Математика 3синип
Т?кш?рди ____________
24.10.2014ж
40-д?рис
Д?рисни? мавзуси
Санни 8г? к?п?йтиш в в? б?л?ш
Умумий м?хсити
Санни 8 г? к?п?йтиш в? б?л?ш бойич? ??рт?р?плим? билим елиш?а й?нилиш бериш, тапшурмиларни орунлаш ар?или? логикили? ойлаш, ?ст? са?лаш ?абилий?тлирини т?р???ий ?тк?з?ш
Асасий идеялар
О?у?училарни? д?риск? бол?ан жавапк?рчилигини, ?изи?ишини ашуруш
К?тилиди?ан н?тиж?
-Санни 8 г? к?п?йтиш в? б?л?ш бойич? ?есапларни ишл?йду;
-тапшурмиларни орунлап, ?м?лл?рни орунлашни билиду;
Иш-??рик?т т?рлири
Топ бил?н, ж?п бил?н ишл?ш ??рик?тлирини ?елиплаштуруш. Диалог ар?или? бир-бири бил?н с??б?тлишишк? ?гитиш, ?зини-?зи р?тл?шк?, ба?алаш?а ?гитиш. АКТ-ни пайдилиниш
?хбаратли? ?ураллар
АКТ,д?рислик, карточкилар, сиз?уч
Му?ллим ??рикити
О?у?учи ??рикити
1.Д?сл?пки рефлексия. О?у?училарни д?риск? т?йярлаш, топ?а б?л?ш.
2.?й тапшурмисини т?кш?р?ш. Д?пт?рлирини жи?иш
3.Д?рис м?хсити в? к?тилиди?ан н?тиж? бил?н тонуштуруш.
1-тапшурма: 8 санини? ж?двалини т?крарлаш
№1 Селиштуру?лар
1-топ: Тикинчи 26 м р?хттин 8к?йн?к тикти. ?г?р ??р к?йн?кк? 3метрдин р?хт к?тс?, у ча?да н?чч? метр р?хт ешип ?алиду?
2-топ: 35м штапель бил?н 15м парчидин 10 п?рд? тикилди. ??р п?рдиг? н?чч? метр р?хт ишлитилди?
2-тапшурма:
№2 А) Арчини без?ш ?ч?н балилар ба?чиси?а ??р?айсиси 9 шамдин ибар?т 5 т?рл?к гирлянда сетивади. Уларни? ??ммисид? н?чч? шам бар?
2-топ О?у?училар р??лик ????здин 9 ?изил в? 5 йешил бели? ?ийивалди. О?у?училар ж?ми н?чч? бели? ?ийивалди?
3-тапшурма: ?есапларни чи?ири?лар
Рефлексия (с?г?клик минут)
4-тапшурма:?алду?лу? б?л?шни орунла?лар:
5-тапшурма:?абилий?тлик балилар бил?н иш:
Бир й?мдан?а х ?уш?ач, иккинчисиг? 7 ?уш?ач келип ?онди. Биринчи й?мдандин 2 ?уш?ач учуп к?тк?нд?, икки й?мдан?а ?онуп тур?ан ?уш?ачларни? сани бирд?к болди. Д?сл?п биринчи й?мдан?а н?чч? ?уш?ач келип ?он?ан еди?
?лгирими т?в?н о?у?училар бил?н иш(е?изч? 8 ж?двалини т?кралитиш)
6-тапшурма Б?л?нмил?рни ?анда? икки топ?а б?л?шк? болиду? Елин?ан т??ликл?рни пайдилинип, к?п?йтиш ?м?ли бил?н ба?линишли? т??ликл?р т?з??лар в? уларни йези?лар
1)Кесиндини? умумий узунлу?ини ипад? к?р?ш?шид? йези?лар
2) Тик т?ртбулу?лу?ни? периметрини ??рт?рл?к ипад? к?р?н?шид? йези?лар.
Кесиндини? узунлу?и бил?н тик т?ртбулу?лу?ни? периметрини селиштуру?лар.
1.3 топ?а б?л?н?ш
2.Е?изч? жавап бериду
3.Мавзу бойич? нем? билимиз?
Слайд ар?или? ?т?лг?н мавзуни пишши?даш
8*2=16 16:8=2
8*3=24 24:8=3
8*4=32 32:8=4
8*5=40 40:8=5
8*6=48 48:8=6
8*7=56 56:8=7
8*8=64 64:8=8
8*9=72 72:8=9
8*10=80 80:8=10
1.Топ бил?н тал?илаш.
А) Йешилиши: 26-8*3=2 м
?) Йешилиши: (35+15):10 =5
2.Топ бил?н тал?илаш
1.Йешилиши:9*5 = 45
2.Йешилиши: 9+5 =13
3.Топ бил?н тал?илаш
8 мин*8 =64 мин 72: мин:8 =9 мин
80 мин*8 =640 мин 720 мин:8 =90 мин
9 мин*8 =72 мин 72 мин:9 =8 мин
90 мин*8 =720 мин 720 мин :9 =80 мин
Музыка бил?н гимнастика ясаш
4Топ бил?н тал?илаш
61:8=7 (5?)
78:8=9(6?)
46:8=5(6?)
15:8=1(7?)
?есапни т??лим? т?з?ш ар?или? чи?ириш
х-2 =7
х =7+2
х =9
___________
9-2 =7
7 =7
35:7=5 7*5 =35 30:6=5 6*5=30
42:7 = 6 7*6=42 24:6=4 6*4=24
56:7 = 8 7*8=56 18:6=3 6*3=18
2см 3см 2см 3см
2см+3см+2см+3см=10см
3см
2см р=2см+3см+2см+3см
р=10см
Хулас? чи?ириш (Блум таксаномияси)
Нем? билдим? Немини билгим келиду?
Ба?алаш: ба?алаш критерийлири ар?или? ба?алаш
- к?п?йтиш в? б?л?ш ж?двилини билиш
- Е?изч? ?есаплаш
- Ипад? т?з?ш
- Селиштуруш
- т?садипи соаллар?а жавап бериш
?зиг? в? баш?а о?у?училар?а ба?а ?оюш
?йг? тапшурма бериш:№6 70-б?тл?р
тапшурмиларни орунлаш