Саба? та?ырыбы: Ма?жан Ж?мабаев "С?йемін"
Жалпы ма?сат: ?ле?ні? та?ырыбы мен мазм?нын т?сінулері тиіс
О?у н?тижесі: -?ле?ні? та?ырыбы мен мазм?нын т?сінеді;
- ?ле? ??рылысына талдайды;
- ?р адам ?з ту?ан тілі, отаны, анасын
??рметтеуі тиіс екенін ??ады
?йымдастыру кезе?і Фигуралар ар?ылы о?ушыларды топ?а б?лу.
I. ?ызы?ушылы?ты ояту.«Шатты? ше?бері» ар?ылы сыныпта психологиялы? ахуалды ?алыптастыру
II.?й ж?мысын тексеру Ж. Жабаев шы?армашылы?ы жайлы "?рмекшіні? ?рмегі" ар?ылы о?ушылар бір-біріне с?ра?тар ?ояды
III. Ма?ынаны тану
Саба?ты? эпиграфы: Не к?рсем де Алаш ?шін к?ргенім,
Ма?ан ата?-ж?ртым ?шін ?лгенім
Ма?жан
1. Ма?жан ?мірі мен шы?армашылы?ы жайлы с?з
2. "С?йемін" ?ле?ін м?нерлеп о?у
3. ?ле? ??рылысына талдау (екі топ арнайы дайындал?ан пара?шалар?а а?ылдасып отырып талдайды )
4.Компьютерден Те?дік С?ркен?ызыны? орындауында "С?йемін" ?нін ты?дау
5.?нді ты?дап бол?аннан кейін ?андай сезімде бол?андарын білу (?р о?ушы ?з сезімін айтады)
6. РАФТ ?дісі ар?ылы автор атынан хат жазу
IV. Саба?ты бекіту Эпиграф пен ?ле? мазм?нын байланыстыру, саралау, ой ?орыту
V. ?йге тапсырма ?ле?ді жаттау
V I. Ба?алау: Смайлик ар?ылы, ?алыптастырушы, жиынты?
Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.