kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Математика п?нінен ІІ то?сан?а арнал?ан тест тапсырмалары

Нажмите, чтобы узнать подробности

?ызылорда ?аласы, № 217 Б. Шал?ынбаев атында?ы орта мектепті? математика п?ніні? м??алімі Кенжеахметова Салтанат

Сынып: 6

Математика п?нінен ІІ то?сан?а арнал?ан тест тапсырмалары

  1. вариант
  1. Екі санны? б?ліндісін  не деп  атаймыз?

  А) негізгі ??ым           В)?атынас                 С)пропорция                D) пайыз

  1. Пропорция   ?ріптер    ар?ылы   ?алай   жазылады?

        А)  а:b=b: а     В)  а:b=с:d        С) с:d=а*с          D) а*b=с*d

  1. 16: 20 = 8 : 10  пропорцияны?  ?асиетіне  сай  д?рыс  жазыл?ан те?дікті  к?рсет

А)  16*8= 20*10;        В)  16*20= 8* 10;         С) 16: 10= 20 : 8        Д) 16*10= 20*8

  1.   пропорцияны?  белгісіз  м?шесін табы?дар

А)   х=45;                  В)  х= 27;                    С) х= 30;               Д)  х=36

 

  1. Егер  екі шаманы?   біреуін  бірнеше  есе  арттыр?анда  екіншісі  де сонша  есе  артатын  шамалар  ?алай  аталады?

       А)  на?ты пропорционал;                           В)  кері пропорционал;       

           С) тура  пропорционал                               Д) ондай  шамалар жо?

  1. 10 ??ралды жасау ?шін  15 кг  металл  керек.  Осындай  8 ??ралды  жасау?а  ?анша  килограмм   металл  ?ажет?

  А)  12 кг;                         В) 10 кг;                           С)  8 кг;                         Д) 13 кг

 

  1. Ше?бер  ?зынды?ыны?  формуласын к?рсет

А)  C= ;                      B)  C =                            C) C=                    Д) S=  

 

  1. Радиусы  8 см болатын  ше?берді?  ?зынды?ы  неше сантиметр  болады?

А) 16 см;                       В) 25,12 см                    С) 50,24 см                  Д) 60 см

 

  1. Ауданы  49   болатын  д??гелек  стол бетіні?  радиусы  нешеге те??

А)  9 см;                         В) 7 см;                      С) 24,5 см;                   Д) 49 см

 

  1.  Кітапханада барлы?ы 250 кітап бар, оны?  32%-і     ?деби кітаптар.  Кітапханада  ?анша ?деби кітап бар?

А)  80                              В)  75;                        С) 90;                          Д) 100

 

  1. Сыныпта 25 о?ушы бар. Оны? 12-і  футбол ?йірмесіне, 6-ы  ж?зу ?йірмесіне,  ал 3-і  екі ?йірмеге де ?атысады.  Сыныпта ?анша о?ушы   ешбір ?йірмеге  ?атыспайды?

А)  4 ;                           В) 7;                           С) 13;                           Д) 10

 

  1. Сандарды? ?осындысын  тап:     

А)                           В)                          С)  - 1                        Д)  1  

  1.    2,84 + х = 1,32    х-? м?нін тап

 

А)  х=1,52;                 В) х = - 1,52                 С) х= 3,16                   Д) х= - 3,16

 

  1.  ?рнекті?  м?нін  тап:  

       А)  ;                     В) -                      С)                  Д)  

  1. Есепте?дер:  (3,6 × 5,2 – 4,2) : 0,2

 

А) 0,7                          В) 7,2                           С) 72,6                      Д) 726

 

  1. Егер  д??гелекті?  ауданы  16   болса,  осы  д??гелекті?  ше?беріні?  ?зынды?ы  неше сантиметр?

 А)  12,48 см;              В) 25,12 см                  С) 24,16 см                Д) 28 см

 

  1.   72 : 3х = 12.   х-ті   тап

 

 А)  х= 3                       В) х= 5                         С) х= 4                        Д) х= 2

 

  1.   (-15) + (-а ) = - 23   а-ны?  орнына  те?дік  тура  болатындай  санды жаз

 

А)  а =9                      В) а= 8                            С) а= 10                     Д) а=7

 

  1.   Амалдарды  орында: ( 17,65 - 9  

     А)  21                         В) 25                          С) 24                            Д) 23

  1.  Те?деуді шеші?дер:  -7,3 + х = 8,5

 

А)  х=1,2                    В) х=15,6                  С) х=15,8                    Д) х= 15,9           

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Математика п?нінен ІІ то?сан?а арнал?ан тест тапсырмалары»

  1. вариант

  1. Екі санның бөліндісін не деп атаймыз?

А) негізгі ұғым В)қатынас С)пропорция D) пайыз

  1. Пропорция әріптер арқылы қалай жазылады?

А) а:b=b: а В) а:b=с:d С) с:d=а*с D) а*b=с*d

  1. 16: 20 = 8 : 10 пропорцияның қасиетіне сай дұрыс жазылған теңдікті көрсет

А) 16*8= 20*10; В) 16*20= 8* 10; С) 16: 10= 20 : 8 Д) 16*10= 20*8


  1. пропорцияның белгісіз мүшесін табыңдар

А) х=45; В) х= 27; С) х= 30; Д) х=36


  1. Егер екі шаманың біреуін бірнеше есе арттырғанда екіншісі де сонша есе артатын шамалар қалай аталады?

А) нақты пропорционал; В) кері пропорционал;

С) тура пропорционал Д) ондай шамалар жоқ


  1. 10 құралды жасау үшін 15 кг металл керек. Осындай 8 құралды жасауға қанша килограмм металл қажет?

А) 12 кг; В) 10 кг; С) 8 кг; Д) 13 кг


  1. Шеңбер ұзындығының формуласын көрсет

А) C= ; B) C = C) C= Д) S=


  1. Радиусы 8 см болатын шеңбердің ұзындығы неше сантиметр болады?

А) 16 см; В) 25,12 см С) 50,24 см Д) 60 см


  1. Ауданы 49 болатын дөңгелек стол бетінің радиусы нешеге тең?

А) 9 см; В) 7 см; С) 24,5 см; Д) 49 см


  1. Кітапханада барлығы 250 кітап бар, оның 32%-і әдеби кітаптар. Кітапханада қанша әдеби кітап бар?

А) 80 В) 75; С) 90; Д) 100


  1. Сыныпта 25 оқушы бар. Оның 12-і футбол үйірмесіне, 6-ы жүзу үйірмесіне, ал 3-і екі үйірмеге де қатысады. Сыныпта қанша оқушы ешбір үйірмеге қатыспайды?

А) 4 ; В) 7; С) 13; Д) 10


  1. Сандардың қосындысын тап:

А) В) С) - 1 Д) 1

  1. 2,84 + х = 1,32 х-ң мәнін тап

А) х=1,52; В) х = - 1,52 С) х= 3,16 Д) х= - 3,16


  1. Өрнектің мәнін тап:

А) ; В) - С) Д)


  1. Есептеңдер: (3,6  5,2 – 4,2) : 0,2


А) 0,7 В) 7,2 С) 72,6 Д) 726


  1. Егер дөңгелектің ауданы 16 болса, осы дөңгелектің шеңберінің ұзындығы неше сантиметр?

А) 12,48 см; В) 25,12 см С) 24,16 см Д) 28 см


  1. 72 : 3х = 12. х-ті тап


А) х= 3 В) х= 5 С) х= 4 Д) х= 2


  1. (-15) + (-а ) = - 23 а-ның орнына теңдік тура болатындай санды жаз


А) а =9 В) а= 8 С) а= 10 Д) а=7


  1. Амалдарды орында: ( 17,65 - 9

А) 21 В) 25 С) 24 Д) 23


  1. Теңдеуді шешіңдер: -7,3 + х = 8,5


А) х=1,2 В) х=15,6 С) х=15,8 Д) х= 15,9


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Математика

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 6 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
Математика п?нінен ІІ то?сан?а арнал?ан тест тапсырмалары

Автор: Кенжеахметова Салтанат

Дата: 10.03.2016

Номер свидетельства: 303802


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства