kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Сценарий новогоднего утренника для детей средней группы "Белоснежканын кышкы аргага ужуралдары".

Нажмите, чтобы узнать подробности

Я, Куулар Айлыкмаа Мокур-ооловна, музыкальный руководитель детского сада «Белек» с.Тээли муниципального района «Бай-Тайгинский кожуун РТ. Окончила - Ак-Довуракское педагогическое училище Специальность – музыкальное образование Квалификации – музыкальный руководитель, учитель музыки Стаж педагогической работы - 21 лет В нашем детском саду я работаю 3 года, до этого 19 лет проработала музыкальным руководителем детского сада в городе Ак-Довураке. Я – счастливый человек. Моя профессия – музыкальный руководитель. Каждый день спешу в детский сад, как на праздник. Работа – это мое хобби. Я знаю, что меня всегда ждут, мне радуются. Я люблю своё дело, благодаря которому удостоена единственной роскоши – проживать всякий раз детство вместе с детьми. Цель моей профессиональной деятельности достигнута, если в душе каждого ребенка останутся доброта и чистота, ребёнок унесёт в Будущее прекрасные воспоминания о минутах Музыки. С каждым годом я все больше и больше влюбляюсь в свою профессию. Наверное, как и в жизни, в профессии есть периоды детства, зрелости, и мудрости. Если по молодости ты еще горяч, нетерпелив, невосприимчив к критике и самоанализу, то в зрелый период приходит чувство ответственности, умения ставить перед собой цели, искать способы их достижения, терпимость и уважение к людям, с которыми ты бок о бок работаешь, встречаешься каждый день. И пусть не все мои дошколята идеально поют и танцуют, не знают в совершенстве нотной грамоты, но я уверена, что они вырастают добрыми, культурными и отзывчивыми людьми, патриотами своей страны, и помогает им в этом МУЗЫКА! Музыкальный руководитель - это не просто должность, это звание, которое нужно нести с достоинством!
Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Сценарий новогоднего утренника для детей средней группы "Белоснежканын кышкы аргага ужуралдары". »

Белоснежканын кышкы аргага ужуралдары.

Ортумак болукке чаа чыл байырлалы.

Киржикчилери: Башкарыкчы-

Соок-Ирей-

Харжыгаш –

Падчерица-

Гномиктер-

Дерилгези (декорации): Залдын иштин хуулгаазын кышкы арга-биле дерип каан, чер-черлерде бичии шивижигештерни салгылаан, залдын дорунде каастап каан шивижигеш. Чаа чыл дугайында «Новый год» деп ыры дынналып турар.

Чорудуу:

Башкарыкчы: Чараш солун байырлал

Чаа чыл-даа моорлап келди

Чаптанчыглар чаштар-биле

Чаа чылды уткуулунар!

Чараш кылан шивижигеш

Чайынналып кыйгырып тур!

Магаданчыг хоглуг кылдыр

Байырлалды эгелээлинер!

Башкарыкчы: Тоол чурттуг оранче

Догеревис бараалынар!

Чингир ногаан шиметтинген

Шивижикти долганыылынар!

Самнап, ойнап хоглээлинер,

Чаштар бисти чаа чыл оортсун!

Башкарыкчы: Чаа чылды силер – биле

Чалгааравайн уткуур кылдыр

Байырлалда аалчылардан

Бээр чалап алыылынар!

Танцы «Серебристые снежинки»

Башкарыкчы: Арга ишти харлыг харлыг

Амдыы уруг Белоснежка Принцесса

Чаа чылдын байырынче

Самнап-ойнап-хоглээр дээштин

Орук тыппайн кара чааскаан чоруп келген.


Хенертен залче аялга-биле Белоснежка кирип келир.арга иштинде кылын хар кырында кылаштап чоруурун коргузуп, залды бир долгандыр кылаштаар.

Белоснежка: Ах! Бо арга иштинде харнын улуг деп чувезин, чырыдып чораан фонаригим база тыппайн бардым, дувулуг хат хадааш, хар адаанче киир хадып каапкан боор, хуулгаазын гномиктерни кыйгыргаш, айтырып корзумзе! Ау! Ау! Ау! Хуулгаазын тоолчургу гномиктер кайда силер? Менээ дузалап корунэ-ээ-эр!

Залче хоглуг аялга-биле гномиктер танцылап кирип келирлер.

Гномиктер: Экии! Бисти чуге кыйгырдынар? Бистер эзим арга иштинде чурттап турар тоолчургу хуулгаазын гномиктер - дир бис.

Белоснежка: Чаа чыл байырлалынче бар чорааш, чырыдып чораан фонаригим чидирип алдым, ынчангаш силерни кыйгырдым.

Гномитер: Бистин бо тудуп алган фонариктеривис аразында силернин чидирип алганынар фонаригинер бар-дыр бе, тып ап корунер!

Белоснежка: Силернин холдарынарда чырыткыларынар (фонариктеринер) дыка чараш-тыр, мээн фонарым кызыл оннуг болгаш хуулгаазын илбилиг. Ол мени Соок-Ирейнин болгаш Харжыгаштын Чаа чыл байырлалы болур шивээзинге эдертип чедирер. Менээ фонарымны эккеп берип, дузалаанынар дээш четтирдим.

Гномиктер фонарьны берипкеш, залды бир долгандыр танцылааш, уне бээр.

Башкарыкчы: Белоснежка ол-ла арга иштинге чоруп чорааш, тожек кырында ыглап олурар уругга таваржи берип – тир.

Белоснежка: Экии! Соокта харлыг арга иштинде чуге ыглап олурарын ол?

Падчерица: Мени бажынымдан сонгу ием чаа чыл будузунде стол кырынга салыр чараш чечек чулуп эккел дээш чорудупту. Мындыг кышкы уеде кайыын чечек тып алыр кижи боор мен, бир эвес чечек тыппайн чанар болзумза авам мени кончуур.

(Уругнун ыглаары дам-на баар)

Белоснежка: Мунгарава, ыглава, ыглава! Сенээ бо арга иштинде чурттап турар тоолчургу гномиктер дузалаар чадавас. Оларны кыйгырып корээли. (гномиктерни кыйгырар)

-Ау! Ау! Ау! Тоолчургу хуулгаазын гномиктер! Бээр кээп, бистерге дузалап корунээ-эээ-ээр!

Залче хоглуг аялга-биле гномиктер танцылап кирип келирлер.

Гномиктер: Бисти чуге кыйгырдынар? Бистер эзим арга иштинде чурттап турар тоолчургу хуулгаазын гномиктер - дир бис.

Падчерица: Мени бажынымдан сонгу ием чаа чыл будуузунде стол кырынга салыр чараш чечек чулуп эккел дээш чорудупту. Мындыг кышкы уеде кайыын чечек тып алыр кижи боор мен, бир эвес чечек тыппайн чанар болзумза авам мени кончуур. Ынчангаш дыка мунгарап тур мен.

Белоснежка: Хуулгаазын тоолчургу гномиктер ! бо уругга авазынга чараш чечектиг чеде бээр кылдыр дузалап корунер!

Гномиктер залды долгандыр танцылапкан соонда чечектерни падчерицага бээр.

Падчерица, Белоснежка: Четтирдивис гномиктер!

Гномиктер фонарьны берипкеш, залды бир долгандыр танцылааш, уне бээр.

Падчерица: Менээ дузалаанын дээш четтирдим Белоснежка, мен авамга бо чараш чечектерни чедирип берейн. Байырлыг!

Уруг залдан хоглуг аялга-биле унуп чоруптар. Улаштыр Белоснежка залды база бир долгандыр хоглуг аялга-биле кылаштаар

Башкарыкчы: Белоснежка ол-ла чоруп чорааш, чаа чыл болур шивээге чоокшулап кээп-тир.

Конганын уну байырланчыг шинчи биле дынналып тура

Белоснежка: Экии уруглар! Мен дыка ур арга иштинге чоруп келгеш, бо чаа чыл болур шивээде чедип келдим. Чаа чыл байырлалында кады ойнап-хоглээлинер!

Чыккылама соок душкен

Чылгыр дош-даа хемни шыпкан

Койгунчугаш бора тонун

Ак он-биле солувуткан.

Арга ээзи адыг ирей

Ижээнинде удуй берген

Чогум ындыг кайы уел,

Чаштар дурген тывынарам? (кыш).

Ыры «К нам пришла зима!»


Белоснежка: Шивижигеживис чуге чырывас чоор уруглар?

Билип кааптым уруглар

Биске кым дузалаарын

Тывызыктан ыдыптайн,

Дыка дурген тывынарам!

Холбен салы монгун

Хоглуг -баштак чанныг

Шоодай долу белектиг

Шанак аъттыг кымыл ол? (Соок-Ирей)

Уруглар: Соок-Ирей!

Койгунак: Ада-иелерге база Соок-Ирей дугайында айтырыглардан салып корээлинер уруглар?

1. Дед-Мороз известен всем? (да)

2. Он приходит ровно в семь? (нет)

3. Дедушка Мороз хороший? (да)

4.Любит шубу и калоши? ( нет)

5.Дедушка Мороз боится стужи? (нет)

6.Он со мною долго дружит? (да)

7.Вы на елку к нам пришли? (да)

8.Фрукты в сумках принесли? (нет)

9.Принесли все вместе смех? (да)

10.Радость, счастье и успех? (да)

Белоснежка: Соок-Ирей дугайында дыка эки билир-дир силер. Ынчаарга шупту денге кыйгырыптаалынарам !

Уруглар: Соок-Ирей! Соок-Ирей! Соок-Ирей!

«В лесу родилась елочка» деп ыры-биле Соок-Ирей залче кирип келир.

Соок-Ирей. Экии уругларым! Чаа-чыл-биле!

Уруглар: Экии!

Харжыгаш Экии анчыгаштар, аалчылар!

Соок-Ирей: Сонгу Доштуг океандан

Соок-Ирей аалдап келдим

Чаа-чылдын байырында

Чаагай соннуг моорлап келдим!

Белоснежка: Кырган-ачай, Соок-Ирей! Чаа-чылдын шивизинин чараш оннуг оду чырывайн тур, дузалап кор! Анчыгаштар, чаштар шупту манаа чаа-чыл уткуп байырлаалы!

Соок-Ирей: шивижикти чугле чылыг-чымчак сеткил-биле чырыдып боор . Шупту туруп келгеш, шивижигешти долгандыр туруп аалынар уругларым!

Соок-Ирей, Харжыгаш Хуулгаазын денчигежим

Дурген шымда хып-ла, хып!

Чаа чылдын шивижиги

Чайынналдыр чыры-чыры!

Шупту денге санаар: Бирээ! Ийи! Уш!

Свет ол ойде оже бээр, шиви чырып келир.

Чараш шивини долгандыр ырлаптаалынар уруглар!

Ыры «Елочка», «Чаа-Чыл!»

Харжыгаш: Ам кырган-ачай Соок-Ирей-биле оюндан ойнаптаалынар уруглар.

Оюн «Заморожу», «Путаница». «Эрттирбес бис»

Харжыгаш: Соок-Ирей силернин-биле ойнааш, изиргени берген ышкажыл уруглар. Ол изиг, чылыг черге ур туруп шыдавас, эрип каар. Ынчангаш дыштанып олурда, шулуктерден чугаалап берээлинер!

Уругларнын шулуктери

Койгунак Соок-Ирей, Харжыгашка танцылап , самнап берээлинер уруглар!

танец «Зверят» , Танец «Кружится хоровод». «Танец утят»

Белоснежка: Чаа чылдын байырында

Чалаттырып чедип келгеш,

Чаштарынга эккелгенин

Чаагай белээн соннеп корем, кырган-ачай!

«Российский Дед Мороз» деп ыры ырлап турда Соок-Ирей белектерни уругларга улээр.

Белоснежка: Чаа чылдын байырында

чаагай соннуг келгенин дээш

Чаштар шупту ооруп туру

Четтирдивис Соок-Ирей!


Соок-Ирей: Келир чылын база кээр бис

Кежээ болуп озунер-ле, уругларым!

Баар оруум ам-даа ырак

База катап чаа чыл-биле!

Харжыгаш: Ада-ие аалчыларга

Аас-кежик, чедиишкини,

кадыкшылды , оорушуну

Катап база кузеп тур бис!

(Байырлашкаш чоруптарлар)

Койгунак: Хундулуг ада-иелер!

Чаа чыл байырлалында уругларынарнын уттренигин сонуургап келгенинер дээш четтирбишаан, ог- буленерге аас-кежикти, ажыл-ижинерге чедиишкиннерни, кан дег кадыкшылды кузедивис.







Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Музыка

Категория: Мероприятия

Целевая аудитория: Прочее

Автор: МБДОУ детский сад "Белек" с.Тээли муниципального района "Бай-Тайгинский кожуун РТ"

Дата: 20.10.2015

Номер свидетельства: 242020


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства