kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Открытый урок по Физической географии на тему"?аза?стан д?риялири"

Нажмите, чтобы узнать подробности

8 «В»синип              ?аза?станни?    физикили?     географияси.

          №31 Д?рис  мавзуси:    ?аза?стан  д?риялири.     

           Д?рис   м?хсити :1)  О?у?училарни  ?аза?станни? ички  су м?нб?лири  в?  ?аза?стан  территориясидики  д?рия ситемилири,?авузлири      бил?н  тонуштуруш .

          2)О?у?училарни д?рислик  м?тини  в?  АКТ м?луматлирини пайдилинип  ?з  алди?а    муст??ил  ишл?шк?,  логикили?  ойлаш в? ?ст?  са?лаш   ?абилийитини    ашуруш.

 3) Суни    ?о?даш?а  ихтисат ?илиш?а  т?рбийл?ш.   

                 Жабду?линиши:8 синип д?рислиги,    ?аза?станни? физикили?   х?ритиси в?  атласлар  в? АКТ материаллири .

Д?ри                 Д?рисни? берилиши

Му?ллим

О?у?учи

Модуль

  1.           1.     Уюштуруш п?йти.

          2.    – ?й  тапшурмисини    т?кш?р?ш.

 

     

 

  1. ?тк?н д?ристин ал?ан   билимини  дискрипторлар ар?или? ба?алаш.

Саламлишиш.

 ?аза?стан климати  бапи бойич? ал?ан билимини    синаш.

  1. Тест уссули.(10соал)
  2. Е?изч? соал-жавап.(10соал)
  3. Х?рит? яки атлас бил?н.(2тапш.)

Тахтида ба?алаш критерийлири  йезиш.

 

 

Саламлишиш

 

 

Топ болуп тест соаллирини  йешиду.

Берилг?н  соаллар?а  жавап бериду.

Атлас бил?н топ болуп ишл?йду.

Топ башчилири ал?ан баллирини

?есаплайду.

 

 

 

*Т?н?идий ойлаш?а о?утуш.

*Диалог о?утуш модули.

 

         3.    Йе?и  д?рисни   ч?ш?н-

            д?р?ш.          

 

 

 

3.1?з              4.?т?лг?н д?рисни  б?ки-

                         тиш    

 

 

 

   5.            

 

                     

            

              5  . ?з алди?а иш.

 

Мин

 

                   6.    хулас?                                              

          

 

                  7.   рефлексия

 

 

                  8.      ?й  тапшурмиси

 

Д?рис  мавзусини  д?рислик м?тини  в?     х?рит? в?  атласлири  в? АКТ материаллири  ар?или? ч?ш?нд?р?ш.

 

 

 

Соаллар ар?или?:

1.Су т?би?т? ?анда? ?ал?тл?рд? учришиду?

2.?аза?стан территориясид? чо? кичик д?риялар сани  н?чч?? ?? узун 1000км.

н?чч? д?рия улар ?айсулар?

3.Уларни? ала?идилиги  ?анда??

4. Д?рияларни?  озу?луниши  в? режими  ?анда??

 

 

 

 

Му?ллим  ?тк?н мавзу бойич? о?у?училар жаваплирини  ти?шап,    ба?алайду.

Б?г?нки  д?рист?  нем? ?г?нду??

 

 

 107-110 б?т  параграф  27 о?уп  в?  с?зл?п келиш

 

 

О?у?училар ?з ой пикирини д?лилл?йду.

     

 

 

О?у?училар берилг?н  соаллар?а жавап бериду.

 

 

 

 

 

 

О?у?училар  топ  болуп  постерлар бил?н ишл?йду . О?у?училар топлар

  бил?н жавап бериду яки болмиса лидерлар жавап бериду.

 

О?у?училар  бир-бирини  ти?шайду.

 

 

 

 

О?у?учи  к?нд?л?кк? ?й тапшурмисини язиду

 

 

 

 

 

*АКТ

*Т?н?идий ойлаш?а о?утуш.

*Диалог о?утуш модули.

*О?утуш ?ч?н ба?алаш в? о?ушни ба?алаш.

 

 

 

*Яш ?згичилигиг? бола о?утуш.

*Т?н?идий ойлаш?а о?утуш.

*Диалог о?утуш модули.

*О?утуш ?ч?н ба?алаш в? о?ушни ба?алаш.

 

 

 

 

*Диалог о?утуш модули.

 *Т?н?идий ойлаш?а о?утуш.

 

*О?утуш ?ч?н ба?алаш в? о?ушни ба?алаш.

 

*Т?н?идий ойлаш?а о?утуш.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Открытый урок по Физической географии на тему"?аза?стан д?риялири" »

8 «В»синип Қазақстанниң физикилиқ географияси.

№31 Дәрис мавзуси: Қазақстан дәриялири.

Дәрис мәхсити :1) Оқуғучиларни Қазақстанниң ички су мәнбәлири вә Қазақстан территориясидики дәрия ситемилири,һавузлири билән тонуштуруш .

2)Оқуғучиларни дәрислик мәтини вә АКТ мәлуматлирини пайдилинип өз алдиға мустәқил ишләшкә, логикилиқ ойлаш вә әстә сақлаш қабилийитини ашуруш.

3) Суни қоғдашқа ихтисат қилишқа тәрбийләш.

Жабдуқлиниши:8 синип дәрислиги, Қазақстанниң физикилиқ хәритиси вә атласлар вә АКТ материаллири .

Дәри Дәрисниң берилиши

Муәллим

Оқуғучи

Модуль

  1. 1. Уюштуруш пәйти.

2. – өй тапшурмисини тәкшүрүш.



  1. Өткән дәристин алған билимини дискрипторлар арқилиқ баһалаш.

Саламлишиш.

Қазақстан климати бапи бойичә алған билимини синаш.

  1. Тест уссули.(10соал)

  2. Еғизчә соал-жавап.(10соал)

  3. Хәритә яки атлас билән.(2тапш.)

Тахтида баһалаш критерийлири йезиш.



Саламлишиш


Топ болуп тест соаллирини йешиду.

Берилгән соалларға жавап бериду.

Атлас билән топ болуп ишләйду.

Топ башчилири алған баллирини

Һесаплайду.



*Тәнқидий ойлашқа оқутуш.

*Диалог оқутуш модули.


3. Йеңи дәрисни чүшән-

дүрүш.




3.1өз 4.Өтүлгән дәрисни бәки-

тиш




5.


5 . Өз алдиға иш.


Мин


6. хуласә


7. рефлексия



8. өй тапшурмиси


Дәрис мавзусини дәрислик мәтини вә хәритә вә атласлири вә АКТ материаллири арқилиқ чүшәндүрүш.

Соаллар арқилиқ:

1.Су тәбиәтә қандақ Һаләтләрдә учришиду?

2.Қазақстан территориясидә чоң кичик дәриялар сани нәччә? Әң узун 1000км.

нәччә дәрия улар қайсулар?

3.Уларниң алаһидилиги қандақ?

4. Дәрияларниң озуқлуниши вә режими қандақ?


Муәллим өткән мавзу бойичә оқуғучилар жаваплирини тиңшап, баһалайду.

Бүгүнки дәристә немә үгәндуқ?



107-110 бәт параграф 27 оқуп вә сөзләп келиш



Оқуғучилар өз ой пикирини дәлилләйду.



Оқуғучилар берилгән соалларға жавап бериду.







Оқуғучилар топ болуп постерлар билән ишләйду . Оқуғучилар топлар

билән жавап бериду яки болмиса лидерлар жавап бериду.

Оқуғучилар бир-бирини тиңшайду.





Оқуғучи күндүлүккә өй тапшурмисини язиду






*АКТ

*Тәнқидий ойлашқа оқутуш.

*Диалог оқутуш модули.

*Оқутуш үчүн баһалаш вә оқушни баһалаш.


*Яш өзгичилигигә бола оқутуш.

*Тәнқидий ойлашқа оқутуш.

*Диалог оқутуш модули.

*Оқутуш үчүн баһалаш вә оқушни баһалаш.



*Диалог оқутуш модули.

*Тәнқидий ойлашқа оқутуш.

*Оқутуш үчүн баһалаш вә оқушни баһалаш.


*Тәнқидий ойлашқа оқутуш.










Получите в подарок сайт учителя

Предмет: География

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 8 класс

Скачать
Открытый урок по Физической географии на тему"?аза?стан д?риялири"

Автор: Насирдинова Гухарбуви Ярмухаметовна

Дата: 10.02.2015

Номер свидетельства: 170376


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства