kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Qarama-qarshi yo'nalishdagi harakatlar

Нажмите, чтобы узнать подробности

Qarama-qarshi yònalishdagi harakatga doir misol va masalalar yechish.

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Qarama-qarshi yo'nalishdagi harakatlar»

4-sinf matematika fanidan test savollari.

  1. 9ta yuzlik,2 ta o’nlik,6 ta birlikdan iborat sonni yozing.

  1. 962. B) 926. D) 629.

  1. 1 ta minglikda nechta o’nlik bor?

A)10 ta. B)100 ta D)1000 ta.

  1. Kamayuvchi 76000, ayirma 36000 bo’lsa,ayriluvchini toping.

  1. 46000. B) 40000. D) 112000.

  1. Taqqoslang. 3 km 700 m…4 km.

  1. B)= D)

  1. Tomonlari 6 sm va4 sm bo’lgan to’g’ri to’rtburchakning perimetrini toping. A) 24 sm B)20 sm D)10 sm.

  2. 0,9,3,5 raqamlari qatnashgan eng katta to’rt xonali son yozilgan javobni toping.

A) 9053 B)9350 D)9530.

  1. Bolalar bog’chasiga bir kunda 400 l sut,undan 2 marta kam sharbat keltirildi.Bolalar bolalar bog’chasiga hammasi bo’lib necha l maxsulot keltirilgan?

A) 600 B) 200 D) 700.

  1. Harakat tezligi to’g’ri berilgan javobni toping.

A)km. B)kv.dm. D)km/soat.

  1. Tikuvchilar 7 ta maktab formasi tikish uchun 35 m mato ishlatishdi. 9 ta shunday forma tikish uchun necha m mato kerak bo’ladi? A)45m. B)42m. D)51m.

  2. a harfining tengsizliklar to’g’ri bo’ladigan qiymatini belgilang. 300-a297. A)1,2. B)1,3. D)2,3.

  3. To’g’ri javobni toping.

A)oldin yuzliklar,keyin o’nliklar,so’ng birliklar bo’linadi.

B)oldin o’nliklar,keyin birliklar,so’ng yuzliklar bo’linadi.

D)oldin birliklar,keyin o’nliklar,so’ng yuzliklar bo’linadi.

  1. Noto’g’ri bajarilgan misolni belgilang.

A)39x6=234. B)205x3=605. D)241x5=1205.

  1. Sinf kutubxonasida 96 ta kitob bor edi.9 o’quvchi 4 tadan kitob oldi. Kutubxonada nechta kitob qoldi? Masalani yechish uchun to’g’ri tuzilgan ifodani belgilang.

A)96+9x4. B)96-9x4. D)96+9+4.

  1. Eng katta to’rt xonali sonni toping.

A)9999. B)9990. D)999.

  1. Amallar natijasini rim raqamlari bilan yozing. XV11+V1=

A)XX111. B)XX11. D)XXX111.

  1. Bolinmasi to’g’ri topilgan misolni belgilang.

A)72:2=11. B)96:6=16. D)54:4=13.

  1. O’tkir burchak deb nimaga aytiladi?

A)to’g’ri burchakdan katta burchakka.

B)to’g’ri burchakka.

D)to’g’ri burchakdan kichik burchakka.

  1. Tenglamaning javobini toping. 90-[x+20]=60.

A)10. B)30. D)50.



  1. Piyodaning tezligi qaysi javobda ko’rsatilgan?

A)4km/soat. B)60km/soat. D)45km/soat.

  1. Harakat tezligini topish uchun masofani vaqtga…kerak.

A)ko’paytirish. B)bo’lish. D)qo’shish.

  1. Qavsli ifodaning qiymatini hisoblang. [620+16x5]:10.

A)700. B)7. D)70.

  1. Qaysi qatorda sonlar o’sib borish tartibida yozilgan?

A) 73,340,6704,6900, 48000

B) 9742,4576,25658, 24,375.

D) 14589, 1325,257,2307,506.

  1. 400 043 sonini o’qilishini toping.

A)qirq ming qirq uch.

B)to’rt yuz ming qirq uch.

D)to’rt yuz qirq uch.

  1. Ifodaning qiymatini toping. 300+160:2-90x4.

A)160. B)1160. D)20.

  1. Agar a=6; b=9 bo’lsa , ax30+140:7 ifodaning qiymatini toping.

A)200. B)300. D)220.

  1. Eng katta uch xonali son bilan 1 ning yig’indisini 2 ga bo’ling.

A)50. B)500. D)5000.

  1. 4 kg 500g =…g. Nuqtalar o’rniga kerakli javobni qo’ying.

A)450. B)45. D)4500.

  1. Uchta sisternada 10 427 l benzin bor edi.Birinchisida sisternada 4574 litr,ikkinchisida birinchisidagiga qaraganda 1696 litr kam benzin bor.Uchinchi sisternada necha litr benzin bor?

A)7452litr. B)2975litr. D)17769litr.

  1. Nozima berilgan 36 ta misolning to’rtdan bir qismini bajardi.Nechta misol qoldi?

A)40 ta. B)9 ta. D)27 ta.

  1. To’g’ri to’rtburchakning bo’yi 32sm,eni esa4 marta qisqa.To’g’ri to’rtburchakning yuzini toping.

A)256sm.kv. B)126sm.kv. D)36sm.kv.

  1. To’g’ri javobni toping.Masofani toppish uchun tezlikni vaqtga…. A)ko’paytirish kerak. B)bo’lish kerak. D)qo’shish kerak.

  2. X:36=195 tenglamani yeching.

A)7010. B)720. D)7020.

  1. Taqqoslang. 941301…943029.

A). D)=.

  1. Berilgan sonni xona qo’shiluvchilarining yig’indisi ko’rinishida yozing:570000=. A)500000+70000. B) 5000+7000. D) 50000+7000.

  2. Ustaxonada 1971m gazlama bor edi. 1095m gazlama ayollar kastumlarini tikish uchun sarflandi. Bolalar kastumlariga ayollar kastumlariga sarflanganining beshdan bir qismi sarflandi. Qancha gazlama qolgan?

A) 219. B) 1314. D) 657.

  1. Qoldiqli bo’lishni bajaring. 1631:5

A) 325,1q. B) 326,1q. D) 236,1q.

  1. Ifodaning qiymatini toping. 24 t6 sr:6 sr=.

A)400. B)41. D)401.

  1. Sayohatchilar har birida 40 kishidan ikki avtobusda va har birida 5 kishidan to’rtta yengil mashinada yo’lga chiqdilar.hammasi bo’lib qancha sayohatchi yo’lga chiqdi?Qaysi yechim masalaga tog’ri javob bo’ladi?

A)[40+5]+2x4.

B)[40+2+5]x4.

D)40x2+5x4.

  1. Qaysi javobda yuz birligi berilgan?

A)m. B)kg. D)kv.m.

  1. S haklda nechta uchburchak bor.

  1. 6ta. B) 7ta. D) 5ta.















4-sinf matematika fanidan yozma ish materiallari.


1-variant

1.Masala.

Do`konga 60 kg shokolod, shokolodga qaraganda 3 marta kam xolva qand, shokolod bilan xolva birgalikda qancha bo`lsa, undan 2 marta ko`p yeryong’oq keltirildi. Do`konga hammasi bo`lib qancha yeryong`oq keltirilgan?

2. Poyezd 90 km/ soat tezlik bilan 3 soat yo`l yurdi. Poyezd qancha masofani bosib o`tgan?


3. Amallarni bajaring. ( 21036 + 32908 + 13020 ): 4 – 7948

4. Hisoblashni ustun usulda bajaring. 6 sr 25 kg – 3 sr 72 kg


5.Qoldiqli bo`lishni bajaring va tekshiring. 50044: 50

6. Tenglamani bajaring va tekshiring. (2000 + x ) -972 = 3564


7.Santimetrlarda ifodalang. 41 m, 600 mm, 2 m 150 sm

8.Kilogrammlarda ifodalang. 80 sr , 6 sr15 kg, 10 t

9.Bog’ning bo`yi 53 m, eni esa 60 m. Xonaning yuzini toping va kvadrat

metrlarda ifodalang.


10.Misollarni ustun shaklida bajaring.

4027 x 53 9007 x 892 199375 : 625 145070 :163















2-variant

1.Masala.

Sotuvchi 40 m chit, chitdan 2 marta kam shoyi, chit va shoyi qancha

bo`lsa, undan 2 marta ko`p atlas mato sotdi. Sotuvchi metr atlas sotgan?


2. Neksiya 70 km/ soat tezlik bilan 34 soat yo`l yurdi. Neksiya qancha

masofani bosib o`tgan?


3. Amallarni bajaring. 2 x (1970 + 1086 + 1104 ) –8950

4. Hisoblashni ustun usulda bajaring. 16 m 40 sm – 9 m 95 sm


5. Qoldiqli bo`lishni bajaring va tekshiring. 38500 : 60


6. Tenglamani bajaring va tekshiring. (4020 + x ) + 300 = 10450


7. Santimetrlarda ifodalang. 50 m, 300 mm, 1 m 450 sm

8. Kilogrammlarda ifodalang. 40 sr, 3 sr 20 kg, 100t

9. Gulzorning bo`yi 27 m, eni esa 50m. Gulzorning yuzini toping va kvadrat

metrlarda ifodalang.


10. Misollarni ustun shaklida bajaring.

605 x 23 482 x 441 45216 :628 199375 : 625


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Математика

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 4 класс

Скачать
Qarama-qarshi yo'nalishdagi harakatlar

Автор: O'rinboyeva Shoira Abdurashitovna

Дата: 11.04.2020

Номер свидетельства: 546171


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства