Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей
?С?РДИКИ ОБРАЗЛАР
П?ни: уй?ур ?д?бияти
8- синип
Д?рисни? мавзуси
?с?рдики образлар
Умумий м?хсити
1 ?с?рдики образлар то?рили? умумий ч?ш?нч? бериш
2. О?у?училарни т?н?идий к?з ?араш?а, ижадий ишл?шк? ?гитиш
3. Ал?ан билимни ?м?лиятта ?оллиниш?а д?в?т ?илиш.
Пайдилан?ан ?д?биятлар
Асхат ?лімов, му?ллимг? бе?ишлан?ан ени?лима, ?ошумч? китап материаллири, М. Зулпи?аровни? топламлири
О?утуш н?тижиси
??р хил тапшурмилар ар?или? о?у?училар?а билим бериш
Т?г?н идеял?р
Топлишип бир-бири бил?н ке?ишиш ар?или? о?у?училарни? мавзу бойич? ч?ш?нчил?рни т?р???ий ?тт?р?ш. О?у?училар?а бе?ишлан?ан тапшурмиларни? кер?клигини ?м?лг? ашуруш. М?тин бил?н тонушуп, баш?а ?д?биятлардин издинишк? ой селиш, селиштурушни билиш.
?хбарат к?злири
гезит-журналлар, таратма вара?чилар
Д?рисни? усул-т?силлири
Ойлан, Ж?пл?ш, Б?л?ш, Билдим, Билим?н, Билг?м келиду, т??лил ?илиш, издиниш, ба?алаш, соал в? жавап бериш
Ба?алаш
Му?ллим синиптики о?у?училарни? бир-бири бил?н мунасив?т д?рижисини назар?т ?илиду. Мавзуни толу? ч?шинишни т?минл?ш м?хситид? о?у?училар?а ??рт?р?плим? соаллар ?ойилиду. Мавзуни яхши ч?ш?нгиниг? му?ллим формативли? критерийлар бойич? ба?алап, ?з пикирин билд?риду.
Тапшурмилар
Диалог. М?хсус ярд?мни ?аж?т ?илмайди?ан о?у?училар бил?н бирлишип ишл?ш. О?у?училар – му?ллим уларни? м?тинни дурус ч?ш?нгинини т?минл?ш ?ч?н ?ошумч? соаллар ?оюду. О?у?училар топларни? ишлирини ба?алайду.
Д?рист? ?оллинилиди?ан ресурслар
Маркерлар, стикер, смайлик, ?ошумч? материаллар
Ва?ти
Д?рис этаплири
Му?ллимни? иш- ??рикити
О?у?учини? иш - ??рикити
6 минут
Психологиялик тренинг
Д?рист? пикирдашли? атмосферасини ?елиплаштуруш.
О?у?училар, к???л-к?йпияти?лар канда?? Д?рисимизни бир б?нд /кублет/ шеир бил?н башлайли:
Бир ата, бир анини? т?лигимиз
Билл? болсун ??й?рд? ж?рс?к
тилигимиз.
Бирлик бар й?рд? тирикчилик
бар дег?н ?ждадим,
Бирлик бил?н билл? со?сун
ж?ригимиз.
Психологияли? ??вални ?елиплаштуруш. О?у?училар ?олирини тутуп, барли? о?у?училар умумий тил?кни из?ар ?илиду.
О?у?училарни топ?а б?л?ш. Мошулар бойич? топлар?а б?л?н?п, иш ж?рг?зиду.
Топ?а б?л?н?ш: Китапни? сиртини ?ураштуруш ар?или? топлар?а б?л?ш:
1. «Биринчи китап» 2. «Иккинчи китап» 3. «?чинчи китап»
/ ??р бир топ ойни жи?инча?, ч?ш?н?шл?к, ени? с?зл?р бил?н ипадил?штур. П???т 11 с?зни ?оллиниш кер?к. У б?ш йолдин туриду. Буни инглизч? синквин, яки синкуэйн д?п атайду. Уй?урч? б?ш тарма? яки б?ш йоллу? шеир д?п атилиду. 1 йол- 1 исимдин туриду. 2 йол 2 с?п?ттин туриду, 3 йол пеилдин туриду. 4 йол ??р с?з т?рк?мдин туриди?ан – асасий с?з, ойи, пикри, сезими- я?туруш- я?турмас, ?обул ?илиш, ?илмас, 5 йол -1 с?здин туриду, асасий атал?уни? бас?ич? атилиши.
8 минут
?й тапшурмиси
«То?ра в? нато?ра пикирл?р»
О?у?училар ?т?лг?н мавзу бойич? то?ра пикирл?рни ени?лайду.
Жавави:
1/ +
2/ -
3/+
4/+
5/-
6/-
7/+
8/+
9/-
5 минут
Ой ?оз?аш
Ситуацияли? тапшурмилар бериш ар?или? о?у?училарни? о?уш?а дег?н ?изи?ишини ашуруш.
16 минут
М?насини ечиш
Топлу? иш
М?тинни? асасий идеясин билиду М?тинни ?з алди?а ?обул ?илиш. Ба?алаш м?тинни ?ст? са?лаш.
Топлу? иш.
О?у?училар?а ?ошумч? ресурсларни бериш.
Д?сл?п ?з алди?а м?тин бил?н тонушиду. Кейин ж?п, андин топ бил?н ишл?йду. Соаллар ?оюш ар?или? д?рисни й?к?нл?ш.
3 минут
С?гитиш п?йти
музыка
О?у?училар музыка т??к?ш ?илип, м?ши? орунлайду.
5 минут
Рефлексия Ба?алаш
Икки юлтуз, бир тил?к
О?у?училарни ба?алаш.
О?у?училар д?рис бойич? ?з ой-пикирлирини стикер?а язиду, о?у?училар бир-бирини ба?алайду, топтики балиларни ба?алайду.
2 минут
?йг? тапшурма
О?у?училар?а ?й тапшурмисини ч?ш?нд?риду.
167-183- б?т ?з?ндини о?уш
* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт