КВН «Математика ж?не біз» 9/10 сынып
Ма?саты: Білімділік: О?ушыларды? ойлау ?абілетін, ой ?ш?ырлы?ын, о?у?а ынтасын арттыру;
Дамытушылы?: ?йымдастырушылы? ?абілетін дамыту:
Т?рбиелік: о?ушыларды ?ымшылы??а, на?ты п?нге ?ызы?ушылы??а, жауапкершілікке, ?зін-?зі т?рбиелеуге т?рбиелеу.
К?рнекілігі: на?ыл с?здер, карточкалы? тапсырмалар, логикалы? есептер, ?р топ?а даярла?ан ?стел.
Т?рі: математикалы? ойын.
Жоспары: 1. ?йымдастыру кезе?і.
2.Топты? ?зін таныстыру, амандасу р?сімі.
- «Кім білімді?» (с?ра?тар?а жауап беру)
- «Кім к?шті?» (логикалы? с?ра?тар)
- Спортты? кезені.
- Формулаларды білесі? бе?
- «Сен ма?ан мен са?ан» (капитандар сайысы)
- «Суретшілер» сайысы.
- Тіл-?нер. Полиглот.
- «Филфорд» щешу.
- Сайыс ?орыты?дысы.
?олданыл?ан на?ыл с?здер.
1. «Арифметика математиканы?, ал математика ?ылымдарды? патшасы» (К.Гаусс)
2. «А?ыл-ойды, т?ртіпке келтірген математика»
(М.В.Ломоносов)
3. «Математика- барлы? ?алымдарды? т?н?ышы ж?не олар?а пайдалы да, ?ажет те»
(Р.Бэкон)
І. О?ушыларды ?йымдастыру.
ІІ. ?р топ ?здерін таныстырып, газет, эмблемаларын ?ор?ап, ?ранын айту.
ІІІ. Кезе? «Кім білімді?»
1 минутта алдын ала дайындал?ан с?ра?тар?а жауап беру.
1-топты? с?ра?тары. 9 сынып.
1) Геометрия терминіні? ма?ынасы (жер-?лшеу, грек)
2) 100 жылды? бас?а атауы (1 ?асыр)
3) Трапецияны? орта сызы?ы неге те?? (табандарыны? ?осындысыны? жартысына те?)
4) Барлы? ?абыр?алары те? параллелограмм? (ромб)
5) Д?лелдеусіз ?абылданатын т?жырым (аксиома)
6) Ба?ыттал?ан кесінді (вектор)
7) π -ді? жуы? сан м?ні (3,14)
8) Барлы? ?абыр?алары те? ?шб?рыш (те??абыр?алары)
9) ?шб?рышты? тік б?рышына ?арсы жат?ан ?абыр?асы (гипотенуза)
10) Пифагор теоремасы (с2=а2+в2)
ІІ топты? с?ра?тары. 10сынып.
- Ке?істікті зерттейтін геометрияны? б?лімі (стереометрия)
- Д?лелдеу ар?ылы ?абылданатын т?жырым (теорема)
- Бір жазы?ты?та жатпайты? ?иылыспайты? т?зулер (ай?ас)
- Сыбайлас б?рыштарды? ?осындысы (1800)
- Шенберді? центрі ар?ылы ?тетін хорда (диаметр)
- Тік б?рышты ?шб?рышты? ?атеттері 6см, 8см; гипотенузасы неге те?? (10)
- 900 –тан кіші б?рыш? (с?йір)
- Параллелограмны? бір б?рышы 500, ?ал?ан б?рышы неге те?? (500, 1300, 1300)
- Трапеция дегеніміз не?
- 5 санына кері сан. (1)
5
IV. «Кім к?шті?» логикалы? с?ра?тар.
?р топ?а с?ра?тар беріледі.
1. ?олымызда 10 сауса? бар. 10 ?олда неше сауса? бар? (50 сауса?)
2. 8 ?алам 72 те?ге т?рады. 10 ?алам ?анша т?рады? (90)
3. Екі санны? ?осындысы 8-ге те?, айырмасы 2-ге те?, к?бейтіндісі 15-ке те?. Сол сандарды тап (5,3)
4. ?зынды?тары бірдей 5 тая?шадын 2 те? ?абыр?алы ?шб?рыш ??растыр.
Шешуі:
5. ?андай сандар жетіспейді?
1
16
8
13
12
9
19
2
20
4
14
18
7
15
10
5
2
11
3
8
20
6
14
16
18
17
7
5
10
4
15
13
Жауабы: 1,9,12,19 ж/бы 3,6,11,17.
6.Бір сірінкені? орын ауыстарып д?рыс те?дікке айналдыр:
С?ра? жауап:
VII+III=V VII-III=IV немесеVII+III=X
- Кезе?. Сергіту.
?р топтан 1 о?ушы ойнайды.
Ма?саты- тез та?та?а дейін жолды ?ту. О?ушы бір ?адам ж?ргенде карточканы алады ж?не ?ріпке с?йкес математикалы? термин айтуы керек.
І топ 9 с.к?бейту ІІ топ 10 с. Бином
VI. кезен. Математика п?ні бойынша білетін формулаларды ?а?аз бетіне жазу ( 5 минут)
VII.кезе?. «Сен ма?ан мен са?ан».
Капитандар бір-біріне дайындап келген с?ра?тары? ?ояды.
VIII. Суретшілер сайысы. Координаталар ж?йесіне н?ктелер ?ойып сурет салу. Кім тез?
IX. «Тіл-?нер» (ж?мба?тар)
1. Жо? ?зінде бас та, ?ас та, мойын да. ?зынды?ы жазулы т?р бойында (сыз?ыш, линейка, ruler )
2. ?абат, ?абат ?аттама
А?ылы? болса аттама. (кітап, книга, book)
3. Санау ?шін малды, талды
Ертеден м?ра болып ?алды.
К?бейтіп, ?осып, азайтып, б?леміз
К?нделікте ол санды. (натурал сан, нат-е число, natural number )
4. Бірдей санды бірнеше рет
К?бетуден т?рады
Егер оны ы?шамдаса?
?андай атау болады? (д?реже, степень, power)
X. «Филфорд» шешу. Б?л филфордта математика?а ?атысты с?ра?тар жасырын?ан. ?рбір с?з ?шін 5 ?пай ?осылады.
?
ш
Б
?
р
ы
ш
и
л
м
е
д
и
а
н
а
р
е
н
к
е
И
в
е
к
т
о
р
а
ю
х
т
а
н
г
е
н
с
м
?
С
с
е
к
т
р
и
с
а
о
р
д
а
е
ш
х
и
р
б
М
е
л
?
у
а
ь
с
т
б
а
я
ф
т
р
ю
н
а
е
Г
и
п
о
р
д
ф
а
у
е
п
и
р
а
м
д
у
д
р
В
к
а
т
о
и
у
ш
и
к
н
м
а
г
и
ж
с
и
е
Л
д
ж
е
т
у
н
г
я
а
р
п
д
щ
д
э
ы
у
а
У
д
а
н
и
с
к
ц
з
х
н
а
и
о
а
б
в
с
а
Н
к
р
у
з
а
б
и
я
ф
т
у
ы
н
д
ы
е
XI. Сайыс ?орытындысы. Сыйлы?тармен марапаттау.