К?ктем к?шіне еніп, б?кіл дала ??старды? ?сем ?ніне б?ленді.
Атамыз ?аза? ?ашан да ??с атаулыны ерте заманнан ерекше ??рметтеп келген. ?ыран б?ркіт, ал?ыр ?аршы?а, к?к дауыл с???ар, ?ш?ыр т?й?ын баулып, оларды ?иян?а салып, ?нерін ??марта тамашала?ан. ??с біткенді ж?бірлеуді ?здеріне ра?ымсызды?, ?иянат к?рген. Б?л ж?нінде ел аузында мынадай бір а?ыз бар.
Жо??ар шап?ыншылы?ы кезінде адамдар ел-ж?ртын тастап, бас сау?алап,
жан-жа??а ?аш?аны белгілі. Сонда жау келе жат?ан жолда ата?ты Т?ле би к?шпей, жал?ыз ?й ?алып ?ойыпты. Ентелеп келіп бас ?ой?ан жау еш ?аперсіз ж?ртта отыр?ан жал?ыз ?йді к?ріп, оны? б?л ?ылы?ына та?-тамаша ?алады. ?ктем жау орда?а келіп ойран салма? бол?анда, Т?ле би шы?ып:
- Ей, адамзатты? балалары! Биыл к?ктемде ша?ыра?ыма ?арлы?аш ?я салып еді. ?азір сол ?яда оны? ?ызылша?а балапандары жатыр. Соларды аяп, ?згелерге ??сап ?дере к?шпей, ша?ыра?ымды, жолдары?да ?алып ?ойдым. Е? болмаса, сол балапандарды ая?дар. ?зіме тисе?дер де, ша?ыра?ыма тиме?дер, - деп, ?тініш жаса?ан екен дейді.
Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.