Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей
Та?ырыбы: Туынды
Ма?саты: “ Туынды ” та?ырыбы бойынша теориялы? ?айталау, жанама те?деуін жазу?а, к?рделі функцияны? туындысын табу?а де?гейлік есептер шы?ару, та?ырып бойынша білімдерін тексеру.
Дамытушылы? ма?саты: о?ушыларды? ?з бетіндік зерттеу ж?мыстарын, ауызша тіл байлы?ын ?алыптастыру, п?нге деген ?ызы?ушылы?ын дамыту.
Т?рбиелік ма?саты: ?зіндік ізденіс, е?бек да?дыларын ?алыптастыру?а ?йрету.
К?рнекілігі: саба?ты? ж?мыс картасы, компьютер, интерактивті та?та.
Саба?ты? ?дісі: с?ра?- жауап, баяндау, есептеу.
Саба?ты? т?рі: семинар саба?
Саба?ты? типі: ?ткенді ?айталау
Саба?ты? барысы:
І. Ба?дарламалы? ба?ылау
Тапсырма Жауаптары
І н?с?а ІІ н?с?а а ? б в
f(x)=(3-2x)(3+2x) f(x)=8x+2; 6 -17 16 17
f’(-2)- ті табу керек f(x)=50 х-неге те?
IІ. Математикалы? диктант
1. Функцияны? туындысын табу амалы...
2.К?бейтіндіні? туындысы...
3.Б?ліндіні? туындысы...
4.Д?режелік функцияны? туындысы...
5.Туындыны? физикалы? ма?ынасы....
6.Туындыны? геометриялы? ма?ынасы....
7.Жанаманы? те?деуі...
8.К?рделі функцияны? туындысы...
9.Б?рышты? коэффициент...
К?п н?ктені? орнын жауаппен жал?астырады.
ІІІ. Кроссворд “ Туынды”
1. Т
2. У
3. Ы
4. Н
5. Д
6. Ы
1.(4x)’ 2.f(x)-ті? атауы
3.f(x)=9x+0.25; f’(x)-неге те??
4.f(x)=10х; f’(х)-неге те??
5.Уа?ыт бойынша жылдамды?ты? туындысы.
6. f(x)=2х; f(Х)=60 х-неге те?
IV. Де?гейлік тапсырмаларды орындау
О?улы?та берілген де?гейлік тапсырмаларды орындау.
V. Сергіту с?ті
VI. Саба?ты ?орытындылау.
М??алім о?ушыларды ба?алады.
VII.?йге тапсырма №230 №231 №234
* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт