kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

"Bo’linmada ko’p xonali son hosil bo’ladigan hollarda ikki xonali songa bo’lish" mavzusida dars ishlanma

Нажмите, чтобы узнать подробности

"Bo’linmada ko’p xonali son hosil bo’ladigan hollarda ikki xonali songa bo’lish" mavzusida dars ishlanma

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«"Bo’linmada ko’p xonali son hosil bo’ladigan hollarda ikki xonali songa bo’lish" mavzusida dars ishlanma»







XALQ TA’LIMI VAZIRLIGI

NAMANGAN VILOYATI XALQ

TA’LIM BOSHQARMASI

Norin tumani Xalq ta’limi bo’limiga

qarashli 1-sonli umumiy o’rta ta’lim maktabi

boshlang’ich sinf o’qituvchisi Mashrapova Sayyoraxonning

4-sinf Matematika darsi uchun

Bo’linmada ko’p xonali son hosil bo’ladigan hollarda ikki xonali songa bo’lish.

692-696-misol va masalalar”

mavzusida yaratgan 1 soatlik

DARS

I SHLANMASI

Fan: Matematika

Mavzu: Bo’linmada ko’p xonali son hosil bo’ladigan hollarda ikki xonali songa bo’lish. 692-696-misol va masalalar

Maqsad :

Ta’limiy: o’quvchilarga ko’p xonali sonni ikki xonali songa bo’lishga oid bilim berish

FK1: arifmetik amallarning algoritmlaridan foydalangan holda amallarni bajara olish

Tarbiyaviy: komil insonni tarbiyalashga qaratilgan odob va ahloq sifatlarini ongli, ixtiyoriy bajara olishga odatlantirish, bo’sh vaqtlarini mazmunli tashkil etishga o’rgatish

TK4: atrofdagilar bilan o’zaro muloqot chog’ida odob-ahloq qoidalariga rioya qilish.

Rivojlantiruvchi: o’quvchilarda mantiq va xotiraning rivojlanishiga imkoniyat yaratish.

FK2: o’rganilgan matematik tushunchlar, faktlarni o’quv vaziyatlarda qo’llay olish.

T|r

Dars bosqichlari

Bajariladigan ish mazmuni

Bajariladigan ish shakli

Ajratilgan vaqt

1

Tashkiliy qism

O’quv chilarni darsga tayyorlash. Navbatchi axboroti.

Suhbat.

3 daqiqa

2

O’tilgan mavzuni takrorlash

O’tilgan mavzuni takrorlash. “Kim chaqqon”, “ Cho’qqini zabt eting” metodi orqali takrorlsh

Savol- javob, misollar ishlash.

10 daqiqa

3

Yangi mavzu ustida ishlash

Bo’linmada ko’p xonali son hosil bo’ladigan hollarda ikki xonali songa bo’lish. 692-696-misol va masalalar


Ko’rgazmalilik.

20 daqiqa

4

Yangi mavzuni mustahkamlash

Tarqatmalar, “ Zanjir” o’yini, Matematik diktant

Og’zaki savol-javob

10 daqiqa

5

Darsni yakunlash va o’quvchilarni rag’batlantirish

Bilimlarini taqqoslash

Rag’batlantirish.

1-daqiqa



6.

Uyga vazifa

690-691-misol va masala


1-daqiqa



Dars turi: yangi tushuncha va bilim berish

Dars uslubi: “Kim chaqqon”, “Tez hisoblash”, “Mevali bog’ “, matematik diktant metod va o’yinlari

Dars jihozi: Darslik, tarqatmalar, rasmli ko’rgazmalar, multimedia vositalari, jadvallar

Darsning borishi:

Tashkily qism:

a)Salomlashish.

Bolajonlar bormisiz?

Sog`misiz,omonmisiz?

Hamma darsga tayyormi,

O`quv qurollar bormi?

O`quvchilar:

Biz tayyormiz saboqqa,

Puxta bilim olmoqqa.

O`qituvchi: bolajonlar,hozir qaysi dars?

O`quvchilar: Matematika darsi

Darsimiz shiori:

Beshikdan to qabrgacha ilm izla!

Ma’naviyat daqiqasi:

  1. O`zbekiston Respublikasining umumiy yer maydoni qancha?

Javob: 448900 km.kv

  1. O`zbekiston Respublikasida nechta viloyat bor?

Javob: 12 ta viloyat

  1. O’zbekiston Respublikasi nechta davlat bilan chegaradosh?

Javob: 5 ta davlat

b) Davomatni aniqlash:

  • Qani ayting bolalar,

  • Kim navbatchi bo`ladi?

  • Shu bugunning hisobin

  • Menga aytib beradi?

  • Navbatchi axboroti:

  • Men bugun navbatchiman,

Ham tartib posboniman.

Bugun hamma jamuljam,

Ilm olishga intiq har dam.

d) Darsga tayyorlash

II. Uyga berilgan topshiriqlarni tekshirish.



690-masala

Vaqtni sutka va soatlarda ifodalang

83 soat = 3 sutka 11 soat

691-misol

T englamani yeching









70009-x=29368+19046 4214:x=623:89





III. Yangi mavzuning bayoni:

692-misol.

Bo’lish qanday bajarilishini ko’rib chiqamiz.

312 soni 24 ga qanday bo’linishini ko’rib chiqamiz


3

1

2

2

4


2

4


1 3





7

2





7

2







0




1472 soni 46 ga qanday bo’linishini ko’rib chiqamiz


1

4

7

2

4

6

1

3

8


3

2




9

2





9

2







0



6142 soni 83 ga qanday bo’linishini ko’rib chiqamiz


6

1

4

2

8

3


5

8

1


7

4




3

3

2






3

3

2







0












693-misol.

Bo’lishni tushuntirish bilan bajaring

1176:49= 5096:56=





















350*428:700=



694-masala.

a ) Berilgan : Keltirildi- 27 qop arpa, ?kg

39 qop bug’doy, 840kg ko’p ? kg

Yechish : 1) 39-27=12 (qop)

2) 840:12=70 (kg)

3) 27*70=1890 (kg)

4) 39*70=273 0 (kg)

Javob : 1890 kg arpa, 2730 kg bug`doy.

b) Keltirildi: Bug`doy – 2730 kg

Arpa - 1890 kg ? qop

Bug`doy – 12 kg ko`p ? qop

Yechish: 1) 2730-1890=840 (kg)

2) 8 40: 12=70 (kg)

3) 2730:70=39 (qop bug’doy)

4) 1890:70= 27( qop arpa)

Javob : 39 qop bug’doy va 27 qop qop arpa keltirilgan.

695-masala.

Yechish: 50*4:2=200:2=100 (ta xaltacha)

Javob: 100 ta xaltacha kerak

IV. Mustahkamlash

Taqqoslang” metodi

Yig’indini toping” o’yini

V. Baholash : Darsda faol qatnashgano’quvchilar rag’batlantirilib, baholanadi.

VI. Uyga vazifa : 696 - misol.


























Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Начальные классы

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 4 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
"Bo’linmada ko’p xonali son hosil bo’ladigan hollarda ikki xonali songa bo’lish" mavzusida dars ishlanma

Автор: Mashrapova Sayyora Anvarjanovna

Дата: 10.04.2020

Номер свидетельства: 546075


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства