiring.


, , , , ,

, , , .


V. Dars yakuni

Oquvchilarning darsdagi faolligi, ishtiroki va ijodkorligi, topshiriqlarni bajarish darajasi aniqlanib, guruhlar toplagan rag’batlari hisoblanib g’olib guruh aniqlanadi va o’quvchilar baholanadi.

Uyga vazifa:

91-sahifa 5-misol.

40+3=43 89-9=80 50+6=56

72-2=70 20+5=25 56-6=50





Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Начальные классы

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 1 класс

Скачать
Дарс ишланма " Купбурчаклар".

Автор: Кенжаева Бахтигул Облоназаровна

Дата: 29.04.2020

Номер свидетельства: 548406


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства