kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Тікт?ртб?рыш ж?не оны? ?асиеттері

Нажмите, чтобы узнать подробности

Математика 2 сынып

Саба?ты? та?ырыбы: Тік т?ртб?рыш ж?не оны? ?асиеттері.

Саба?ты? ма?саты:

Білімділік Тік т?ртб?рышты? ?асиетін аны?тау; оны? м?нді белгілерін, е? жа?ын реті – т?ртб?рыш, ал т?рлік ерекшелігі - -барлы? б?рыштарыны? тік болуын та?айындау

Дамытушылы?: Есепті ?р т?рлі т?сілмен шы?арып, шешулерін салыстыру, ?осуды? ауыстырымдылы? ж?не терімділік ?асиеттері ?р т?рлі ?рнектерді ж?не оларды? м?ндерін салыстыру да?дыларын, ауызша ж?не жазбаша есептеу да?дыларын дамыту.

Т?рбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдасты? ?арым-?атынас?а т?рбиелеу.

Саба?ты? типі: О?ушыларды? жа?а білімді ме?геру саба?ы.

?діс-т?сілдері: Т?сіндіру, с?ра?-жауап, к?рнекілік к?рсету ар?ылы т?сіндіру,жарыс.

К?рнекілік: Геометриялы? фигуралар, Тік т?ртб?рыш кестесі. ?осуды? ?асиеттері кестесі.

Саба?ты? барысы:

?йымдастыру кезе?і: а) С?лемдесу, о?ушыларды т?гендеу.

?) Саба??а ?зірлігін тексеру, о?у ??ралдарын дайындау.

?й тапсырмасын тексеру:?ткен та?ырыптар?а шолу, пысы?тау.

Білімді жан-жа?ты тексеру кезе?і.

Геом.фигуралар

О?ушыларды? білімді белсенді ме?геруге дайындау кезе?і.

1-тапсырманы? а,? б?ліктерімен ж?мыс.

Б?лар – тік т?ртб?рыштар. Тік т?ртб?рыштарды? ?арама-?арсы ?абыр?алары те? болады.

2 - тапсырма. Есепті ?р т?рлі т?сілмен шы?ару.

?ызыл – 4 ж?не 5 б.

? балы? суреті.

Жасыл – 3 б.

І-т?сіл. (4+5)+3=12 (б)

ІІ-т?сіл. (5+3)+4=12 (б)

ІІІ-т?сіл.5+(4+3)=12 (б) – барлы?ы

Ж: 12 балы? суретін ?иып алды.

3 - тапсырма Есепті ?р т?рлі т?сілмен шы?ару.( Ауызша талдау)

Жасады – 30 ж?не 20 ой.

Сыйлады – 20 ой.

?алды - ? ойыншы?

І-т?сіл. (30+20)-20=30 (о)

ІІ-т?сіл. 30+(20-20)=30 (о)

ІІІ-т?сіл.(30-20)+20=30 (о) - -?алды

Ж: 30 ойыншы? ?алды.

5 - тапсырма

8+4=12 18, 28, 38, 48, 58, 68, 78, 88

5- тапсырма орындалады. Барлы? м?мкін жа?дайлар ?арастырылады.

12-4=8 22, 32, 42, 52, 62, 72, 82, 92

6- тапсырма 11 саныны? ??рамын пысы?тау.

3 ? 6 ?

12

? 8 ? 5

Шы?армашылы? тапсырма

Ойлан, тап:

?осымша тапсырма.

Салыстыр:

9*11-2 9+5*17-4 9+5*14-5

8+5*12 21-10*4+7 7+5*13-4

Саба?ты ?орыту: Біз не білдік? Тал?ылау.

?йге тапсырма: 3 –тапсырма. Есепті ?р т?рлі т?сілмен шы?ару керек.

4-тапсырма.

О?ушы білімі мен белсенділігін ба?алау.

Spacing> 

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Математика

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 2 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
Тікт?ртб?рыш ж?не оны? ?асиеттері

Автор: Утенова Салтанат Ергалиевна

Дата: 03.12.2015

Номер свидетельства: 261500


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства