Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей
Cаба?ты? та?ырыбы: «?амар с?лу» романы
Саба?ты? ма?саты: романны? мазм?нын ме?герту.
Міндеттері: 1) романда?ы негізгі ?леуметтік ой т?йіндерін ашу; 2) о?ушыларды адами ?асиеттерге баулу,автор к?терген ?леуметтік проблемалар ар?ылы азаматты? т?сініктерін тере?дету; 3) та?ырыптас шы?армаларды салыстыра о?уды дамыту,?здерінше ой т?юге да?дыландыру.
Т?рі: дамыта о?ыту.
Типі: жа?а ??ымды ме?герту.
?дісі: т?сініктемелі,баяндау.
К?рнекілігі: С?лтанмахм?т Торай?ыров шы?армашылы? жина?ы.
Саба? барысы. І.?йымдастыру б?лімі
ІІ.?й тапсырмасын с?рау.
ІІІ.Актуалдау: - Біз,С?лтанмахм?т Торай?ыровты? поэзиялы? шы?армаларымен танысты?.Прозалы? шы?армасы да бар: (?амар с?лу» романы.
IV. Жа?а саба?.С?лтанмахм?т Торай?ыровты? «?амар с?лу» романы.
Кіріспе
?амар мен Ахмет бейнесі
О?и?аны? басталуы
Ахметті? ?амар?а ?ашы? болуы. ?амарды Жор?а Н?рым?а атастыру
О?и?аны? байланысуы
Оларды? ?арсылы?ы,?алтан ?ажы мен
Оспан биді? ?рекеттері
Шиеленісуі
?амарды? бай туыс?андарыны? ыр?ымен Н?рым?а ?затылуы
Шары?тау шегі
Сыр?ат?а шалды??ан ?амар?а надан молданы? ем-дом ?олдануы
Шешімі
Ахметті? кегі,жастарды? ажалы
V.Дамыту. а)?амар,Ахмет,Н?рым бейнелерін талдау (портрет,мінездеме беру,та?ырыптас шы?арма кейіпкерлерімен салыстыру)
І ?атар: ?амар бейнесі (Мамыр)
ІІ ?атар: Ахмет бейнесі (?ал?аман)
ІІІ ?атар: Н?рым бейнесі (Жиен??л).
?) Омарды ?андай ?ке деуге болады?
* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт