kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Презентация урока по математике по теме"Тригонометриялык функциялардын туындысы" (10 сынып)

Нажмите, чтобы узнать подробности

оооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооогггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггггммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввввыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыпаывневвмропнгполбьиьбмро

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Презентация урока по математике по теме"Тригонометриялык функциялардын туындысы" (10 сынып)»

Тригонометриялық функциялардың туындысы.Туындыны есептеу ережелері. Орындаған: Есенгазина Гульнар Слямовна,  Солоновка орта мектебінің  математика пәнінің мұғалімі

Тригонометриялық функциялардың туындысы.Туындыны есептеу ережелері.

Орындаған: Есенгазина Гульнар Слямовна, Солоновка орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі

Тригонометриялық функциялардың туындысы.Туындыны есептеу ережелері. Сабақтың мақсаты : 1. Тригонометриялық функциялардың туындысын есептеу ережелерін есеп шығаруда тиімді пайдалану. 2.ҰБТ-ға дайындықты күшейту мақсатында шапшаңдыққа,уақытты ұтымды пайдалануды үйрену.. 3.Туындыны есептеу ережелерін тез,жылдам қолдануға дағдылану.

Тригонометриялық функциялардың туындысы.Туындыны есептеу ережелері.

Сабақтың мақсаты :

1. Тригонометриялық функциялардың туындысын есептеу ережелерін есеп шығаруда тиімді пайдалану.

2.ҰБТ-ға дайындықты күшейту мақсатында шапшаңдыққа,уақытты ұтымды пайдалануды үйрену..

3.Туындыны есептеу ережелерін тез,жылдам қолдануға дағдылану.

1.Функцияның туындысын табыңдар : A  f(x )= Х²-3Х+1 )+√ х B  f(x)=(2+√ х )( 2- √ х +3)(4√ х -3)+2x 2  C f(x)=(4√ х

1.Функцияның туындысын табыңдар :

A f(x )= Х²-3Х+1

)+√ х

B f(x)=(2+√ х

)( 2- √ х

+3)(4√ х

-3)+2x 2

C f(x)=(4√ х

Функциясының x нүктесіндегі туындысын табыңдар. 2. A f(x)=(1+2x)(2x-1), x=0.5 B  C f(x)=   , x 0 =1

Функциясының x нүктесіндегі туындысын табыңдар.

2.

A f(x)=(1+2x)(2x-1), x=0.5

B

C f(x)=

, x 0 =1

3. f ' ( x ) =0 теңдеуін шешіңдер :  x 2 +4x-1 A f(x)= B f(x)=3x -2x -1 -4x C f(x)= -1.5x

3. f ' ( x ) =0 теңдеуін шешіңдер :

x 2 +4x-1

A f(x)=

B f(x)=3x

-2x

-1

-4x

C f(x)=

-1.5x

0 теңсіздігін шешіңдер:" width="640"
  • 4.f (х) 0 теңсіздігін шешіңдер:

-5x-1

A f(x)= x

-9x+1

+4x

x

B f(x)=

-

C f(x)= x

+2

4.5x

5 .f’ (х) A f(x)=1+x-6x x -8x B f(x)= -2x +3 C f(x)= x

5 .f’ (х)

A f(x)=1+x-6x

x

-8x

B f(x)=

-2x

+3

C f(x)= x

6. Функцияның туындысын табыңдар -x A f(x)=(x +6) B f(x)= (4x -5x) C f(x)=

6. Функцияның туындысын табыңдар

-x

A f(x)=(x

+6)

B f(x)= (4x

-5x)

C f(x)=

0 A A) (-3;3) B) [-3;3] C) (-3;0) D) (0;3) 5 f(x)= (9x+5) D) 45(9x+5) C) 9(9x+5) B) 4(9x+5) A" width="640"

; f'(x)-?

A) 36(9x+5)

Тест тапсырмалары:

+4x-5 ;

f'(x)-?

1 f(x)=x

C

A) 3x

+4x-5; B) x

+4; C) 3x

+4; D)x

/4+2x

-5x;

-2x-40 ;

f(x)=4x

B

f'(3)-?

2

A)98 B) 106 C)48 D)36

-1; f'(x)=0; x-?

-2x

3 f(x)=3x

C

A) 0;1 B) 2;4.5 C) 0;4/9 D) -1;9/2

x

4 f(x)=9x-

; f'(x)0

A

A) (-3;3) B) [-3;3] C) (-3;0) D) (0;3)

5 f(x)= (9x+5)

D) 45(9x+5)

C) 9(9x+5)

B) 4(9x+5)

A

Рефлексия Тест. Жеке басымның ж ұмысының нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін: А . Теорияны түсіндім. В . Есептер шығаруды ұйрендім. С . Өткен тақырыптарды қайталап өттім.   Сабақ үстінде есеп шығарғанда өздеріңе не жетіспеді деп ойлайсыңдар  А . Білім. Б. Уақыт С .Ынтам болмады.  Д . Есептерді жақсы шығардым.   Сіздерге сабақ үстіндегі қиыншылықтарды жеңуге кім көмек жасады?  А . А.Сыныптастар. Б. Мұғалім .  С . Оқулық. Д . Ешкім

Рефлексия

Тест.

  • Жеке басымның ж ұмысының нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін:

А . Теорияны түсіндім.

В . Есептер шығаруды ұйрендім.

С . Өткен тақырыптарды қайталап өттім.

  • Сабақ үстінде есеп шығарғанда өздеріңе не жетіспеді деп ойлайсыңдар

А . Білім. Б. Уақыт С .Ынтам болмады.

Д . Есептерді жақсы шығардым.

  • Сіздерге сабақ үстіндегі қиыншылықтарды жеңуге кім көмек жасады?

А . А.Сыныптастар. Б. Мұғалім .

С . Оқулық. Д . Ешкім


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Математика

Категория: Презентации

Целевая аудитория: 10 класс.
Урок соответствует ФГОС

Автор: Есенгазина Гульнар Слямовна

Дата: 04.03.2017

Номер свидетельства: 397653


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства