24.04.2015ж.
Тригонометрия элементтері тарауына ?айталау есептері.
Ма?саты:
Білімділігі: Тригонометрия элементтері бар формулаларын тиімді пайдалана отырып есептер шы?ара білуге уйрету, да?дыландыру, ?алыптастыру.
Дамытушылы?ы:О?ушылар?а есептер шы?арта отырып ой – ?рісін дамыту.
Т?рбиелілігі: О?ушыларды шапша?ды??а, ?жыммен ж?мыс жасау?а уйрету.
К?рнекілігі: Интерактивті та?та, кеспе ?а?аздары, А3 формат ?а?аз.
Саба?ты? барысы:
І. ?йымдастыру
ІІ. ?й ж?мысын тексеру. «Тригонометрия элементтері» топ?а б?лу
ІІІ. Си?ырлы с?ра?тар (Постер ?ор?ау)
ІV. Ж?мыла к?терген ж?к же?іл
V. О?улы?пен ж?мыс.
VІ. Сергіту с?ті
VІІ.Де?гейлік тапсырма
VІІІ.О?ушыларды ба?алау
ІХ.?йге тапсырма
«Тригонометрия элементтері» жеке топты? ж?пты?. М??алімні? іс – ?рекеті. О?ушыны? іс – ?рекеті. (5 мин) Карточкалар Тригонометрия элементтері ар?ылы топтау (косинус, синус, тангенс, котангенс).
1.Б?рыштар мен до?алар, б?рышты? радианды? ?лшемі.
2.Тригонометриялы? функцияларды? та?балары, sinа Тригонометриялы? функцияларды? та?балары, cosа Тригонометриялы? функцияларды? та?балары, tgа, ctgа Тригонометриялы? функцияларды? та? – ж?пты?ы. Келтіру формулалары.
2. Тригонометриялы? тепе – те?діктер, sinа,cosа Тригонометриялы? тепе – те?діктер, tgа Тригонометриялы? тепе – те?діктер, ctgа
3.?осу формулалары, sin(а+b) sin(а-b) ?осу формулалары, cos (а+b) cos (а-b) ?осу формулалары, tg (а+b) tg (а-b) ?осу формулалары, ctg (а+b) ctg (а-b)
4.?ос б?рышты? формулалары, Жарты б?рышты? формулалары.
5. ?осынды мен айырманы к?бейтіндіге т?рлендіру. К?бейтіндіні ?осынды?а т?рлендіру.
«Ж?мыла к?терген ж?к же?іл» О?ушылар ж?птаса отырып есептерін шы?арады.
1 есеп. Тригонометриялы? ше?берді? к?мегімен б?рыштарды кескінде?дер, тригонометриялы? функцияларды? та?баларын аны?та?дар.
2 есеп. ?рнекті? м?нін табы?дар.
3 есеп. Формула?а келтіріп ?рнекті? м?нін табы?дар.
О?улы?пен ж?мыс.
Сергіту с?ті. «Тригонометрия м?ндерін аны?тау» Тригонометрия м?ндерін аны?тау тапсырмасы ар?ылы ойлау ?абілеттеріміз дамиды,сергиді («д?рыс» - екі ?олды ал?а, «д?рыс емес»- екі ?олды жо?ары созамыз).
Де?гейлік тапсырмалар
А – де?гейі
В – де?гейі
С – де?гейі
О?ушыларды ба?алау.
?йге тапсырма беру.
Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.
Просмотр содержимого документа
«Тригонометрия элементтерi тарауына кайталау есептерi »