kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

?аза?станда?ы 1926-1941 жылдарда?ы индустрияландыру

Нажмите, чтобы узнать подробности

Саба?ты? та?ырыбы: ?аза?станда?ы   1926-1941  жылдарда?ы   индустрияландыру.

Саба?ты? ма?саты: 1926-1941 жылдарда?ы индустрияландыруды? пайдасы мен зардабы ж?не Голощекинні? ?аза?стан?а келуі «Кіші ?азан» идеясы туралы ма?л?мат беру.

1/ Та?ырыпты т?сіндіре отырып, бірінші ж?не екінші бесжылды?та?ы жетістіктермен ?аза? хал?ыны? ерен е?бегі туралы білімдерін толы?тыру

2/ Елжандылы??а, отанс?йгіштікке т?рбиелей отырып ?лтжанды азамат т?рбиелеу

3/ Ойлау ?абілеттері мен тіл м?дениеттерін ?алыптастыру

Саба?ты? т?рі Аралас саба?

К?рнекіліктер:  интерактивті та?та,  фотосуреттер.

Саба?ты? барысы:

  1. ?й ж?мысын тексеру.

І «Топты? тапсырмалар»

1 топ

1921жыл, 20-шы наурыз

1924жыл

ІІ топ

1922-1924жылдар

1921жыл, ?а?тар

ІІІ топ

1920 жыл, 26 ?а?тар

1925 жыл

ІІ.  «Танымды? с?ра?тар»

1.Азамат со?ысынан кейінгі ?аза?станны? жа?дайы.

2.?нерк?сіпті ?алпына келтіру кезінде ?ай саланы дамыту?ы к?бірек к??іл б?лінді?

3.?нерк?сіп дамуды? кезе?інде ?андай игі

?адамдар жасалды?

4.1920-1930ж халы? шаруашылы?ын ?алпынакелтру ма?сатында ж?ргізілген шаралары ?андай н?тиже берді?

2. Жа?а та?ырыпты ме?герту

І топ

 ?аза?станда?ы индустриаландыру

ІІ топ

 Голощекин “Кіші ?азан” идеясы

ІІІ топ

Индустрияландыру саясатыны?  ?аза? хал?ы ?шін ?андай зардаптары   болды?

КСРО ?шін индустрияландыру саясатыны? ма?ызы

  1. 1925 жыл?а ?арай  ?алпына келтіру  кезе?і ая?талды. Негізгі к?рсеткіш бойынша ке?естік экономика со?ыс?а  дейінгі де?гейге жетті. ?ндірісті жабды?таумен ?атар,жа?а заман?ы  к?сіпорындарды ??ру ?ажет болды.
  2. Ресей аума?ыны?  неб?рі 3%-ын алып  жат?ан орталы?  ?нерк?сіптік ауданда

?нерк?сіп ?ндірісіні? 30 %-ы, ж?мысшы табыны? 40%  шо?ырландырыл?ан  еді. ?алаларда  ж?мыссызды?  де?гей  ?сіп,?леуметтік шиеленісті к?шейтті.

  1. Елді? халы?аралы? де?гейде экономикалы? 

ж?не саяси о?шаулануы

индустриаландыруды

 жеделдетуді талап етті. Капиталистік д?шпанды?

 ?оршауда ?ал?ан КСРО –?а т?ра?ты со?ыс ?аупі т?нді

Ал?аш индустрияландыру шаралары

  • Жез?аз?ан,?лытау, Бай?о?ыр аудандарында іздеу- барлау ж?мыстары ж?ргізіле бастады.Н?тижесінде Жез?аз?ан, ?арса?бай, ?ия?ты, ?ор?асын кен орындарын зеріттеу ісі басталды.
  • К?рнекті ?алым ?аныш С?тбаев Теміртаудан е? ірі зауыт салу ?ажеттігін д?лелдеді.Сонымен ?атар Жез?аз?ан мыс кен орны ашылды.
  • 1931 жылы Т?ркісіб теміржол ??рылысы ая?талды. Мерзімінен б?рын ая?талуына Т.Рыс??лов т?рткі болды.
  •  1927 жылы Петропавл – К?кшетау теміржолы салынды.
  • 1934 жылы Ащысай полиметалл кенбайыту фабрикасы, Семейде ет, Гурьевте балы?-консерві, Меркі мен Талды?ор?анда ?ант зауыттары іске ?осылды.
  • 1939 жылы А?мола – ?ара?анды, Ильецк-Орал, Рубцовск- Риддер темір жолы салынды.
  • 1940 жылы ?ара?анды- Жез?аз?ан жолы салынды. Т.б.

                                                        Н?тижесі

  • ?аза?стан Ода? бойынша ?ндірісті? жалпы ?німіні? к?лемі ж?нінен 7-ші, электр ?уаты ?ндіруде 6-шы, тас к?мір ж?не м?най ?ндіруде 3-ші, ?ор?асын ?ндіруде 1-ші орын?а шы?ты;
  •  т?сті металдарды? негізгі ?ндірушісіне айналды;
  • никель, ?алайы, вольфрам ?ндіру ж?мысы жол?а ?ойылды.
  • ?аза?стан Ода? бойынша ?ндірісті? жалпы ?німіні? к?лемі ж?нінен 7-ші, электр ?уаты ?ндіруде 6-шы, тас к?мір ж?не м?най ?ндіруде 3-ші, ?ор?асын ?ндіруде 1-ші орын?а шы?ты;
  •  т?сті металдарды? негізгі ?ндірушісіне айналды;
  • никель, ?алайы, вольфрам ?ндіру ж?мысы жол?а ?ойылды.
  •  
  • ?зге ?лт ?кілдері к?птеп шо?ырлана  бастады.
  • Жергілікті мал шаруашылы?ы дамытлмай да?дарыс?а ?шырады.
  • ?лкеде ?лт аралы? ?арым-?атынас шиеленісті.
  • Халы? ашты? пен ?у?ын с?ргінге ?шырады.
  •  
  • ?аза? зиялылары мен оларды? индустрияландыру?а к?з?арасы?
  • Индустрияландыру жылдарында?ы ма?ызды нысандарды ата?дар.
  • Ж?мыс к?ші проблемасы неден туындады?
  • Индустрияландыру н?тижесі?

?йге: § 25. “Туады ерлер ел ?шін” ?у?ын с?ргін ??рбандарына арнап эссе жазу.

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«?аза?станда?ы 1926-1941 жылдарда?ы индустрияландыру»

XTreme.ws############################################ #X#T#r#e#m#e#.#w#s##### #X#T#r#e#m#e#.#w#s#######C#o#u#r#i#e#r# #N#e#w###C#o#u#r#i#e#r# #N#e#w###########C#


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: История

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 11 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
?аза?станда?ы 1926-1941 жылдарда?ы индустрияландыру

Автор: Анесов Сериккали Кисарович

Дата: 01.03.2016

Номер свидетельства: 300839


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства