Т?кш?р?лди: ________________
О?уш 4-синип
16.02.2015ж
93-д?рис
Д?рисни? мавзуси
Отунчи бил?н Ейи?
Умумий м?хсити
М?с?лни о?уп, билим елиши?а й?нилиш бериш. Тапшурмиларни орунлаш ар?или? т???идий ойлаш ?абилий?тлирини т?р???ий ?тк?з?ш. Достлу??а, ?мг?кчанли??а, ад?мг?рчиликк? т?рбийил?ш
Асасий идеялар
Ад?мни? ??мхорлу?ини ??дирл?шни ч?ш?н?ш,д?риск? бол?ан жавапк?рчилигини, ?изи?ишини ашуруш
К?тилиди?ан н?тиж?
-м?с?лни о?уп, ч?шиниду,яхшили? бил?н яманли?ни ажритишни ?гиниду,
-ипадилик ?исимлар?а б?л?п, м?змунини с?зл?шни билиду,
-тапшурмиларни орунлап, соаллар?а жавап бериду;
Иш-??рик?т т?рлири
Топ бил?н, ж?п бил?н ишл?ш ??рик?тлирини ?елиплаштуруш. Диалог ар?или? бир-бири бил?н с??б?тлишишк? ?гитиш, ?зини-?зи р?тл?шк?, ба?алаш?а ?гитиш, интерактивли? тахтини пайдилиниш.
Д?рисни? т?ри
арилаш д?ри
?хбаратли? ?ураллар
Д?рислик,с?р?тл?р,интерактивли? тахта
Му?ллим ??рикити
О?у?учи ??рикити
1.Уюштуруш. О?у?училарни д?риск? т?йярлаш, топ?а б?л?ш.
2.?й тапшурмисини сораш.
3.Д?рис м?хсити в? к?тилиди?ан н?тиж? бил?н тонуштуруш. Д?рисни? мавзусини ечиш
4.Йе?и д?рис
1-тапшурма: Отунчи бил?н ейи?
2-тапшурма. Лу??т бил?н иш.
Д?пт?рлириг? с?зл?рни йезиш.
3-тапшурма: Соаллар?а жавап бериш
1.Отунчи жа?галда немини учритиду?
2.Ейи? отунчи?а нем? ?ч?н ярд?млишишк? ?арар ?илиду?
3.Отунчи ейи?ни нем? с?в?птин ?лт?рм?кчи болди?
4.Ейи? отунчини к?рдиму?
3-тапшурма. Лу??т бил?н иш.
Д?пт?рлириг? с?зл?рни йезиш.
(с?г?клик минут)
1.2 топ?а б?л?н?ш
2.Тапшурмиларни ейтип бериду.
3.Мавзу бойич? нем? билимиз?
Ейи? то?рисида ейтип бериду
1.Топ бил?н иш.
Мавзу бойич? иш ж?ргизилиду 2.Ж?п бил?н иш.
Кеп?н-кийим-кеч?к
С?пра-терикк?к
?пу сорима?-к?ч?р?м сорима?
С?ллимаза-?з?л-кесил, п?т?нл?й, толу?
3.-??р бир о?у?учи ?з алди?а ойлиниду
-О?у?училар бир-бири бил?н ойлирини б?лишиду
-тахти?а чи?ип, ?исимлар бойич? м?змунини ейтип бериду. О?у?учи т?г?ни:
- Яманли??а яхшили? ?лв?тт? бар.Яманли??а яманли? ?илмай ,?ксич? уни??а яхшили? ?илиш?а тиришиш кер?к.Яманли? ?ил?ан ад?мни ??р ?ачан т?рбийил?ш кер?к.Мени?ч? яхшили? яманли?ни ??р дайим йе?ип алиду.
1-бап «Барли? ад?м болмиши т?? ?о?у?лу? в? азат болуп ту?улиду.Барли? ад?мг? ??ил-ой берилг?н,шуни? ?ч?н бир-бириг? ме?риванли? мунасив?т ?илиш ?аж?т
2.Ж?п бил?н иш.
О?у?училар бир-бири бил?н келишип, соаллар?а жавап бериду.
Хулас? чи?ириш (Блум таксономияси)
Нем? билим?н? Нем? билдим? Нем? ?ошар едим?
Ба?алаш: тапшурмиларни? орунлиш?а ?арап ба?алаш
- Постер бил?н иш
- Соаллар?а жавап бериш
- Д?пт?р бил?н иш
?зиг? в? баш?а о?у?училар?а ба?а ?оюш ?йг? тапшурма бериш:146-147-б?т
Тапшурмини орунлаш