Синф: 0
Фан: экология
Дарснинг мавзуси: со? тиш одам кўрки.
Дарснинг ма?сади:1. Мавзу ?акида тушунча бериш.
2. Тоза, озода юришга ўргатиш.
3.Ўз-узига хизмат килишга ўргатиш.
Дарс типи:янги билим берувчи.
Дарс усули :тушунтириш,кўрсатиш,савол-жавоб.
Дарс жи?ози:расмлар,слайдлар.
Дарснинг бориши:
Ташкилий кисм.
а)саломлашиш
б)ў?увчиларни дарсга тайёрлаш
в)ўкувчиларни гуру?ларга булиш.
Савол-жавоб ўтказиш:
- Ватанимиз ?аер?
- Пойтахтимиз ?аер?
3.?айси вилоятда яшайсиз?
4.Давлат рамзлари нималар?
5.Бизнинг Ватанимизда ?айси ўсимлик кўп етиштирилади?
- ?озир ?айси фасл?
- Ба?ор фаслида табиатда ?андай ўзгаришлар бўлади?
- Кунлар исиши билан ўлкамизга ?айси ?ушлар учиб келади?
- ?ушларнинг фойдаси нима?
- Меваларга нималар киради?
- Сабзавотларга нималар киради?
- Мева ва сабзавотларнинг фойдаси нима?
Дам олиш да?и?аси.
?ой олма, мени овора ?илма,
Бироз эгил,бўй чўзай,
Олмаларингдан узай.
2.Янги мавзу баёни.
Болалар биз со?лом бўлишимиз учун,ўсишимиз учун биз витаминларни ейишимиз керак. Биз ейишимиз учун бизга биринчи навбатта тишларимиз керак. Болалар сизларда ?ам тишлар борми?
-?а
?ани тишингларни санаб кўрингларчи.
15,19,20,17,16…
-?а,болалар сизнинг тишингиз сут тишлари.Сут тишлари олти ойдан бошлаб икки ёшгача чи?ади ва олти-етти ёшда тушиб,ўрнига янги доимий тишлар чи?ади. Доимий тишлар умрингизнинг охиригача сизга ?измат ?илади. Сут тишлари 20 та,доимий тишлар эса 32та бўлади.Биз бу тишларни асрашимиз керак. Тишларимиз бизнинг кўркимиз экан. Тишларимиз со? бўлса,биз ?ам со? бўламиз. Тишларни кунига 2 марта ювиб туриш керак.Тишларимизни ?атти?,исси?- сову?дан са?лашимиз керак. Сабзавот ва меваларни кўп истеъмол ?илиб туриш лозим.Ширинликлар тишларимиз со?лиги учун зиён.
Слайддан расмлар кўрсатиш.
Муста?камлаш.
Болалар бугунги мавзуни тушундингизми?
Энди 2 гуру? ўкувчилари со?лом ва касал тиш расмини чизиб кўрсатадилар ва изо? берадилар.
Болалар энди 1-гуру? ва 2-гуру? капитанлари чи?иб, бугунги мавзуни са?налаштириб берадилар.
Ба?олаш
Ўкувчиларни дарсдаги жавобларига ?араб ра?батланириш ва ба?олаш.
Дарсни якунлаш.