kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Панспект урока на тему !харфий ифодалар"

Нажмите, чтобы узнать подробности

Синф:1 В синф

Фани:Математика.

Мавзу:Мустахкамлаш дарси.

Дарснинг максади:Илмий максади:укувчиларнинг математика фанидан   

                                     эгаллаган  билимларини бойитиб бориш,янги мавзу        

                                     хакида тушунча бериш.

Тарбиявий максади:Мавзу мохиятини ёритиш максадида «Бугирсок»          

                                       эртагидан унумли фойдаланиш.Эртак оркали      

                                       укувчиларда зукко,билимдон,топкир булиш   

                                      фазилатларини тарбиялаш.

Ривожлантирувчи максади:Укувчиларга янги мавзу махиятини етказиб  

                                      бериш,жараёнида  уларнинг фаоллик кобилятини                            

                                     ривожлантириб бориш.

Дарснинг   тури:Уйин дарси.

Дарснинг жихози:Дидактик таркатма материяллар,дарслик,рангли

                                  расмлар.

Дарснинг  блок  схемаси:

Дарснинг боскичлари.

Вакти.

1.Ташкилий кисм.

2

2.Уй вазифасини текшириш.

3

3.Утилган мавзуни мустахкамлаш.

5

4.Янги мавзу баёни.

20

5.

Дарсни мустахкамлаш ва якунлаш.

10

6.Укувчиларни рагбатлантириш.

3

7.Уйга вазифа.

2Дарснинг бориши:Синф з гурухга булинади.

                               Биринчи гурух:Учбурчак.

                               Иккинчи гурух:Айлана.

                               Учинчи гурух:Туртбурчак.

Утилган мавзуни мустахкамлаш максадида,гурухларга алохида топшириклар берилади ва уларнинг билимлари текширилади.

50*20

30*20

40*10

50*10

30*10

20*10

10*10

20*10

30*20

10*50

20*10

50*10

20*20

10*10

40*10

Хар партадаги укувчилар мисолларни бажарадилар ва булгандан сунг голиб парта аникланади.Шу парта укувчилари рагбатлантирилади.

Янги мавзу:Мустахкамлаш дарси.Янги мавзуни бугирсок эртаги оркали янги мавзуимизни бошлаймиз.Доскага бугирсок расми  ослади. Укитувчи: Кадим замонда бир чол билан кампир булган экан.  Улар жуда камбагал булганлиги учун  нон пиширишга курбилари етмабди.Кампир супирани сидириб биттагина бугирсок учун хамир корибди,бугирсок пиширибди.Бугирсокни совусин деб,дераза ёнига куйибди.У  утириб-утириб зерикибди ва думалаб зинадан зинага,зинадан уйлакка,уйлакдан урмон йулига чикиб узининг кувнок кушигини айтиб кетаётган экан,олдидан куёнча чикиб колибди.Куён бугирсокка:Мен сени ейман.дебди.Шунда бугирсок:Майли лекин бита шартим бор,шуни бажара олсанг мени ейишинг мумкин.деб жавоб берибди.Куён рози булибди.Бугирсок унга дарсликдаги 1-мисолни тушунтириб беришни сурабди.Куён бу мисолни кандай килиб тушунтиришни билолмай хайрон булиб турган экан,бугирсок уз кушигини бошлабди  унга укувчилар кушилибди.

                                     Мен бугирсок,бугирсок

                                   Супрадаги ун-урвок.

                                   Супиришиб олдилар,

                                   Каймокка хуп кордилар.

                                    Пиширдилар тавода,

                                   Совутдилар хавода.

                                   Кочиб кетдим бобомдан,

                                   Кочиб кетдим бувимдан.

                                   Эшит куён булди бас,

                                   Сендан кочиш хеч гапмас.Куён бу мисолни тушунтириб бера олмабди.Кани болажонлар сизлар тушунтириб берингизлар-чи?Укувчилар:

70

90

60

90

100

50

70

20

60

80

100

30

50Бугирсок йулида давом этиб кетаётган экан,олдидан бури чикиб колибди.Бури хам бугирсокка:Мен сени ейман дебди.Шунда бугирсок:Майли лекин бита шартим бор,шуни бажара олсанг.мени ейишинг мумкиндебди.Бугирсок унга дарсликдаги 2-мисолни ечиб беришни сурабди                                                               Рисунок

а+50,бундаги а=40:50:0.  40+50=      50+50=        0+50=

В-30,бундаги в=90:70:100.    90-30=      70-30=      100-30=

Бури  эса бу вазифани еча олмабди,бу вазифани хам укувчилар бир зумда ечиб берибди.Бугирсок яна йулида давом этиб кетаётган экан йулидан айик чикиб колибди.Айик хам бугирсокка:Мен сени ейман дебди.Бугирсок6Майли лекин бир шартим  бор,шуни бажара олсанг мени ейишинг мумкун.дебди.Бугирсок унга дарсликдаги 3-мисолни  ечиб беришни айтибди.

40+b*50+b

40+20<50+20Айик хам бу вазифани бажара олмаганидан кейин яна укувчилар унга ёрдам берибди.

40+b*50+b                                   a+50*50+a

70+c*70-c                                     b+50*b+50

80-x*80+x                                     d-100*d-10

70-c*60-c                                      y-20*y-30

Бугирсок йулида давом этиб кетаверибди,айик  бугирсокнинг оркасидан караб колаверибди.Бугирсок узкушигини айтиб кетаётиб,тулкига дуч келибди.Тулки бугирсокка:Мен сени ейман»дебди.Бугирсок тулкига хам шарт куйибди.Майли лекин бита шартим бор,шуни бажара олсанг,мени ейишинг мумкун.Бугирсок унга дарсликдаги 4- масалани ечиш кераклигини айтибди.

Куй-50 таЭчки-Хаммаси-? Укитувчи:Азиз болажанлар курдингизми?Билимнинг кучи туфайли бугирсок фалокатдан кутилиб колди.Математикани билмаганликлари туфайли куён,бури,айик.тулки бугирсокни ея олмадилар.Болажонлар Бугирсок каби зукко,акилли.топкир булишингиз учун яхши укишингиз керак.

Дарсни мустахкамлаш ва якунлаш:Укувчилар гулларда берилган ракамларнинг тагида яширинган сехрли ОФАРИН сузини топиш учун берилган ифодаларнинг натижаларини тугри топишимиз керак.

5109876

4+3-1=

8-2+3=

1+6-2=

5-1+4=

2-1+6=

9-3+4=

Уйга вазифа:5- мисол.(182-бетда).

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«панспект урока на тему !харфий ифодалар" »

Синф:1 В синф

Фани:Математика.

Мавзу:Мустахкамлаш дарси.

Дарснинг максади:Илмий максади:укувчиларнинг математика фанидан

эгаллаган билимларини бойитиб бориш,янги мавзу

хакида тушунча бериш.

Тарбиявий максади:Мавзу мохиятини ёритиш максадида «Бугирсок»

эртагидан унумли фойдаланиш.Эртак оркали

укувчиларда зукко,билимдон,топкир булиш

фазилатларини тарбиялаш.

Ривожлантирувчи максади:Укувчиларга янги мавзу махиятини етказиб

бериш,жараёнида уларнинг фаоллик кобилятини

ривожлантириб бориш.

Дарснинг тури:Уйин дарси.

Дарснинг жихози:Дидактик таркатма материяллар,дарслик,рангли

расмлар.

Дарснинг блок схемаси:

Дарснинг боскичлари.

Вакти.

1.

Ташкилий кисм.

2

2.

Уй вазифасини текшириш.

3

3.

Утилган мавзуни мустахкамлаш.

5

4.

Янги мавзу баёни.

20

5.

Дарсни мустахкамлаш ва якунлаш.

10

6.

Укувчиларни рагбатлантириш.

3

7.

Уйга вазифа.

2

Дарснинг бориши:Синф з гурухга булинади.

Биринчи гурух:Учбурчак.

Иккинчи гурух:Айлана.

Учинчи гурух:Туртбурчак.

Утилган мавзуни мустахкамлаш максадида,гурухларга алохида топшириклар берилади ва уларнинг билимлари текширилади.

50*20

30*20

40*10

50*10

30*10

20*10

50*10

20*20

10*10

40*10

20*10

10*10

20*10

30*20

10*50













Хар партадаги укувчилар мисолларни бажарадилар ва булгандан сунг голиб парта аникланади.Шу парта укувчилари рагбатлантирилади.

Янги мавзу:Мустахкамлаш дарси.Янги мавзуни бугирсок эртаги оркали янги мавзуимизни бошлаймиз.Доскага бугирсок расми ослади.

Укитувчи: Кадим замонда бир чол билан кампир булган экан. Улар жуда камбагал булганлиги учун нон пиширишга курбилари етмабди.Кампир супирани сидириб биттагина бугирсок учун хамир корибди,бугирсок пиширибди.Бугирсокни совусин деб,дераза ёнига куйибди.У утириб-утириб зерикибди ва думалаб зинадан зинага,зинадан уйлакка,уйлакдан урмон йулига чикиб узининг кувнок кушигини айтиб кетаётган экан,олдидан куёнча чикиб колибди.Куён бугирсокка:Мен сени ейман.дебди.Шунда бугирсок:Майли лекин бита шартим бор,шуни бажара олсанг мени ейишинг мумкин.деб жавоб берибди.Куён рози булибди.Бугирсок унга дарсликдаги 1-мисолни тушунтириб беришни сурабди.





























Куён бу мисолни кандай килиб тушунтиришни билолмай хайрон булиб турган экан ,бугирсок уз кушигини бошлабди унга укувчилар кушилибди.

Мен бугирсок,бугирсок

Супрадаги ун-урвок.

Супиришиб олдилар,

Каймокка хуп кордилар.

Пиширдилар тавода,

Совутдилар хавода.

Кочиб кетдим бобомдан,

Кочиб кетдим бувимдан.

Эшит куён булди бас,

Сендан кочиш хеч гапмас.

Куён бу мисолни тушунтириб бера олмабди.Кани болажонлар сизлар тушунтириб берингизлар-чи?Укувчилар:



60

100

90

90

50

70



50

70

20

60

80

100

30









Бугирсок йулида давом этиб кетаётган экан,олдидан бури чикиб колибди.Бури хам бугирсокка:Мен сени ейман дебди.Шунда бугирсок:Майли лекин бита шартим бор,шуни бажара олсанг.мени ейишинг мумкиндебди.Бугирсок унга дарсликдаги 2-мисолни ечиб беришни сурабди.

Рисунок

а+50,бундаги а=40:50:0. 40+50= 50+50= 0+50=

В-30,бундаги в=90:70:100. 90-30= 70-30= 100-30=

Бури эса бу вазифани еча олмабди,бу вазифани хам укувчилар бир зумда ечиб берибди.Бугирсок яна йулида давом этиб кетаётган экан йулидан айик чикиб колибди.Айик хам бугирсокка:Мен сени ейман дебди.Бугирсок6Майли лекин бир шартим бор ,шуни бажара олсанг мени ейишинг мумкун.дебди.Бугирсок унга дарсликдаги 3-мисолни ечиб беришни айтибди.

Айик хам бу вазифани бажара олмаганидан кейин яна укувчилар унга ёрдам берибди.

40+b*50+b a+50*50+a

70+c*70-c b+50*b+50

80-x*80+x d-100*d-10

70-c*60-c y-20*y-30

Бугирсок йулида давом этиб кетаверибди,айик бугирсокнинг оркасидан караб колаверибди.Бугирсок уз кушигини айтиб кетаётиб,тулкига дуч келибди.Тулки бугирсокка:Мен сени ейман»дебди.Бугирсок тулкига хам шарт куйибди.Майли лекин бита шартим бор,шуни бажара олсанг,мени ейишинг мумкун.Бугирсок унга дарсликдаги 4- масалани ечиш кераклигини айтибди.





552414544444444 Masala Masala Masala Masala

Куй-50 та

Эчки-

Хаммаси-?











Тулки хам берилган шартни бажара олмабди.Укувчилар тулкига хам ёрдам

Укитувчи:Азиз болажанлар курдингизми?Билимнинг кучи туфайли бугирсок фалокатдан кутилиб колди.Математикани билмаганликлари туфайли куён,бури,айик.тулки бугирсокни ея олмадилар.Болажонлар Бугирсок каби зукко,акилли.топкир булишингиз учун яхши укишингиз керак.

Дарсни мустахкамлаш ва якунлаш:Укувчилар гулларда берилган ракамларнинг тагида яширинган сехрли ОФАРИН сузини топиш учун берилган ифодаларнинг натижаларини тугри топишимиз керак.

Уйга вазифа:5- мисол.(182-бетда).






























Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Математика

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 1 класс

Скачать
панспект урока на тему !харфий ифодалар"

Автор: Умарова Гузал Абдурашитовна

Дата: 24.04.2015

Номер свидетельства: 205503


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства