kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Математика саба?ында?ы ?здік ж?мысы

Нажмите, чтобы узнать подробности

Саба?ты? та?ырыбы: ?здік ж?мыс. Логикалы? есептерСаба?ты? ма?саты:   /. Білімділік. О?ушыларды саба?та ?тілетін                   логикалы? тапсырмалармен таныстыру.    2.Дамытушылы?. Анализ жасап, логикалы? ойын ?орытындылай  білуге да?дыландыру.  Практикалы? ойлау ?абілетін дам 3.            Т?рбиелік.  Ынтыма?шылы?ка,  е?бекс?йгіштікке, ?ыз?аныштан аула? болуга т?рбиелеу.Саба?ты? т?рі.            Дамытушылы?.Саба?ты? к?рнекілігі: такта?а ілінетін суреттер. Кеспелер,логикалы? тапсырмаларСаба?ты? барысы.I.         ?йымдастыру кезе?і. О?ушыларды? назарын саба??а аудару.II.        О?ушылар?а тапсырма бойынша ?ажетті заттар таратылып беріледі.?р о?ушы к?рнекі ??ралдарын алып, шы?армашылы?, логикалы?, ізденіс  ж?мыстарын орындау?а тиіс. Саба? барысында о?ушыларды? с?йлеу шеберлігі мен математикалы? т?сініктері ке?ейеді. Б?л жерде уа?ытты орынды пайдаланып, есте са?тау ?абілетін дамыту к?зделеді.ІІІ. «Ой ?оз?ау»  Математикалы? ойын. «Ойнайы? та ойлайы?».Ойынны? ма?саты: Фигураны? н?ктесі, н?ктенін орны, оларды? орналасу ?алпы ар?ылы ке?істік ??ымын ?алыптастырып, т?с туралы т?сініктерін  ке?ейту.   ??рал-жабды?тары:  ?ш   геометриялы?  фигураны біріктіріп сал?ан карточкалар, т?сті ?арындаштар.Ойынны? мазм?ны 1-тапсырма. ?ызыл ?арындашпен ?ш фигураны? ішіне орналасатындай етіп бір н?кте белгіле?дер.2-тапсырма. К?к ?арындашпен ?шб?рыштан тыс шаршыны? ішіне орналасатындай н?кте белгіле?дер. 3-тапсырма. Сар?ыш ?арындашпен шаршыдан тыс ?шб?рыш пен сопа?шаны? ішіне орналасатын н?кте белгіле?дер. 4-тапсырма. Жай ?арындашпен сопа?шадан тыс, тек шаршыны? ішіне орналасатындай етіп бір н?кте белгіле?дер. 5-тапсырма. Жасыл ?арындашпен шаршы мен ?шб?рыштан тыс сопакшаны? ішіне орналасатындай н?кте белгіле?дер. Тапсырманы? д?рысты?ын сынып бойынша тексеріп, ?орытындылау.IV.  Шы?армашылы? тапсырмалар1.Логикалы?  тапсырма1.Екі та?балы санны? цифрларыны? ?осындысы е? ?лкен бір та?балы сан?а те?,ал онды?ты? саны б?л ?осындыдан екіге аз.Ол ?андай сан? (7)2.Шешесі балаларына 10 шоколадты б?ліп,?ыздарына ?ш-?штен,?лдарына екі-екіден берді. ?ыздар нешеу,?лдар нешеу екенін тап?3.Отбасында 3 ер бала бар.Оларды? ?р?айсысы алдында?ысынан 4 жас кіші.Б?ріні? жасын ?ос?анда 24 болса,?ш баланы? ?р?айсысы неше жаста?2.?ызы?ты есеп.

1.Аулада ж?рген ?озылар мен ?йректерді? ая?тарыны? саны - алтау сегіз. Аулада неше ?йрек, неше козы бар болуы м?мкін.Жауабы: 1 ?озы 1 ?йрек2.Екі а?шы ара?ашы?ты?ы18кмБолатын ауылдан бір-біріне ?арама-?арсы шы?ты.Біріншісі 5км/са?,ал екіншісі4км/са?жылдамды?пен ж?ріп отырды.Бірінші а?шы8км/са? жылдамды?пен ж?ретін итті ?зімен бірге алып шы?ты.Ит бірден екінші а?шы?а ж?гіріп отырды.Ит барлы?ы?анша  км жол ж?рді?3. ?ш ?алы? д?птер,бір ?арындаш ж?не екі блокнот 220 те?ге т?рады. Бір ?алы? д?птер,   3 ?арындаш ж?не блокнот 380 те?ге т?рады.Бір ?алы? д?птер,бір ?арындаш ж?не бір блокноттан ??рал?ан комплект ?анша т?рады?3.Анализдеп-синтездеу ж?мысына арнал?ан жаттыгу.

1   2   3   4   5

6   7   8   9  10

11 12 13 14 15

16 17 18 19 20

21 22 23 24 25

55 60 65 70 75І-ба?анда орналас?ан сандарды? 55-ке те?. Келесі ба?андарда?ы сандарды? ?осындысын ?алай тез тауып алуга болады?Шешуі: Ба?андарда?ы сандарды? ?р?айсысы алды??ы ба?андарда?ы | сандарды? ?осындысынан 5-ке арты?. Ендеше 55+5=60; 60+5=65; 65+5=70; 70+5=75.4.Ойлау ?абілетін дамытуга арнал?ан ж?мба? есептер1.Бір адам ?ала?а бара жатыр еді,жолда ?ш танысы ?арсы шы?ты.?анша адам ?ала?а барды?2. Тасба?а тас?а дейін 29см/мин жылдамды?пен5 минут жор?алады,ал тастан ?ткеннен кейін 48см/мин жылдамды?пен жор?алады.Егер ол барлы?ы337 см жор?ала?ан болса,тасба?а тастан кейін ?анша уа?ыт жор?ала?ан?3.Б?ренені 5 минутта жарты метрлік ш?ркелерге аралап б?лді.?р?айсысын аралау?а 1 минуттан кетті.Б?ренені? ?зынды?ы ?андай бол?ан?4.Суреттегі шаршыларды? ж?не ?шб?рыштарды?  бос торк?здеріне сандарды та?дап ?ою керек. М?нда кез келген ба?ытта орналас?ан ?ш санны? ?осындысы ?андай да бір алдын ала белгіленген сан болуы керек.   1.39 саны

1

16

10

25

13

13

10

60 саны

30

29

20

19

11

10

18 саны

8

9

7

6

3

 

4

8

9

7

6

3

4

4. Сандарды 15 шы?атындай етіп сызы?шамен ?ос

IV.?орытындылау.

«Математикалы? ?ле?»

Математика – тол?ан т?ртіп,ма?ына мен м?н,

Математика – тол?ан тамаша за?дылы? с?н

Математика – толып жат?ан тере? сыр.

Шексіз.шексіз дариядай бейне бір.

 

 

 

 

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Математика саба?ында?ы ?здік ж?мысы »


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Математика

Категория: Планирование

Целевая аудитория: 4 класс

Скачать
Математика саба?ында?ы ?здік ж?мысы

Автор: Смагулова Улмекен Сунгатовна

Дата: 21.01.2015

Номер свидетельства: 159139


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства