kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Конспект занятия по казахскому языку Вторая младшая группа \ «Азы?-т?лік»

Нажмите, чтобы узнать подробности

Саба?ты? ма?саты. Білімділігі:

Балаларды? та?ырып бойынша ал?ан білімдерін орта?а салып,?йренген с?здерін д?рыс ?олдана біліуін бекіту. ?рі ойын ар?ылы с?здік ?орын арттырып, ойлау ?абілетін дамыту.

   Дамытушылы?ы:сондай-а? ?аза? тіліне ?ызы?ушылы?ын оятып, дыбыстарды д?рыс айту?а жатты?тыру.

   Т?рбиелігі: балаларды ?йымшылды??а,?лкен кісіге ??рмет ж?не к?мек корсетуге деген ы?ыластары? артыра т?су, мейірімділікке т?рбиелеу.

  ?діс-т?сілдері:С?ра?-жауап, ?нгімелесу,к?ркем с?з, дидакти?алы? ойындар,электронды ойын мен ж?мыс жасау.

  К?рнекіліктері:Суреттер,электронды о?улы?,?ажайып-дорба, ?уырша?,ойыншы?тар, д/о «Д?кен»

1.Себеп-?оз?ауыш кезе?і:

Ше?бер ??рып т?ру,амандасу.

Шатты? ше?бері:

            « Айналайын» десе ?уанамын мен!

            « Айналайын» десе ?уанасын сен!

             Ала?ай, ала?ай ?уанды бала?ай!

Балалар отырады.?она??а,?сел атты ?уырша? келеді.

- С?лем, балалар! Танысайы?! Мен ?сел, сен кім? (балаларды? жауаптары- мен Саша.)

Д/О «Мынау не?» (Ат,ит,мысы?,аю,піл,?оян,алма.)суреттерді атап ж?не жат?а білетін та?па?тарды ?оса еске алу.

1 Это яблоко-АЛМА         2.Баю-баюшки баю

  Я сорву его сама.          Медвежатам пел АЮ

3.Быстро скачет АТ-лошадка.

  Ит -собака сторожит.

  Кот-мысы? сидит на солнце

  Щурит глазки,да молчит.

4.?сел,?сел пьет кисель.

   ?сел айтты кисель т?тті!

5.А унашей Алии

 Две руки и две ноги,

 Бет-лицо,бас- голова7

 Повторяем раз и два.

 ?ол-ая?,?ол-ая?.

 Вот так наша Алия.

    Дети сравнивают по величине АЮ и ?ОЯН. Отвечают на вопрос аю ?андай? Аю ?лкен,?оян кішкентай. Піл ?лкен, мысы? кішкентай.

П/и «?лкен-кішкентай»

Д/о «?ажайып ?оржын», «Не жо??».

Сергіту с?ті:

               Орнына? т?ршы,

               ?олы?ды ж?шы.

               Айна?а ?арашы,

               Шашынды тарашы.

               Ая?ынды басшы,

               Бойынды жазшы.

               Тіп-тіке т?ршы,

               Орнына отыршы.

Электронды ойын «Азы?-т?лік д?кені».Дети называют продукты на казахском языке,повторяют новые слова с установкой на запоминание.

Балалар,а где ваши мамы покупают продукты.(в магазине)

А хотите знать как будет магазин ?аза?ша-Д?КЕН.

Дети повторяют хором ииндивидуально-Д?-КЕН.

Ребята, наша ?сел что-то загрустила. ?сел говорит,что там где живет ее ?ЖЕ, на жайляу нет Д?КЕН,а ей нужны продукты.

              ?ЖЕ-это бабушка.

              Д?КЕН-это магазин.(ответы детей)

Вот у нас Д?КЕН, но в нашем магазине можно купить продукты без денег, назвав их ?аза?ша.

Дети поочереди берут и называют  продукт,нажимают на кнопку и складывают в корзину.

?сел говорит: «Рахмет,балалар!?же очень будет рада, вашей помощи.» и раздает детям картинки-разукрашки.

Жарайсы?дар,балалар! Сау болы?дар!

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Конспект занятия по казахскому языку Вторая младшая группа \ «Азы?-т?лік» »

Рудный каласы әкімдігінің

«Тәрбиеленушілерді мектепке дейін оқытып-тәрбиелеу, дамыту орталығы»

мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны

Государственное коммунальное казенное предприятие

«Дошкольный учебно–воспитательный Центр развития воспитанников»

акимата города Рудного.





Конспект занятия по казахскому языку

Вторая младшая группа №6

День открытых дверей


«Азық-түлік»























Преподаватель казахского языка:

Нурмагамбетова С. А.


Сабақтың мақсаты. Білімділігі:


Балалардың тақырып бойынша алған білімдерін ортаға салып,үйренген сөздерін дұрыс қолдана біліуін бекіту. Әрі ойын арқылы сөздік қорын арттырып, ойлау қабілетін дамыту.

Дамытушылығы:сондай-ақ қазақ тіліне қызығушылығын оятып, дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру.

Тәрбиелігі: балаларды ұйымшылдыққа,үлкен кісіге құрмет және көмек корсетуге деген ықыластарың артыра түсу, мейірімділікке тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері:Сұрақ-жауап, әнгімелесу,көркем сөз, дидактиқалық ойындар,электронды ойын мен жұмыс жасау.

Көрнекіліктері:Суреттер,электронды оқулық,ғажайып-дорба, қуыршақ,ойыншықтар, д/о «Дүкен»


1.Себеп-қозғауыш кезеңі:

Шеңбер құрып тұру,амандасу.

Шаттық шеңбері:

« Айналайын» десе қуанамын мен!

« Айналайын» десе қуанасын сен!

Алақай, алақай қуанды балақай!

Балалар отырады.Қонаққа,Әсел атты қуыршақ келеді.

- Сәлем, балалар! Танысайық! Мен Әсел, сен кім? (балалардың жауаптары- мен Саша....)

Д/О «Мынау не?» (Ат,ит,мысық,аю,піл,қоян,алма...)суреттерді атап және жатқа білетін тақпақтарды қоса еске алу.

1 Это яблоко-АЛМА 2.Баю-баюшки баю

Я сорву его сама. Медвежатам пел АЮ

3.Быстро скачет АТ-лошадка.

Ит -собака сторожит.

Кот-мысық сидит на солнце

Щурит глазки,да молчит.


4.Әсел,Әсел пьет кисель.

Әсел айтты кисель тәтті!

5.А унашей Алии

Две руки и две ноги,

Бет-лицо,бас- голова7

Повторяем раз и два.

Қол-аяқ,қол-аяқ.

Вот так наша Алия.

Дети сравнивают по величине АЮ и ҚОЯН. Отвечают на вопрос аю қандай? Аю үлкен,қоян кішкентай. Піл үлкен, мысық кішкентай.

П/и «Үлкен-кішкентай»

Д/о «Ғажайып қоржын», «Не жоқ?».

Сергіту сәті:

Орнынаң тұршы,

Қолыңды жұшы.

Айнаға қарашы,

Шашынды тарашы.

Аяғынды басшы,

Бойынды жазшы.

Тіп-тіке тұршы,

Орнына отыршы.


Электронды ойын «Азық-түлік дүкені» .Дети называют продукты на казахском языке,повторяют новые слова с установкой на запоминание.

Балалар,а где ваши мамы покупают продукты.(в магазине)

А хотите знать как будет магазин қазақша-ДҮКЕН.

Дети повторяют хором ииндивидуально-ДҮ-КЕН.


Ребята, наша Әсел что-то загрустила... Әсел говорит,что там где живет ее ӘЖЕ, на жайляу нет ДҮКЕН,а ей нужны продукты.

ӘЖЕ-это бабушка.

ДҮКЕН-это магазин.(ответы детей)

Вот у нас ДҮКЕН, но в нашем магазине можно купить продукты без денег, назвав их қазақша.

Дети поочереди берут и называют продукт,нажимают на кнопку и складывают в корзину.


Әсел говорит: «Рахмет,балалар!Әже очень будет рада, вашей помощи.» и раздает детям картинки-разукрашки.

Жарайсыңдар,балалар! Сау болыңдар!






Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Начальные классы

Категория: Прочее

Целевая аудитория: 1 класс

Скачать
Конспект занятия по казахскому языку Вторая младшая группа \ «Азы?-т?лік»

Автор: Нурмагамбетова Сабира Акылбековна

Дата: 18.04.2015

Номер свидетельства: 203040


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства