Ачык д?рес. 8 нче сыйныф.
Тема: Н?би Д??лине? “Хезм?тк?- х?рм?т” текстында лексик-грамматик материал.
Максат: 1) Белем бир? максаты: Я?а лексиканы )ихтирам, р?химсез, намус, т?ртип, ?ыештыру) бел? ??м -лы/-ле, -сыз/-сез сыйфат ясаучы кушымчаларны куллану
2)Т?рбияви максат: Игенче ??н?рен? ихтирам, икм?кк? карата сакчыл караш т?рбиял??.
3) танып-бел? максаты: Б?йл?нешле с?йл?м телен ?стер?.
Д?рес барышы.
I Оештыру.
У?ай психологик хал?т тудыру. ( ис?нл?ш?, дежур укучы бел?н ??г?м?)
II. Актуальл?штер?.
- Тейк оф – тач даун (встать и сесть)
Мы в прошлом уроке прошли с вами послеложные слова. Давайте вспомним тему.
Если вы со мной согласны то встаёте если нет то остаетесь на местах
- Послелог переводится – б?йлек с?з да.
- Буенча, башына – послелог. да
- Мин- послелог. нет
- Игенче ?з башына балаларын чакырган. Башына правильно подходит. Нет.
Яхшы, теманы исегезд? калдыргнсыз.
- Мин сезг? презент к?рс?т?м карап китегез ?ле.
През-ия карала.
- йе балалар безб?ген сезне? бел?н икм?к, игенче хезм?те турында ??м шул ?лк?г? караган лексика бел?н танышырбыз.
- ? х?зер с?злек эше эшл?п алабыз.
Намус – честь
Тир- пот
- окысыз -бессонные
- - обычный
- Релли робин 3 нче к?нег? ?илк? буенча партнерларыгызга с?зтезм?л?рне т?р?ем? ит?без.
- Синегис бармак бел?н ясауФизкультминутка.
Намус – честь
Тир- пот
Йокысыз -бессонные
гад?ти- обычный
- Никс пэа шеа. 5 нче к?нег?. урыннарда т?р?ем? ител?. Мин музыка куям сез парлар табасыз.
- Фик райт раунт робин. Подумай, запиши, обсуди.6 нчы к?нег?
30 сек посмотрели, 1 минуту записали. обсу?дение
Дим?к н?рс?л?р турында с?йл?штек?
Икм?к ??м игенче турында. Нинди я?а с?зл?р бел?н таныштык?
- ?й эше. 8 нче к?нег?.
- Йомгаклау.
- Битт?.
Билет на выход.
1.Д?рест? н?рс? турында с?йл?штек?
2. Нинди я?а с?зл?р белде??