kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

"Misollarni yechishda amallar ketma-ketligini tushuntirish"

Нажмите, чтобы узнать подробности

"Misollarni yechishda amallar ketma-ketligini tushuntirish" mavzusida slayd bilan o'quvchilarni matematik amallarni yaxshi tushunib yetishlari va misol yechish jarayonida xatolikka yo'l qo'ymaslikka o'rgatish imkoniyatiga erishish 

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«"Misollarni yechishda amallar ketma-ketligini tushuntirish"»

O’TILGANLARNI MUSTAHKAMLASH   Sondan kasrni topish 4- «A» sinf 16-umumiy o’rta ta’lim maktabi Boshlang’ich sinf o’qituvchisi Izzatova Gavhar Raxmatullayevna

O’TILGANLARNI MUSTAHKAMLASH Sondan kasrni topish

4- «A» sinf

16-umumiy o’rta ta’lim maktabi

Boshlang’ich sinf o’qituvchisi

Izzatova Gavhar Raxmatullayevna

Uyga vazifani tekshirish  648-649 misollar. 456 x 26 = 11 856  970 x 82 = 79 540   4 027 x 53 = 213 431 6 580 x 44 = 289 520  320 x 75 : 800 = 30 46 800 : 90 x 48 = 24 960

Uyga vazifani tekshirish 648-649 misollar.

456 x 26 = 11 856

970 x 82 = 79 540

4 027 x 53 = 213 431

6 580 x 44 = 289 520

320 x 75 : 800 = 30

46 800 : 90 x 48 = 24 960

649-misol. a) uchburchakning perimetrini      b) to’g’ri to’rtburchakning yuzini toping. B P= 2sm+3sm+4sm = 9 sm A C E D C K S = 4sm x 1sm = 4 kv.sm

649-misol. a) uchburchakning perimetrini b) to’g’ri to’rtburchakning yuzini toping.

B

P= 2sm+3sm+4sm = 9 sm

A

C

E

D

C

K

S = 4sm x 1sm = 4 kv.sm

Yangi mavzuning bayoni 650- masala. Hamma donlar - 83 kg  Guruch - 36 kg Grechka yormasi - ?, 2 marta kam Mosh - ?, qolgani Yechish: 1)36: 2= 18 kg 2) 36+ 18 = 54 kg 3) 83 - 54 = 29 kg Javob: 29 kg mosh sarflangan.

Yangi mavzuning bayoni

650- masala.

  • Hamma donlar - 83 kg
  • Guruch - 36 kg
  • Grechka yormasi - ?, 2 marta kam
  • Mosh - ?, qolgani

Yechish:

1)36: 2= 18 kg

2) 36+ 18 = 54 kg

3) 83 - 54 = 29 kg

Javob: 29 kg mosh sarflangan.

651-misol 3 2 1 30815 + 6050 x 20:50 = 33235 121000 50 100 2420  210  200  100  100  0  6050  20 121000 1) 6050 x 20 = 121000  -  x 30815  2420 33235 + 2) 121000 : 50 = 2420  - 3) 30815 + 2420 = 33235  -

651-misol

3

2

1

30815 + 6050 x 20:50 = 33235

121000 50

100 2420

210

200

100

100

0

6050

20

121000

1) 6050 x 20 = 121000

-

x

30815

2420

33235

+

2) 121000 : 50 = 2420

-

3) 30815 + 2420 = 33235

-

4 3 2 1 900 - 700 : (37 + 33) • 6 = 840 37 + 33 = 70 700 : 70= 10 6 • 10 = 60 900 - 60 = 840

4

3

2

1

900 - 700 : (37 + 33) • 6 = 840

37 + 33 = 70

700 : 70= 10

6 • 10 = 60

900 - 60 = 840

652-misol 900 - x • 40 = 660   x : 20 = 4800: 48 x : 20 = 100 x • 40 = 900 - 660   x = 100 • 2 x • 40 = 240    x = 200 x = 240 : 40    x = 6 Tekshirish : 1) 900 - 6 • 40 = 900 - 240 = 660;  660 = 660 2) 200 : 20 = 100 100 = 100

652-misol

900 - x • 40 = 660

x : 20 = 4800: 48

x : 20 = 100

x • 40 = 900 - 660

x = 100 • 2

x • 40 = 240

x = 200

x = 240 : 40

x = 6

Tekshirish :

1) 900 - 6 • 40 = 900 - 240 = 660;

660 = 660

2) 200 : 20 = 100

100 = 100

653-masala Hamma bug’doy – 60 t. Sotildi – qismi  Qoldi - ? tonna Yechish: 60 : 3 = 20 t 20 • 2 = 40 t 60 – 40 = 20 t Javob: qoldi 20 tonna

653-masala

  • Hamma bug’doy – 60 t.
  • Sotildi – qismi
  • Qoldi - ? tonna
  • Yechish:

60 : 3 = 20 t

20 • 2 = 40 t

60 – 40 = 20 t

Javob: qoldi 20 tonna

DAM OLISH DAQIQASI O’TKAZISH

DAM OLISH DAQIQASI O’TKAZISH

Yangi mavzuni mustahkamlash

Yangi mavzuni mustahkamlash

Uyga vazifa

Uyga vazifa

  • 654-655 misollar beriladi.
  • 654-misolda o’quvchilar misollarni amallar tartibiga ko’ra bajarsalar, 655-misolda bo’lishni bajarib, uni ko’paytirish bilan tekshiradilar.


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Математика

Категория: Презентации

Целевая аудитория: 4 класс

Скачать
"Misollarni yechishda amallar ketma-ketligini tushuntirish"

Автор: Иззатова Гавхар Рахматуллаевна

Дата: 02.04.2020

Номер свидетельства: 544969


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства