kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Ашы? саба?: "Жай б?лшектер"

Нажмите, чтобы узнать подробности

Мектепішілк ба?ылау       Шекерова Т. Б.

ТЕСТ 5 сынып

1.?рнекті ыкшамда: 14,1а + 2,69а – 3,087а

а) 13, 082а в) 12,92а с)13,703а д) 20,66а

2. Те?деуді шеш: 18-у = 4,15

а) 13,85 в) 14,15 с)22,15 д) 13,95

3. Кайсысы д?рыс 9,53 ? 0,01

а) 9530 в) 0,953 с) 0,0953 д) 95,3

4. Тен кабыргалы ?шб?рышты? периметрі 37,14 см онын кабыргасын тап

а) 12,38 в) 1,238 с) 123,8 д) 0,124

5. М?нін тап: 3,5 : 0,01

а) 35 в) 350 с) 0,35 д) 0,035

6. 31* 01 саны 9-?а б?ліну ?шін ж?лдызшаны? орына цифр кою керек

а) 0 в) 9 с) 4 д) 3

7. Те?деуді шеш: (3,4+х):9=0,4.

А) 7; В) 0,2; С) 32,4; Д) 39,2.

8. ?айсысы д?рыс. 71,9:0,01

А) 7190; В) 71900; С) 7,19; Д) 0,719.

9. Амалдарды орында. 4,031?10+82,4?0,1

А) 122,71; В) 86,431; С) 48,55; Д) 1,2271.

10.Онды? б?лшекпен жаз: елу алты б?тін мы?нан жетпіс то?ыз.

А) 56,79; В) 567,9; С) 56,079; Д) 56,0079.

11.?рнек т?рінде жаз: 14 пен 2,5-ті? айырмасын 4,3-ті? 8,6-?а б?ліндісіне к?бейт.

А) 14-2,5? 4,3:8,6; В) (14-2,5) ? 4,3:8,6;

С) (14-2,5) ? (4,3:8,6); Д) ((14 – 2,5) ?4,3):8,6;

12.Амалдарды орында. (3,51-2,03+4,9) ?3,5

А) 22,33; В) 2,33; С) 2,233; Д) 223,3.

13. К?бейтуді орында: 8,34?100

а) 834 в)0,834 с) 83,4 д) 8340

14.Мынадай шаманы есепте 0,1-і 9кг

А)0,9кг В)9кг С)90кг Д)900кг

15. Онды? б?лшек т?рінде жаз: жиырма жеті б?тін мы?нан ?ш.

А) 17,3 В)27,03 С) 27,0003 Д) 27,003

16. Сандарды? ?айсысы 5-ке ?алды?сыз б?лінеді.

А) 9731 В) 6565 С) 2980 Д) 3462

17.Берілген тізімдегі сандарды? ?осындысын тап.

4,3; 0,87; 5,7;

А). 10,87; В). 99,7; С).9,97; Д). 1,087;

18. Те?деуді шеш: 23-(х+37,11)=4,9

А). 165,01; В). 80,99; С). 155,21; Д). 90,79

19. ?айсысы д?рыс. 63,24*100

А). 632,4; В). 63240; С). 6324; Д).0,6324.

20. Те?деуді шеші?дер: (х – 5,3):7=0,6

а) 1,1; в) 9,5; с) 47,3; д) 36,7.

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Ашы? саба?: "Жай б?лшектер"»

Мектепішілк бақылау Шекерова Т. Б.

ТЕСТ 5 сынып

1.Өрнекті ыкшамда: 14,1а + 2,69а – 3,087а

а) 13, 082а в) 12,92а с)13,703а д) 20,66а

2. Теңдеуді шеш: 18-у = 4,15

а) 13,85 в) 14,15 с)22,15 д) 13,95

3. Кайсысы дұрыс 9,53 · 0,01

а) 9530 в) 0,953 с) 0,0953 д) 95,3

4. Тен кабыргалы үшбұрыштың периметрі 37,14 см онын кабыргасын тап

а) 12,38 в) 1,238 с) 123,8 д) 0,124

5. Мәнін тап: 3,5 : 0,01

а) 35 в) 350 с) 0,35 д) 0,035

6. 31* 01 саны 9-ға бөліну үшін жұлдызшаның орына цифр кою керек

а) 0 в) 9 с) 4 д) 3

7. Теңдеуді шеш: (3,4+х):9=0,4.

А) 7; В) 0,2; С) 32,4; Д) 39,2.

8. Қайсысы дұрыс. 71,9:0,01

А) 7190; В) 71900; С) 7,19; Д) 0,719.

9. Амалдарды орында. 4,031∙10+82,4∙0,1

А) 122,71; В) 86,431; С) 48,55; Д) 1,2271.

10.Ондық бөлшекпен жаз: елу алты бүтін мыңнан жетпіс тоғыз.

А) 56,79; В) 567,9; С) 56,079; Д) 56,0079.

11.Өрнек түрінде жаз: 14 пен 2,5-тің айырмасын 4,3-тің 8,6-ға бөліндісіне көбейт.

А) 14-2,5∙ 4,3:8,6; В) (14-2,5) ∙ 4,3:8,6;

С) (14-2,5) ∙ (4,3:8,6); Д) ((14 – 2,5) ∙4,3):8,6;

12.Амалдарды орында. (3,51-2,03+4,9) ∙3,5

А) 22,33; В) 2,33; С) 2,233; Д) 223,3.

13. Көбейтуді орында: 8,34·100

а) 834 в)0,834 с) 83,4 д) 8340

14.Мынадай шаманы есепте 0,1-і 9кг

А)0,9кг В)9кг С)90кг Д)900кг

15. Ондық бөлшек түрінде жаз: жиырма жеті бүтін мыңнан үш.

А) 17,3 В)27,03 С) 27,0003 Д) 27,003

16. Сандардың қайсысы 5-ке қалдықсыз бөлінеді.

А) 9731 В) 6565 С) 2980 Д) 3462

17.Берілген тізімдегі сандардың қосындысын тап.

4,3; 0,87; 5,7;

А). 10,87; В). 99,7; С).9,97; Д). 1,087;

18. Теңдеуді шеш: 23-(х+37,11)=4,9

А). 165,01; В). 80,99; С). 155,21; Д). 90,79

19. Қайсысы дұрыс. 63,24*100

А). 632,4; В). 63240; С). 6324; Д).0,6324.

20. Теңдеуді шешіңдер: (х – 5,3):7=0,6

а) 1,1; в) 9,5; с) 47,3; д) 36,7.


























Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Математика

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 5 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
Ашы? саба?: "Жай б?лшектер"

Автор: Шекерова Тана Багдатовна

Дата: 23.01.2016

Номер свидетельства: 281483


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства