kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

"2-sinfda boʻlish amali"

Нажмите, чтобы узнать подробности

Oʻquvchilarda boʻlishga doir misol va masalalarni yecha olish koʻnikmasini rivojlantirish

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«"2-sinfda boʻlish amali"»

Samarqand viloyati  Kattaqo’rg’on shahar  13 – umumiy o’rta ta’lim maktabining boshlang’ich sinf o’qituvchisi  Sultanova Gulshodaning  matematika fanidan            NOAN’ANAVIY OCHIQ DARS ISHLANMASI

Samarqand viloyati Kattaqo’rg’on shahar 13 – umumiy o’rta ta’lim maktabining boshlang’ich sinf o’qituvchisi Sultanova Gulshodaning matematika fanidan NOAN’ANAVIY OCHIQ DARS ISHLANMASI

MAVZU:  2 – SINFDA BO’LISH AMALI

MAVZU:

2 – SINFDA BO’LISH AMALI

Darsning maqsadlari: Ta’limiy: O’quvchilar bo’lish amallarini  o’rganadilar Tarbiyaviy: Muomila madaniyatini o’rganadilar Rivojlantirish: Bo’lishga doir misol va masalalarni yecha olish ko’nikmasini rivojlantiradilar
  • Darsning maqsadlari:
  • Ta’limiy: O’quvchilar bo’lish amallarini

o’rganadilar

  • Tarbiyaviy: Muomila madaniyatini o’rganadilar
  • Rivojlantirish: Bo’lishga doir misol va masalalarni yecha olish ko’nikmasini rivojlantiradilar
Matematik diktant

Matematik diktant

  • 74 bilan 15 yig’indisini 11ta kamaytiring
  • 85 bilan 28 ayirmasini 14 ta orttiring
  • 4 bilan 5ning ko’paytmasi
  • 8 bilan 4 ning ko’paytmasi
Matematik diktant

Matematik diktant

  • 74 + 15 - 11= 89-11= 78
  • 85 - 28 + 14 =57+14=71
  • 4 * 5=20
  • 8 * 4 =32
Bo’lishdagi sonlar va ifodalarning nomini yodda tuting Bo'linuvchi Bo'luvchi  = 18 : 2  Bo'linma Bo'linma

Bo’lishdagi sonlar va ifodalarning nomini yodda tuting

Bo'linuvchi

Bo'luvchi

=

18 : 2

Bo'linma

Bo'linma

Cho’plardan foydalanib  bo’linmani toping  Bo’linuvchi 10 , bo’luvchi 5 =  bo’linmani toping.

Cho’plardan foydalanib bo’linmani toping

  • Bo’linuvchi 10 , bo’luvchi 5 =

bo’linmani toping.

  • Bo’luvchi 3, bo’linuvchi 9, bo’linmani toping.
  • 14 bilan 7 ning bo’linmasini toping.
MASALA  Chopdan foydalanib masalalarni yeching . 18 qalam qutichalarga 6 tadan qilib joylashtirildi. Nechta quticha kerak  bo’lgan ?

MASALA Chopdan foydalanib masalalarni yeching .

  • 18 qalam qutichalarga 6 tadan qilib joylashtirildi. Nechta quticha kerak

bo’lgan ?

Qalam - 18 ta  har bir q.da -6 tadan  quti kerak -?

Qalam - 18 ta har bir q.da -6 tadan quti kerak -?

  • Yechish: 18 : 6=3 Javob: 3ta quti.
2) 15 ta kalava ipdan 5ta bir xil sharf to’qildi .har bir sharfga nechta kalava ip ketgan?

2) 15 ta kalava ipdan 5ta bir xil sharf to’qildi .har bir sharfga nechta kalava ip ketgan?

Kalava ipak – 15 ta  to’qildi: -5 ta sharf  har bir sh .ga - ? kalava ip  yechish : 15 : 5 =3 j: 3ta(k.i)

Kalava ipak – 15 ta to’qildi: -5 ta sharf har bir sh .ga - ? kalava ip yechish : 15 : 5 =3 j: 3ta(k.i)

3) Ikki g’ildirakli 4 ta velosiped uchun nechta g’ildirak kerak bo’ladi ?

3) Ikki g’ildirakli 4 ta velosiped uchun nechta g’ildirak kerak bo’ladi ?

Vilosiped – 4 ta  G’ildiraklar- 2 tadan  Hammasi -? g’.  Yechish : 4 * 2 =

Vilosiped – 4 ta G’ildiraklar- 2 tadan Hammasi -? g’. Yechish : 4 * 2 =

30 so’m  25 so’m  50 so’m  516-misol Rasmlardan foydalanib quyidagi ifodalar nimani bildirishini tushuntiring;  1)30+25 2)30+50 3)25+50  4) 30-25 5) 50-25 6) 50-30  7) 30+25+50 8) (30+25)-50

30 so’m 25 so’m 50 so’m

  • 516-misol
  • Rasmlardan foydalanib quyidagi ifodalar nimani bildirishini tushuntiring;

1)30+25 2)30+50 3)25+50

4) 30-25 5) 50-25 6) 50-30

7) 30+25+50 8) (30+25)-50

Darsni yakunlash .   Darsga faol ishtirok etgan o’quvchilar rag’batlantiriladi.

Darsni yakunlash . Darsga faol ishtirok etgan o’quvchilar rag’batlantiriladi.

  • Uyga vazifa
  • 517-518 misol va masalalar


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Начальные классы

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 2 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
"2-sinfda boʻlish amali"

Автор: Sultonova Gulshoda Fayzullayevna

Дата: 02.04.2020

Номер свидетельства: 544964


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства