kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Сызы?ты? функция ж?не оны? графигі (саба? жоспары)

Нажмите, чтобы узнать подробности

Математика-6

Сызы?ты? функция ж?не оны? графигі

«Жа?а-?лгі негізгі орта мектебі» КММ м??алімі          К.К.Касенова

Білімділік:

Сызы?ты? функцияны? аны?тамасы ж?не графигімен  таныстыру,  сызы?ты?  функция?а ?атысты есептер шы?ару да?дыларын ?алыптастыру.

Дамытушылы?:

Теориялы? білімдерін практикада оптимальды ?олдана алуы, ойлау, о?у да?дыларын жетілдіру,танымды? ?абілеттерін арттыру

Т?рбиелік:

Математикалы? іскерлікке, м?дениеттілікке,?з бетінше е?бектенуге баулу

 Саба?ты? т?рі: Жа?а та?ырып

Саба?ты? типі: Т?сіндіру, практикалы?

І.?йымдастыру кезе?і: т?гендеу, ынталандыру

II.?й ж?мысын пысы?тау:?й тапсырмасыны? орындалуын тексеру

III.Жа?а та?ырып / теориялы? б?лім/

y = kx + l (м?нда?ы x -  т?уелсіз айнымалы, k мен l – на?ты сандар) т?ріндегі формуламен берілетін фуннкцияны сызы?ты? функция деп атайды.

     у = kx + l  функциясыны? аны?талу айма?ы барлы? на?ты сандар жиыны.

    Егер у = kx + l сызы?ты? функциясында?ы l = 0 болса, онда       у = kx т?рінде жазылады. у = kx функциясы тура пропорционалды? деп аталады.

     Егер у = kx + l формуласында?ы  k = 0 болса, у = 0x+l,                онда у = l; у = l функциясы т?ра?ты функция деп аталады. у = l т?ра?ты функциясы сызы?ты? функцияны? дербес жа?дайы.   Сызы?ты? функцияны?  графигі : у = 1,5x - 2 сызы?ты? функциясыны? графигін сызайы?.

Ол ?шін x пен y-ті? с?йкес м?ндеріні? кестесін ??растыру керек.

 х

-3

-2

-1

0

1

2

3

у

-6,5

-5

-3,5

-2

-0,5

1

2,5

 Координаталы? жазы?ты?та координаталары кестеде к?рсетілген н?ктелерді белгілейік.Белгіленген н?ктелерді ?осса?, т?зу сызылады. Осы т?зу у = 1,5x - 2 сызы?ты? функциясыны? графигі болады. y = kx + l функциясыны? графигі т?зу сызы?

Жазы?ты?та?ы екі н?кте ар?ылы бір ?ана т?зу ж?ргізілетіндіктен, т?зуді ж?ргізу ?шін, оны? екі н?ктесіні? координаталарын білу жеткілікті.

Y = kx + l сызы?ты? функциясыны? графигі болатын тузу ординаталар (Оу) осін (0;l) н?ктесінде, ал абсциссалар (Ох) осін (к:0) н?ктесінде ?ияды.

ІV.Практикалы? бекіту.   Ауызша : №1196

Та?тада орындалатын тапсырмалар: №1197,№1199,№1200(аргументті? м?ні бойынша функцияны? м?нін ж?не керісінше функцияны?  м?ні бойынша аргументті? м?нін табу),№1202(1)-функцияны? графигін салу

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №1200(2)

V.?орытындылау

 «Функция –математиканы? ма?ызды ??ымдарыны? бірі».Функция с?зі латынны? functio с?зінен шы??ан,?аза?ша орындау,ат?ару дегенді білдіреді. Функция терминін математика?а 1694 жылы т???ыш енгізген неміс физигі, математигі Готфрид Вильгельм Лейбниц

 Сызы?ты? функцияны? графигі ?андай сызы? болады?

y = kx + l функциясыны? графигі ?алай салынады?

ф

у

н

к

ц

и

я























 

1.Функцияны? берілу т?сілдеріні? бірі

2.Т?уелсіз айнымалы

3.Т?уелді айнымалыны? м?ні ?ай осьте?

4.Т?уелсіз айнымалыны белгілейтін латын ?рпі?

5. Т?уелсіз айнымалыны? м?ні ?ай осьте?

6.Координаталы? жазы?ты?та?ы н?ктелер жиыны

7. Т?уелсіз айнымалыныны? бір м?ніне т?уелді айнымалыны? бір ?ана м?ні с?йкес келетін  т?уелділік?

VІ. ?йге тапсырма беру: §50, с?ра? 1-6, №1198,№1201

VІІ. О?ушылар?а саба??а ?атыс?анына сай ба?а ?ою

                                                                                                             Шы?ыс ?аза?стан облысы,

                                                                                                         Катон?ара?ай ауданы   

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Сызы?ты? функция ж?не оны? графигі (саба? жоспары)»



Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Математика

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 6 класс

Скачать
Сызы?ты? функция ж?не оны? графигі (саба? жоспары)

Автор: Касенова Кульзия Камбархановна

Дата: 17.02.2016

Номер свидетельства: 294612


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства