kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Математикадан саба? жоспары. 4-сынып, "Арифметикалы? амалдар"

Нажмите, чтобы узнать подробности

 Та?ырыбы:  Арифметикалы? амалдар.

Ма?саты: арифметикалы? амалдар туралы білімдерін, амалдарды? ?асиеттері ж?не оларды есептеуді тиімді орындауда ?олдана білу, есептеуді? ауызша ж?не жазбаша т?сілдерін орындау кезіндегі амалдар т?сілін ?орытындылау.

Саба?ты? т?рі:  аралас    ?дісі:  т?сіндіру, с?ра?-жауап, ?здік, есептеу, салыстыру.

К?рнекілігі:  ?осымша тапсырмалар жазыл?ан ?лестірмелер, кестелер

Саба?ты? барысы:  І. ?йымдастыру кезе?і.  Саба??а даярлы?, амандасу, т?гендеу.

Саба?ымыз басталды, балалар?а пайдалы.

                                               Б?рін ??ып алы?дар, санау?а зер салы?дар

ІІ. ?й тапсырмасын тексеру: № 8. (балаларды? жазба ж?мысын тексере отырып, жауабын салыстыру) 2. Сандарды жылдам о?у: 425, 325, 654, 963, 852, 147, 1000, 254, 369, 635, 245, 123, 456, 789 т.с.с.

ІІІ. ?ткенді пысы?тау:  Ауызша ж?мыс.  Зейінділік ойыны:

  1. Балалар карточка?а 5 секунд ?арап, жат?а математикалы? символдарды ретімен жазып шы?у керек.
  2.  

+ ) см Р :

 

123        +? -?

 

[   х  - 5 )           

 

+ Р ? – S

    

  1. Метрмен нені ?лшейміз? 1 дм неше см бар? 1 м неше дм бар? 1 м неше см бар?

І?. Жа?а саба?:  1. т?сіндіру, еске т?сіру, ?айталау.

1). – Мына сандар ?атарыны? ?андай рет т?ртібін енгізу керек? М?нда?ы «арты?» сандар ?айсысы ж?не олар неге «арты?»?

10, 20, 30, 40, 55, 60.   (55 – д??гелек сан емес)

1, 7, 14,21,27. (1саны  7-ге б?лінбейді)

12, 23, 341, 48, 55, 67, 76.  (341 – ?ш та?балы сан)

24, 11, 13, 15, 17, 19, 19, 12. (24 – екі онды? бар)

2).    № 1. Ауызша. (жылдамды??а ?жыммен)

750 + 10 = 760            900 – 130 = 770                        110 + 55 = 165

230 + 20 = 250            800 – 450 = 350                        250 + 550 = 800 т.с.с.

3).    Таза жазу. 3, 4, 5.цифрынан ?ш та?балы сан ??растыру. (345, 354, 435, 453, 534, 543)

№ 2. Жазбаша есепте ж?не д?рысты?ын тексер. (та?тада есептеу т?сіндіре шы?ару)

69 9 = 621                 621 : 9 = 69                               621 : 69 = 9 (компоненттерді? атауын атау.)   4). Ж?ппен ж?мыс

. № 3. ?рнектер жаз ж?не оларды? м?нін тап.

А).  256 : 4 – 15 3 = 64 – 45 = 19      ?). 500 – (693 – 446) =  500 – 247 = 253    б).(176 + 412) : 6 = 98

?. Жа?а саба?ты пысы?тау:  Есеп шы?ару:

№ 5. Есепті т?сіндіріп шы?ару.

1кг = 1000г.                                                      Шешуі: 250 + 150 = 400 (г)  карамель

Карамель - ?, 150г арты?        1000г                            250 + 400 = 650 (г) карамель мен ирис

Шоколад - ?                                                                    1000 – 650 =350(г) шоколад.

                                                                    Жауабы: 350 г шоколад

№ 6.  Кесте бойынша есеп ??растыру. Та?тада т?сіндіріп шы?ару.

Ш: 25   3 + 19 4 = 75 + 76 = 151     Ж:  барлы? бала саны 151 бала.                                

?здік ж?мыс. № 6. Салыстыр.

1000 – 250 < 1000 – 25       630 + 300 + 20 > 630 + 30 + 200       90 + 110 > 80 + 120

?І. Бекіту.  № 7. Тапсырманы орында. ?р ?ораптан кез келген цифрды алып, ?ш та?балы сандар ??растыр ж?не оларды разрядты? ?осыл?ыштарды? ?осындысы т?рінде жаз.

911, 508, 704, 457, 694, .      Шы?армашылы? тапсырма.  № 8 кесінділер сызу.

?. ?йге тапсырма:   № 2.  6 - бет.  Ба?алау

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Математикадан саба? жоспары. 4-сынып, "Арифметикалы? амалдар" »


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Математика

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 4 класс

Скачать
Математикадан саба? жоспары. 4-сынып, "Арифметикалы? амалдар"

Автор: Тайтенова Алтынзер Алжановна

Дата: 28.10.2015

Номер свидетельства: 245107


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства