kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Matematika fanidan 4-sinflar uchun dars ishlanmasi

Нажмите, чтобы узнать подробности

4-sinflar uchun matematika fanidan "1000-521,60003-248 ko'rinishidagi misollar yechish" mavzusidagi bir soatlik dars ishlanmasi

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Matematika fanidan 4-sinflar uchun dars ishlanmasi»


Asaka tumani XTB tasarrufidagi 41-umumta’lim maktabi boshlang’ich sinf o’qituvchisi Mirzakarimova SHoiraxonning matematika fanidan “1000-521, 60003-248 ko’rinishdagi misollar yechish” mavzusida

yozgan 1-soatlik dars

ISHLANMASI.


4-sinflar uchun matematika fanidan.

Mavzu: “1000-521, 60003-248 ko’rinishdagi misollar yechish”


Darsning maqsadi:

a) ta’limiy maqsad: o’quvchilarga mavzu bo’yicha misol va masalalarni yechishni o’rgatish.

T.k 1: fikrni mantiqiy izchillikda ifodalay olish.

b) tarbiyaviy maqsad: o’quvchilarni tabiatni sevishga,uni asrashga undash va kasbga yo’naltirish. rilgan

T.k 4: atrofdagilar bilan o’zaro muloqat chog’ida odob – axloq qoidalariga rioya qilish va guruhda ishlash.

d) rivojlantiruvchi maqsad: o’quvchilarda ismli sonlar bilan berilgan misol va masala yechish malakalarini rivojlantirish.

Darsning borishi:

I.Tashkiliy qism: O’quvchilar bilan salomlashish,ularning diqqatini darsga qaratish,davomatni aniqlash,darsga tayyorgarlikni ta’minlash.

II.O’tilgan mavzuni mustahkamlash.

Mavzuni mustahkamlashda o’tgan dars esga olinadi.Yozma qo’shish va ayirishga doir doskada misollar beriladi.O’quvchilardan 5-6 tasi tanlab doskaga chiqarib bajariladi.

III.Yangi mavzu bayoni:

Yangi mavzu doskada 199-misol asosida tushuntiriladi.


200-misol.

Doskada ustun shaklida bajariladi.


201-masala.

Ekran orqali tushuntirish bilan bajariladi.SHu o’rinda sotuvchi va xaridor o’rtasidagi munosabatlar asosida suhbat o’tkaziladi.O’quvchi ekran orqali masalani tushunib olgach,uni birgalikda bajaradilar.

Echish: 1) 400*2=800 (so’m) 2) 800+160=960 (so’m)

1000-960=40(so’m) Javob: xaridor 40 so’m qaytim olishi kerak.

202-masala.

Doskada bajariladi.

Bor edi – 4 t.

Jo’natildi-?

Bir do’konda -1265 kg

Ikkinchi do’konda -? Birinchi do’kondan 375 kg ortiq.

Qoldi - ?

Echish: 4t =400 kg

1265+375= 1640 kg bu ikkinchi ombordagi shakat.

1265+1640=2905 kg bu ikkala ombordagi shakar

4000-2905=1095 kg omborda qolgan shakar.

Javob: omborda 1095 kilogramm shakar qoldi.


203-misol.

Doskada amallar tartibiga ko’ra bajariladi.

24894-(12504+9847)=24894-22351=2543

480:8*6=60*6=360

IV.Yangi mavzuni mustahkamlash.

O’tilgan mavzuni mustahkamlash uchun o’quvchilar bilan savol- javob o’tkaziladi.

V.O’quvchilarni baholash va darsga yakun yasash.Bugungi darsda nimalarni o’rganganlari so’raladi. Dars haqidagi fikrlari bilan o’rtoqlashiladi.O’quvchilar darsdagi ishtirokiga ko’ra baholanadi va rag’batlantiriladi.

VI.Uyga vazifa berish.

204-masala va 205- misol sharti tushuntiriladi.


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Математика

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 4 класс

Скачать
Matematika fanidan 4-sinflar uchun dars ishlanmasi

Автор: Mirzakarimova Shoiraxon Mashrabjonovna

Дата: 11.05.2020

Номер свидетельства: 549218


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

Распродажа видеоуроков!
ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства