kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

?аза?стандики йе?и экономикили? с?яс?т

Нажмите, чтобы узнать подробности

?ис?а муд?ттлик п

П?ні: ?аза?стан тарихи

К?ни: 26.11.2015ж

Синип: 11 Б(математикили? й?нилиш)

Д?рис мавзуси

 ?аза?стандики йе?и экономикили? с?яс?т

Д?рислик

?аза?стан тарихи 11  синип (математикили? й?нилиш) , Алматы «Мектеп» 2015 ж., авторлири :Т.Турлы?ул, С Жолдасбаев, в.б       §22, 105-110 б?тл?р б.

М?хсити

билимлик: М?млик?ттики ж?мий?тлик с?ясий ?м?р,й?р исла?ити, ?аза?стандики 1921-1922 жж ачарчили? с?в?плирини толу? ч?шиниш.

т?р???ий ?тк?з?ш:Ж?мий?тлик с?ясий к?з ?аришини риважландуруш

т?рбий?вий: в?т?нп?рв?рликк? т?рбийл?ш

К?тилиди?ан н?тижиси (?лч?млик Блум таксаномиясиг? асаслан?ан)

О?у?училар 1922 ж.ж ж?мий?тлик-с?ясий ?м?р, ачарчили? бил?н к?р?ш, й?р-су реформиси, йе?и ?м?рни? ?ийинчили?лири то?рисида ч?шиник алиду. Экономикили? т?р???ияттики ?згиришл?р то?рисида билимини к???йтиду.

Д?рис т?ри

Йе?и билимни ?зл?шт?р?ш; соал-жавап

П?нарили? ба?линиш

География

Йе?и с?зл?р

Экономика-ихтисат; Реформа-исла?ат-?айта ??ру,?згерту

?оллан?ан усуллар

Т?н?идий ойлашни риважландуруш стратегиясини ?оллиним?н; мозговой штурм,АКТ, Блум таксаномияси,  формативли? ба?алаш.

Д?рисни? к?рн?клиги

Х?рит?,д?рислик, тест тапшурмилири, схемилар

Д?рисни? бериши

Д?рисни? этаплири

Ва?ит

Му?ллим иш-??рикити

О?у?учи иш- ??рикити

Уюштуруш ?исми

Ана тилида

2 мин

1.Уюштуруш:Саламлишиш. Д?рис м?хсити бил?н тонуштуруш,т?г?лл?ш. Д?риск? ?аж?тлик  ?уралларни  т?йярлинишини сораш. Д?риск?  ?атнашми?ан  о?у?училарни   ени?лаш.

Топ?а б?л?ш

?аза? ханли?и н?чч? ж?здин ибар?т

1 топ-

2-топ-

3-топ-

О?у?училар китап д?пт?рлирини т?г?лл?п, ?й тапшурмиси?а  т?йярли? ж?рг?зиду.

?аза?стандики пухралар урушини? асасий ва?и?лирини атап к?рситиду ени?лима бериш.

?й тапшурмисини сораш

Екі  тілде

?аза? тілінде

5 мин

2.«Ойлан!».

Проблемалы? с?ра?:1)

1918-1920 ж.ж  азамат со?ысыны?  демография?а     тигізген ?сері

2)1918-1920 ж.ж  азамат со?ысыны?  экономика?а   тигізген ?сері

3) С?ра?тар Б.Ж?банышевті? кітабі бойінша ?ойылады

  • Бір біріне с?ра? ?ою
  • Схема ар?ылы т?сіндіру
  • Тірек с?здерді? логикалы? ??рылымы

Йе?и мавзуни ч?ш?нд?р?ш:

Ана тилида

Билиш:

5 минут

  •  «Синий тур?идин ойлаш» усули бойич? Йе?и  ихтисадий с?яс?тк? к?ч?ш в? уни? бериши,1921-1922 жж. ачарчили? в? й?р-су исла?ити то?рисида тонуштуруш. (Слайд  материали.)

Асасий фактлар:

Жиллар с?зл?йду:

  • 1921ж  март, 1924ж февраль,

1921-1922жж, 1922 ж 26 август, 1921 ж март

  • Лу??т иши:
  • «продразвертка»
  • «Реформа»
  •  «экономика»
  • «Рационал»

1.Д?рислик бил?н иш:   105-110 б?тл?р.О?у?училар ?ис?ич? тарихий, фактларни  конспект язиду, фактлар бойич? ч?ш?нд?риду

Ч?шиниш:

15 мин

Д?рислик бил?н иш.

Асасий фактлар

-« ЙИС-?а к?ч?ш»

-1921-1922жж ачарчили?

- Й?р-су реформиси

О?у?училар топ болуп тапшурмини орунлайду, ойини ?ркин й?тк?зиду, мавзуни ч?шиниду.Топтики бир о?у?учи тарихий датини? м?змунини ч?ш?нд?риду.Тир?к с?зл?р бил?н ишл?йду.

?оллиниш

Екі  тілде

?аза? тілінде

5 мин

Ал?ан теорияли? білімін венн диаграммасында ?олдану

1)Саясатты? жа?ымды жа?ы

2)Саясатты? жа?ымсыз жа?ы

3) Орта? факттер

О?у?училар  тапшурмиларни орунлайду.

Ба?алаш

О?у?училар  орунли?ан  тапшурмилирини т?кш?р?п бир бирини  Хатасиз болса «5»;

1 хата – «4»

2 -3 хата «3»  ба?алайду

?йг?

тапшурма

1- минут

§22, 105-110 б?тл?р

Тапшурмилар к?ндиликк? йезилиду

Т??лил

5 минут

Ва?и?л?рни? логикили? ?урлумини р?тл?ш. ?аза? д?литини?  ихтисадий с?яситини т??лил ?илиш.

 Карта бил?н иш: ?аза?станни? ??рбий ?исми-ач ?ал?ан на?ий?л?р

Москва,Самара,Петроград,?азан-ярд?м к?рс?тти

Семей,А?мола-ашли? мол

Тарихий фактларни т??лил ?илиш.

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«?аза?стандики йе?и экономикили? с?яс?т»

Қисқа мудәттлик п



Пәні: Қазақстан тарихи

Күни: 26.11.2015ж

Синип: 11 Б(математикилиқ йөнилиш)

Дәрис мавзуси

Қазақстандики йеңи экономикилиқ сәясәт

Дәрислик

Қазақстан тарихи 11 синип (математикилиқ йөнилиш) , Алматы «Мектеп» 2015 ж., авторлири :Т.Турлығул , С Жолдасбаев, в.б §22, 105-110 бәтләр б.

Мәхсити


билимлик: Мәмликәттики жәмийәтлик сәясий өмүр,йәр ислаһити, Қазақстандики 1921-1922 жж ачарчилиқ сәвәплирини толуқ чүшиниш.

тәрәққий әткүзүш:Жәмийәтлик сәясий көз қаришини риважландуруш

тәрбийәвий: вәтәнпәрвәрликкә тәрбийләш

Күтилидиған нәтижиси (өлчәмлик Блум таксаномиясигә асасланған)


Оқуғучилар 1922 ж.ж жәмийәтлик-сәясий өмүр, ачарчилиқ билән күрәш, йәр-су реформиси, йеңи өмүрниң қийинчилиқлири тоғрисида чүшиник алиду. Экономикилиқ тәрәққияттики өзгиришләр тоғрисида билимини кәңәйтиду.

Дәрис түри

Йеңи билимни өзләштүрүш; соал-жавап

Пәнарилиқ бағлиниш

География

Йеңи сөзләр

Экономика-ихтисат; Реформа-ислаһат-қайта құру,өзгерту

Қолланған усуллар

Тәнқидий ойлашни риважландуруш стратегиясини қоллинимән; мозговой штурм,АКТ, Блум таксаномияси, формативлиқ баһалаш.

Дәрисниң көрнәклиги

Хәритә,дәрислик , тест тапшурмилири, схемилар

Дәрисниң бериши

Дәрисниң этаплири


Вақит

Муәллим иш-һәрикити

Оқуғучи иш- һәрикити

Уюштуруш қисми

Ана тилида



2 мин









1.Уюштуруш:Саламлишиш. Дәрис мәхсити билән тонуштуруш,түгәлләш. Дәрискә һажәтлик қуралларни тәйярлинишини сораш. Дәрискә қатнашмиған оқуғучиларни ениқлаш.

Топқа бөлүш

Қазақ ханлиғи нәччә жүздин ибарәт

1 топ-

2-топ-

3-топ-

Оқуғучилар китап дәптәрлирини түгәлләп, өй тапшурмисиға тәйярлиқ жүргүзиду.







Қазақстандики пухралар урушиниң асасий вақиәлирини атап көрситиду ениқлима бериш.

Өй тапшурмисини сораш

Екі тілде

Қазақ тілінде

5 мин

2 .«Ойлан!».

Проблемалық сұрақ:1)

1918-1920 ж.ж азамат соғысының демографияға тигізген әсері

2)1918-1920 ж.ж азамат соғысының экономикаға тигізген әсері

3) Сұрақтар Б.Жұбанышевтің кітабі бойінша қойылады


  • Бір біріне сұрақ қою

  • Схема арқылы түсіндіру

  • Тірек сөздердің логикалық құрылымы

Йеңи мавзуни чүшәндүрүш:

Ана тилида



Билиш:





5 минут


  • «Синий турғидин ойлаш» усули бойичә Йеңи ихтисадий сәясәткә көчүш вә униң бериши,1921-1922 жж. ачарчилиқ вә йәр-су ислаһити тоғрисида тонуштуруш. (Слайд материали.)

Асасий фактлар:

Жиллар сөзләйду:

  • 1921ж март, 1924ж февраль,

1921-1922жж, 1922 ж 26 август, 1921 ж март

  • Луғәт иши:

  • «продразвертка»

  • «Реформа»

  • «экономика»

  • «Рационал»

1.Дәрислик билән иш: 105-110 бәтләр.Оқуғучилар қисқичә тарихий , фактларни конспект язиду, фактлар бойичә чүшәндүриду


Чүшиниш:





15 мин






Дәрислик билән иш.

Асасий фактлар

-« ЙИС-қа көчүш»

-1921-1922жж ачарчилиқ

- Йәр-су реформиси

Оқуғучилар топ болуп тапшурмини орунлайду, ойини әркин йәткүзиду, мавзуни чүшиниду.Топтики бир оқуғучи тарихий датиниң мәзмунини чүшәндүриду.Тирәк сөзләр билән ишләйду.


Қоллиниш

Екі тілде

Қазақ тілінде

5 мин

Алған теориялиқ білімін венн диаграммасында қолдану

1)Саясаттың жағымды жағы

2)Саясаттың жағымсыз жағы

3) Ортақ факттер

Оқуғучилар тапшурмиларни орунлайду.







Баһалаш



Оқуғучилар орунлиған тапшурмилирини тәкшүрәп бир бирини Хатасиз болса «5»;

1 хата – «4»

2 -3 хата «3» баһалайду

Өйгә

тапшурма

1- минут

§22, 105-110 бәтләр

Тапшурмилар күндиликкә йезилиду

Тәһлил





5 минут

Вақиәләрниң логикилиқ қурлумини рәтләш. Қазақ дөлитиниң ихтисадий сәяситини тәһлил қилиш.

Карта билән иш: Қазақстанниң ғәрбий қисми-ач қалған наһийәләр

Москва,Самара,Петроград,Қазан-ярдәм көрсәтти

Семей,Ақмола-ашлиқ мол

Тарихий фактларни тәһлил қилиш.




Получите в подарок сайт учителя

Предмет: История

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 11 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
?аза?стандики йе?и экономикили? с?яс?т

Автор: Амансуфиев Арупжан Аюпжанович

Дата: 30.01.2016

Номер свидетельства: 285438


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства