30.04.2014 Химия 9 сынып
Та?ырыбы Альдегидтер
Ма?саты - Альдегидтерді? ??рамы, физикалы?, химиялы? ?асиеттері, алу ?дістері, ?олданылу жолдарын т?сіндіру.
- О?ушыларды? органикалы? ?осылыстар туралы білімдерін тере?детіп, танымды? ж?не шы?армашылы? ?абілеттерін дамыту.
О?у н?тижелері -Альдегидтер класы туралы т?сінік ?алыптасады.
- О?ушыларды? органикалы? ?оылыстарды? формуласын жаза біледі.
- Саба? барысында о?ушыларда ?з беттерінше білім алу да?дылары ?алыптасады
- Логикалы? ойлауы мен шы?армашылы? ?абілеттері дамиды.
?діс-т?сілдер О?ыту мен о?уда?ы жа?а ?дістер:
-Топтастыру технологисы, СТО: с?ра?-жауап, ми?а шабуыл,кубизм, Венн диаграммасы.
-Ба?алау: формативті ба?алау, жиынты? ба?алау.
-?орытынды- рефлексия.
Негізгі ресурстар АКТ, карточкалар, стикер, маркер, плакаттар, ppt. презентациясы,
?дебиеттер 1.О?улы?: Н?рахметов Н. Н., Жексембина К. М.,Заграничная Н.А., Темірболатова ?.Е., Сарманова К. А.,–Алматы: Мектеп.
2. З.У. Имжарованы? редакциялауымен «Сын т?р?ысынан ойлау білім ?рдісінде». О?у-?дістемелік ??рал. А?т?бе ?аласы, 2012ж
3. www.youtube.com. МАН І де?гей
Саба? кезе?дері: М??алімні? іс-?рекеті: О?ушыны? іс-?рекеті:
І. ?йымдастыру Т?рлі-т?сті карточкалар ар?ылы ?ш топ?а б?ліну - Т?рлі-т?сті карточкалар ар?ылы ?ш топ?а «Алкан», «Алканол», «Алканаль» б?лінеді.
- Топ басшысын сайлайды.
- Топ ережесімен танысады.
Сергіту с?ті: «Шы?армашылы? ойлау» 3мин
Сыныпта психологиялы? ахуал ?алыптастыру ?шін сергіту с?тін ?йымдастыру Сыныпта психологиялы? ахуал ?алыптастыру ?шін берілген ?ш логикалы? есепті 3 топ шы?арады:
1. ?стелде 7 шыра? жанып т?рды. ?ш шыра? ?шіп ?алды. ?аншасы ?алды?
2. 20-шы ?абатта т?ратын адам лифтке кіріп, 9-шы батырманы басады. Ол то?та?ан кезде шы?ып, ары ?арай 20-шы ?абат?а жаяу к?теріледі. Неліктен?
3. 2 адам ?зенге жа?ындады. Жа?ада 1 адамды ?ана к?теретін ?айы? т?рды. Со?ан ?арамастан екеуі де ?зенні? ар?ы жа?ына ?тіп алды. ?алайша?
?й тапсырмасын с?рау: 3 минут I. «Ой ?оз?ау» “?аламсап” ?дісі ар?ылы ?й тапсырмасын с?рау.
О?ушылар т?мендегі с?ра?тар?а жауап береді:
1. ?андай ?осылыстарды спирттер дейді?
2. Спирттер ?алай жіктеледі?
3. Этил спирті ?айда ?олданылады?
4. Этил спиртіні? адам а?засына ?сері туралы не білесіздер?
5. Этиленгликольді? ?олданылуы ?андай ?асиеттеріне байланысты?
6. Глицеринні? ?асиеттері ?андай, ?олданылуы?
І. «?ызы?ушылы?ты ояту» 5 минут І. БІЛУ. «Ми?а шабуыл»
Альдегидтерді? аталуы мен физикалы?, химиялы? ?асиеттерін, алынуын, ?олданылуын слайд пайдалану ар?ылы таныстыру.
Альдегидтерді? жалпы формуласымен, аны?тамасын ж?не гомолгтарын д?птерлеріне жаз?ызу. "Алкагольді дегидрлеу" деген с?зден "Альдегид" деген атауды шы?арады.
Альдегидтерді? аталуы мен физикалы?, химиялы? ?асиеттерін, алынуын, ?олданылуын слайд пайдалану ар?ылы танысады.
Альдегидтерді? жалпы формуласымен, аны?тамасын ж?не гомолгтарын д?птерлеріне жазады.
ІІ. Ма?ынаны ашу ІІ. Т?СІНУ. Кубизм стратегиясы. 10 минут
Кубты? 6 жа?ы бар:
Суретте?із
Салыстыры?ыз
Елестеті?із
?олданы?ыз
Зертте?із
Д?лелде?із
ІІІ. ?ОЛДАНУ 5 минут
Та?ырыпты? со?ында?ы №4 есепті шы?ару.
ІV. ТАЛДАУ 8 минут Кесте толтыру
V. ЖИНА?ТАУ (3 минут) Синквейн ар?ылы ?орыту
VІ. БА?АЛАУ 3 мин
Формативті ба?алау: топты?, ?зара, жеке ба?алау; смайлик жинау, мада?тау, сенім білдіру. Ба?алау пара?ына ?арап, о?ушыларды ба?алаймын.
Суретте?із тапсырмасында «Кластер» ?дісі ар?ылы альдегид к?мірсутектеріні? аны?тамасы, аталуы, жалпы формуласын жазады.
Салыстыры?ыз тапсырмасында Венн диаграммасын пайдаланып, спирт пен альдегидті? ?асиеттеріні? ??састы?ы мен айырмашылы?ын салыстырады.
Елестеті?із тапсырмасында «Ассоциация» ?дісі ар?ылы альдегидтерді? алынуы туралы ?ор?айды.
?олданы?ыз тапсырмасында «Топтастыру» ?дісі ар?ылы альдегидтерді? ?олданылуы туралы айтылады.
Зертте?із тапсырмасында «Кластер» ?дісі ар?ылы альдегидтерді? химиялы? ?асиеттерін ?ор?айды.
Д?лелде?із тапсырмасында «Ассоциация» ?дісі ар?ылы альдегидтер туралы ал?ан білімдерін ?орытындылайды.
Та?ырыпты? со?ында?ы №4 есепті шы?арады.
?ш топ аттарына с?йкес «Алкан», «Алканол», «Алканальды?» ?асиеттерін кестеге толтырады.
1 Зат есім: Альдегид
2 Сын есім:
3 Етістік:
4 Ма?ыналы с?йлем:
5 Синоним:
Жиынты? ба?алау
?йге тапсырма: 1 минут § 55. 3,5 жатты?улар. ?й тапсырмасын білу, к?нделіктеріне жазып алу.
Рефлексия
2 минут 1.Б?гін саба?та ?андай жа?а ты? м?селелер туралы білді?із?
2.Сен ?шін е? пайдалы бол?аны не?
3. ?андай а?парат сен ?шін к?тпеген болды?
Саба?тан ал?ан ?серлері мен ?сыныстарын стикерге жазып, «Тілек а?ашына» ілу.
Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.
Просмотр содержимого документа
«Конспект урока на тему: "Альдегидтер" »