ХХ ?асырды? 20-30жж ?аза?станны? ?о?амды? саяси ?міріндегі ?згерістер
ХХ ?асырды? 20-30жж ?аза?станны? ?о?амды? саяси ?міріндегі ?згерістер
Шетелдік интервенция мен азамат со?ысы ая?тал?аннан кейін ?аза?станда экономикалы?, ?леуметтік ж?не саяси жа?дай елді? орталы? аудандарымен салыстыр?анда ауыр болды. ?аза?станны? 307 к?сіпорынны? 250-і ж?мыс істемеді. ?аза?станда м?най ?ндіру 4 есе, ?ара?анды к?мірін ?ндіру 5 есе ?ыс?арды, ал мыс кенін ?ндіру м?лде то?тап ?алды. Риддер кеніштері, Екібаст?з к?мір орындары ж?не Спасск байыту фабрикасы толы? істен шы?ты. ?лке халы? шаруашылы?ыны? жалпы ?німіндегі ?нерк?сіпті? ?лесі 1920 жылы небары 6,3 % болды. Республиканы? ауыл шаруашылы?ы ??лдырап кетті. Егіс к?лемі Орал губерниясында 2 еседен астам, Жетісуда 3 еседей ?ыс?арды. Мал саны да ед?уір азайып, 29,9 млн. – нан 16,3 млн. – ?а дейін кеміді.
Ке?ес ?кіметі е?бекшілерді? жа?дайын же?ілдетуге ?мтылып, 1921 жылды? бас кезінде Т?ркістан Халы? Комиссарлары Ке?есі халы??а азы? – т?лікті, отынды тегін босату туралы, коммуналды? ?ызметтерді тегін к?рсету туралы, а?ысыз асханалар ашу туралы декреттер ?абылдады.
Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.