kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Тема:"Глобусдан қандай фойдаланиш керак?"

Нажмите, чтобы узнать подробности

кичрайтиришимиз мумкин?

Модель – бу нарсанинг кичрайтирилган аниқ нусхасидир.

Глобус – Ернинг модели.

Глобус билан танишиш.

Глобусдан мовий рангга бўялган жойларни топинг. У ерлар сувли жойлар яъни денгиз, дарё, кўл ва океанлар. Яшил ва сариқ ранглилари қуруқликдир.

кичрайтиришимиз мумкин?

Модель – бу нарсанинг кичрайтирилган аниқ нусхасидир.

Глобус – Ернинг модели.

Глобус билан танишиш.

Глобусдан мовий рангга бўялган жойларни топинг. У ерлар сувли жойлар яъни денгиз, дарё, кўл ва океанлар. Яшил ва сариқ ранглилари қуруқликдир.

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Тема:"Глобусдан қандай фойдаланиш керак?"»

Табиатшунослик-22

Мавзу: Глобусдан қандай фойдаланиш керак?

111 Маншук Маметова номли умумий ўрта мактаб

Вақти: 15.02.2021йил

Муаллимнинг исми: Абдираимова Марҳабо Туламетовна

Синфи: 1-«В»

Қатнашган ўқувчилар сони:

Қатнашмаган ўқувчилар сони:

Ўқишнинг

мақсади:

Ҳамма ўқувчилар жасанды моделіне сүйене отырып, Жердің пішінін анықтау;

Ўқувчиларнинг асосий қисми: атрофдаги олам нарсалари, ҳодисаларни ва воқеаларни кузатиш кераклигин тушунадилар;.

Айрим ўқувчилар:дарсда ўрганганларини ҳаётда қўллай оладилар

Ресурслар:

  1. шар;доп;глобус;желім;

  2. АйтұтылуыкезіндегіАйдыңфотосуреті;ойыншықкеме. Интернет-ресурстар:

  3. ғаламшарлартуралыақпаратберетінмульт­ фильмненжәне “Старик Хаттабыч” фильміненүзінділер.

Кутиладиган натижалар

Ўқувчилар: ҳаракатнинг аҳамиятли эканлигини тушунишади;

Танаффусларда, дам олиш кунлари, каникулларда қандай ҳаракатланиш кераклигини биладилар.

Дарснинг

мақсади:

1.4.2.1 астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде сипаттау;

1.4.2.2 ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу аппараттарын сипаттау;

1.4.2.3 жекелеген ғарыштық денелерді атау және сипаттау

1.4.1.1 Жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтау

Дарс учун керакли материаллар

Дарсга тегишли эслатмалар























Бизнинг ер шаримиз жуда ҳам катта! Ўйлаб кўрингчи, биз уни қандай кичрайтиришимиз мумкин?

Модель – бу нарсанинг кичрайтирилган аниқ нусхасидир.

Глобус – Ернинг модели.

Глобус билан танишиш.

Глобусдан мовий рангга бўялган жойларни топинг. У ерлар сувли жойлар яъни денгиз, дарё, кўл ва океанлар. Яшил ва сариқ ранглилари қуруқликдир.











Денгиз сайёҳатчиси Фернан Магеллан Ер шарини биринчи бўлиб тўлиқ айланиб чиққан. Бу сайёҳат Ернинг шар шаклида эканлигини исботлади.

Фанлараро боғланиш


Қўшимча топшириқлар

Ер шаклини бўяшяди.

















Дунётаниш.

Кузатиш олиб боринг

Қадимий астрономик кашфиётлар ҳақида маълумотлар топинг.

Расмини чизинг. Уларни тўғри кетма-кетликда жойлаштиринг.

Баҳолаш


Якуний хулоса

Энг яхши ўтган икки нарса нима?

1: Ўқучиларни дарс давомида баҳолаш.

2: Иқтидорли ва ночор ўқувчиларга алоҳида топшириқ бериш.

Қандай икки нарса дарсни яхши қилар эди?

1: Дарснинг натижасинига кўнгил бўлиш.

2: Рефлексия.






Илмий мудир: ___________

«__»____________










































































































































Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Начальные классы

Категория: Планирование

Целевая аудитория: 1 класс

Скачать
Тема:"Глобусдан қандай фойдаланиш керак?"

Автор: Умарходжаева Шахноза Нусратиллаевна

Дата: 30.01.2021

Номер свидетельства: 571884


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства