kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Тема:"Бир хил йўналишдаги кувиб етишга оид масалалар"

Нажмите, чтобы узнать подробности

Барча ўқувчилар: Катталиклар орасидаги муносабатини фойдалана олади.

Ўқувчиларнинг асосий қисми: Бир қолипдаги берилган мисолларни арифметик ва алгебра услубида

Айрим ўқувчилар: Расмдаги кўрсатилган фигураларнинг юзини аниқлай олади.

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Тема:"Бир хил йўналишдаги кувиб етишга оид масалалар"»

Фан номи:

Математика 86-дарс

Узоқ муддатли режанинг бўлими:

3-А бўлим. Ҳаракат , хосилдорликка доир масалалар. “ Табиат ходисалари” умумий мавзуси доирасида.

Куни:

Ўқитувчининг исми, шарифи:

Синф: 4-«В»

Қатнашганлар:

Қатнашмаганлар: -

Мавзу:

Бир хил йўналишдаги кувиб етишга оид масалалар

Узоқ муддатли режанинг

бўлим мақсади:

  1. мисолни чизма, алгоритм . айлана диаграмма, график турида моделлаш.

мисолларни ечишда кетган вакт , бажарилган иш. фойдали эканини тушуниш, юзи ва массаси , тезлик.масофаси , вакт катталикларининг ўзаро бир бирига фойдалилигини тушуниш.

Дарс мақсадлари:






Барча ўқувчилар: Катталиклар орасидаги муносабатини фойдалана олади.

Ўқувчиларнинг асосий қисми: Бир қолипдаги берилган мисолларни арифметик ва алгебра услубида

Айрим ўқувчилар: Расмдаги кўрсатилган фигураларнинг юзини аниқлай олади.

Баҳолаш мезони:

Бир бири билан учрашиш ва қарама-қарши томонларга қўзғалиш , орқасидан қувиб етиш, бир қолипдаги берилган мисолларни арифметик ва алгебра услубида еча олади.

Луғат бойлиги

Асосий терминлар: касб, касбдошлар, масофа,тезлик.вақт

Таянч сўзлар:

Диалог.-Динозаврлар ҳақида нималар биласиз?

Инсоний қадриятларни сингдириш

«Мангу эл». 3. Дунёвий давлат ва юксак Маънавият. 5.Оммавий меҳнат жамияти.


Фанлараро боғланиш

Ўзбек тили, дунётаниш,

АКТ-дан фойдаланиш

Проектор, слайд

Ўзлаштирилган малакалар

Ҳаракатга доир масалалар ечишни билади.

Дарс режаси

Режаланган вақт


Режадаги машқлар, (қуйида режаланган машқлар билан ёдномаларни ёзинг)

Ресурслар



Боши









Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз.

Сәлем бердік сіздерге Құрметпенен біз

ўқувчилар бир-бирлари билан қўл беришиб кўришадила. Ўқувчиларнинг дарсга ҳозирликларини кўриш,бугунги дарс мақсадини аниқлаб олиш

ёрдам беринг.







Ўртаси

1

1 мин 110м 60м 90+60=150м

2-мин -220-120=100м

3 мин 330 180 180-130=50м утади

2

120-100=20

160/20=8

№3

СУВ ТОШИШИ

4

Объект

v

t

s

Поезд

 90 км/с

4 ч

360 км

Космический корабль

 7км/с

8 с

56 км

Самолёт

324 км/ч

6 ч

1944 км

Автомобиль

90 км/ч

 

720 км


5

(х + 450) – 3 540 = 4 000 : 80
x = 3140

(1 234 + n) + 2 140 = 52 741
n = 49367

6

(123 452 – 123451  ) · (890 000 + 773) = 890 773

7

А) 371000-362697=8303км.кв

Б) 54+971=1025

8

650+65=715




А4 қоғоз таянч сўзлар ёзиш учун



Якуни



Уй вазифаси №9


Қўшимча ахборот


Саралаш – ўқувчиларга кўпроқ қандай қўллов кўрсатишни режалайсиз? Қобилиятли ўқувчиларга қандай вазифа қўйишни режалаштирдингиз?

1-т.Ўқувчиларнинг эҳтиёжларини ҳисобга олган ҳолда топшириқ бераман.

Барча ўқувчи: воқеалар ривожини олдиндан айтиб беради;

Ўқувчиларнинг асосий қисми: зарур ахборотларни топиб, сўзларнинг маъносини аниқлайди;

Айрим ўқувчилар: хатти-ҳаракатларни баҳолаб; ўз фикрларини далиллайди.

Баҳолаш-ўқувчиларнинг материални ўзлаштириш даражасини қандай текширишни режалайсиз?

«Оғзаки ва ёзма рағбатлантириш», усули

Қайта боғланиш:

«Бағдаршам»

Техника хавфсизлиги ва меҳнатни муҳофаза қилиш қоидалари: йўл ҳаракати қоидалари ва техника хавфсизлиги ҳақида тушунча берилади.

Дарс бўйича рефлексия:

1. Дарснинг ўқув мақсадлари тўғри танланганми?

2 Ўқувчиларнинг ҳаммаси таълимий мақсадга эришдими?

3.Эришмаса, нима учун?

4. Дарсда саралаш тўғри ташкиллаштирилдими?

5.Дарс этапларининг давомийлиги сақландими?

6.Дарс режасидан четга чиқишлар бўлдими? Нима учун?

Қуйидаги бўш ўринга дарс ҳақидаги фикрингизни ёзинг. Дарсингизнинг мавзусига мос келадиган саволларга жавоб беринг..

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Якуний баҳолаш (сарҳисоб) (Жалпы баға)

Дарснинг яхши ўтган икки аспекти (ўқитишни ҳамда ўқишниям ҳисобга олинг)

1.

2.

Дарсни яхшилашга нима таъсир эта олади? (ўқитишни ҳамда ўқишниям ҳисобга олинг)

1.

2.

Дарс давомида мен синф ёки якка ўқувчиларнинг муваффақияти/ қийинчилиги ҳақида нима билдим, кейинги дарсимда нимага аҳамият беришим керак?




Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Математика

Категория: Планирование

Целевая аудитория: 4 класс

Скачать
Тема:"Бир хил йўналишдаги кувиб етишга оид масалалар"

Автор: Ахмадалиева Насиба Юлдашкуловна

Дата: 23.02.2020

Номер свидетельства: 540826


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства