Геометрия 8а сынып.
1.Саба? та?ырыбы: «Т?ртб?рыштар» (?айталау)
Сайыс саба?ы.
2. Саба? ма?саты:
Білімділік: О?ушылырды? т?ртб?рыштар бойынша ал?ан білімдерін ж?йелеп, толы?тырып, есептер шы?аруда?ы білім мен білік да?дыларын жетілдіру.
Дамытушылы?: О?ушыны ??ыпты ты?дау?а, с?ра?тар?а на?ты жауап беруге, практикамен ?штастыру?а, тез шешім ?абылдай білуге, ?з білімін к?рсете алу ?асиеттерін ашу?а ?йрету.
Т?рбиелік: О?ушыны? п?нге ?ызы?ушылы?ын арттыру, математикалы? м?дениетке т?рбиелеу, ж?йелі т?рде ж?мыс істеуге, ?з ойын д?л, тияна?ты айта білуге ?йрету.
К?рнекілік: Т?ртб?рышты? моделі, карточкалар, кестелер, плакат.
Саба? т?рі: ?айталау.
О?ыту ?дісі: Топты? ?діс.
Саба?ты? барысы: ?йымдастыру кезе?і
а) о?ушыларды т?гендеу;
б) саба? ?ткізу ?дісін айту;
в) о?ушылар назарын саба??а аудару;
г) сыныпты екі топ?а б?ліп, оларды? ке?есшісін сайлау.
1)Алдымен т?ртб?рыштарды ?аншалы?ты ме?гергенін білу ?шін т?мендегі с?з-ж?мба? шешіледі:
1) Барлы? ?абыр?асы те? тікт?ртб?рыш.
2) барлы? б?рышы тік болатын т?ртб?рыш.
3) Барлы? ?абыр?асы те? параллелограмм.
4) Екі ?абыр?асы параллель т?ртб?рыш.
5) ?андай фигурада 4 тамаша н?кте бар.
6) Орта Азияда?ы ?алым.
7) ?арама-?арсы ?абыр?асы параллель т?ртб?рыш.
8) Ромбыны? ?андай элементі те?.
9) ?шб?рышты? биссектрисалар ?иылысаты? н?кте іштей сызыл?ан --- центрі.
?
т
1
р
2
т
3
4
б
5
?
6
р
7
ы
8
ш
9
2) «Кім жылдам?» (Б?л сайыста ?р команда тез т?рып жауап беру ар?ылы балл жинайды).
С?ра?тар: (2 балл)
- Ромбыны? а?ы?тамасы.
- Трапецияны? а?ы?тамасы.
- Тікт?ртб?рышты? а?ы?тамасы.
- Ромбыны? ?асиеттері.
- Параллелогамны? ?асиеттері.
- Квадратты? ?асиеттері.
- ?шб?рышты? тамаша н?ктелері.
- Орта сызы?ты? ?асиеттері.
3) Суретте ?ате тап:
В С В С А Н Д А Н Д
400 +1200 =1800 BH=1/2 AB AB<BH
(д?рыс емес)
4) «Жеті рет ?лшеп, бір рет кес»
?рбір команда?а 2 есеп.
Есеп №1: ?шб?рыш ??растыру ?шін трапецияны ?алай кесуге болады?
–
Есеп №2 Тікт?ртб?рыш ??растыру ?шін параллелограмды бір сызыкпен ?алай кесуге болады?
4) ?рбір команда?а с?ра?тар беріледі. Д?рыс жауабына 1 балл.
С?ра?тар:
1 команда 2 команда
- Рромб=12 см. ?абыр?алары? тап.
- Параллелограмны? диагоналі 3 ж?не 5 см. Тікт?ртб?рыш болама?
5 с м
3.
7 см
Б?рыштарын тап?
- Ромбыны? диоганальдары те? бе?
- ?андай трапеция тікт?ртб?рышты?
- Параллелограмны? барлы? б?рыштары те?. Д?рыс па?
- Те? б?йірлі трапецияны? б?рыштарыны? ?асиеттері.
- тікт?ртб?рышты? диагонольдеріні? ?осындысы =20 см. ?рбір диоганальдері?
12м 4 14
- Кез келген параллелограмм ромб болады ма?
- ?андай трапеция те? б?йірлі?
- Параллелограмда неше биіктік ж?ргізуге болады?
- Трапецияны? орта сызы?ы деген не?
- 4 см Орта сызы?ы
нешеге те??
10 см
5) ?иындау есептер.
?р каманда?а есептер беріледі.
Ойын с?йегін ла?тыра отырып, т?скен цифр?а байланысты есеп шы?арады.
6) Саба?ты ?орытындылау.