kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Же?іл атлетика "60 м ж?гіру "

Нажмите, чтобы узнать подробности

Саба? жоспары

Дене т?рбиесі саба?ынан 6  класс?а арнал?ан

Та?ырыбы: 60 м ж?гіру

К?ні:

Уа?ыты: 45минут

Саба?ты? ма?саты:

1. О?ушылар?а же?іл атлетика жатты?уларыны? адам ?міріне ?ажеттілігін т?сіндіру

2. Же?іл атлетика жатты?уларыны? т?рлерін, ?діс-т?сілдерін,техникасын ?йрету.

3. о?ушыларды? жылдамды?, к?ш, икемділік т.б. ?асиеттерін дамыту.

?тетін орны: спорт ала?ы

Керекті ??ралдар: секундомер, ыс?ыры?.

Саба? б?лімі

Саба? б?лімі

Уа?ыты

?дістемелік н?с?ау

I

?

Й

Ы

М

Д

А

С

Т

Ы

Р

У

Б

?

Л

І

М

І

- Сап?а т?ру. Рапорт. С?лемдесу.

- Т?зел! Тік т?р!

- О??а, сол?а, кері айнал!

- Саба?ты? та?ырыбын айтып ма?сатымен таныстыру

- Ала?ды айналып ж?ру

Ж?ру жатты?улары:

1. ?олымыз жо?арыда ая?ты? ?шымен ж?ру

2. ?ол желкеде ?кшемен ж?ру

3. ?олда ая?ымыз?а тигізіп ж?ру

4. ?ол алда жартылай отырып ж?ру

5. ?ол белде толы? отырып ж?ру

6. ?ол белде отырып екі жан?а секіріп ж?ру

Ж?гіру жатты?улары:

  1. ?ол белде ая?ты арт?а ла?тырып ж?гіру
  2. ?ол белде ая?ты ал?а ла?тырып ж?ру
  3. ?ол алда тіземізді жо?ары к?теріп ж?ру
  4. ?ол жанда ая?ты екі жан?а ла?тырып ж?гіру
  5. ?ол белде жанымызбен ж?гіру

Ж.Д.Ж

1. Б.?. н.т. ?олымыз белімізде, ая? иы? де?гейінде, басымызды 1 дегенде ал?а 2 арт?а 3 о??а 4 сол?а е?кейтеміз.

2. Б.?. н.т. ?ол белде, ая? иы? де?гейінде басымызды о??а 4 рет сол?а 4 рет айналдырамыз.

3. Б.?. н.т. ?олымыз иы?ымызда, ая? иы? де?гейінде, йы?ымызды ал?а 4 рет арт?а 4 рет айналдырамыз

4. Б.?. н.т. ?олымыз кеуде т?сында ая? иы? де?гейінде 1 – 2 ?олымызды арт?а сермейміз. З – 4 о? жа??а сермейміз. Келесі З – 4 сол жа??а сермейміз. 

5. Б.?. н.т. ?ол белде ая? иы? де?гейінде 1 –арт?а шал?аямыз, 2–ал?а иілеміз (?олымызды ая?ымыз?а тигіземіз), 3–?олымызды жазып отырамыз, 4–б.?.

6. Б.?. н.т. о? ?ол жо?арыда сол ?ол т?менде 1 –2 ?олымызды арт?а серменйміз. 3–4 ?олымызды ауыстырамыз.

7. Б.?. н.т. ?ол белде ая? иы? де?гейінде. 1 –2–3–4 белімізді о??а айналдырамыз, келесі 1 –2–3–4 сол?а айналдырамыз.

8. Б.?. н.т. ?ол белде, ая? иы? де?гейінен алша?. 1 –о? ая??а ?олымызды тигіземіз. 2 –сол ая??а ?олымызды тигіземіз. 3 – орта?а е?кейеміз 4 – Б.?.

9. Б.?. н.т. ?ол белде, ая? иы? де?гейінен алша?. 1 –о? ая??а отырамыз. 2 – Б.?. 3 –сол ая??а отырамыз. 4 –Б.?.

10. Б.?. н.т. ?ол тізеде, ая? иы? де?гейінде, тіземізді ішке ?арай 4 рет, сырт?а ?арай 4 рет айналдырамыз.

11. Б.?. н.т. ?ол тізеде ая? ?осыл?ан тіземізді о??а 4 рет, сол?а 4 рет айналдырамыз.

12. Б.?. н.т. ?ол белде о? ая??а 4 рет, сол ая??а 4 рет, ?ос ая??а 4 рет секіреміз.

5-10 мин

4-5 рет

1айналым

1айналым

1айналым

1айналым

1айналым

1айналым

1айналым

1айналым

1айналым

1айналым

4-5 рет

4-5 рет

4-5 рет

3-4 рет

3-4 рет

5-6 рет

5-6 рет

4-5 рет

4-5 рет

4-5 рет

4-5 рет

4-5 рет

Спортты? кимдеріне к??іл б?лу

Д?рыс б?рылуын ?ада?алау

?олымыз ішке ?арайды, шынта?ымыз б?гілмейді

Денемізді тік ?стаймыз

Тіземіз б?гілмейді

Тіземізді барынша жо?ары к?тереміз

Жатты?уды? д?рыс орындалуын ?ада?алау

Ала?ан жайыл?ан к?нінде

?олымызды ая?ымыз?а тигіземіз

Шынта?ты б?кпейміз

Тізе б?гілмейді

Ая?ты? ?шына секіреміз

II

Н

Е

Г

І

З

Г

І

Б

?

Л

І

М

60 м ?ашы?ты?ты уа?ыт бойынша жо?ары шапша?ды?пен ж?гіру т?менгі с?релік ?алыптан орындалады. С?реде т?ру, одан ж?гіріп шы?у, с?релік екпін алу т?сілдері жо?арыда айтыл?андай, ?ашы?ты?ты? бастап?ы кезіндегі, ал?аш?ы 15-25 м жерді ая?ты жерге ?атты тірей басып ж?гіру ар?ылы орындалады. Серпілу ?уатын арттыру ?шін санды шапша? жо?ары ?рі ілгері к?теру ма?ызды р?л ат?арады. Ал?аш?ы жатты?удан бастап ?ыс?а ?ашы?ты??а ж?гіргенде ?кшені жерге тигізбей, табанны? ?шымен басып ж?гіруге тырысу керек. ?зге ?ашы?ты?тар?а ?ара?анда, ?ыс?а ?ашы?ты?та адым ке?ірек болады.

60 м ж?гіруді? со?ында шапша?ды?ты т?мендетпестен м?реден ?ту керек. Б?л с?тте жылдамды?ты б?се?дету ?лкен ?ателік болып табылады. ?ашы?ты?ты? е? со??ы адымдарында м?ре кермесіне барынша ?атты ?мтылып  жеткен д?рыс. Ж?гіруді тек м?реден ?ткеннен кейін ?ана баяулату керек.

Ж?гіруді? же?іл, д?рыс орындалуы: ая?ты жерге ж?мса? тіреу, ж?гірген кезде денені шыл?айтпай ?стау тез ж?гіру мен т?зімділікті? кепілі.

25-30

минут

III

?    Б

О   ?

Р    Л

Ы   І

Т   М

Ы

Н

Д

Ы

- Сап?а т?р?ызу.

- Саба?ты ?ортындылау.

- Жа?сы ?атыс?ан о?ушыларды ?те жа?сы деген ба?амен мада?тап  ба?алау.

- О?ушыларды? тыныс алуын ?алпына келтіру

- ?йге тапсырма беру.

- О?ушылармен ?оштасу

5-7

минут

2айналым

Сап?а д?рыс т?руын, тыныс алу жатты?уларын д?рыс жасауды ?ада?алау.

Б?О А?жайы? аудан М. ?уезов атында?ы №2 орта жалпы

білімберетін мектепті? дене шыны?тыру

                            п?ніні? м??алімі  Бекмагамбетова Дина Болатжанова

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Же?іл атлетика "60 м ж?гіру " »


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Физкультура

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 6 класс

Скачать
Же?іл атлетика "60 м ж?гіру "

Автор: Бекмагамбетова Дина Болатжанова

Дата: 18.02.2015

Номер свидетельства: 175280

Похожие файлы

object(ArrayObject)#852 (1) {
  ["storage":"ArrayObject":private] => array(6) {
    ["title"] => string(27) "Жеңіл атлетика"
    ["seo_title"] => string(18) "zhien_il_atlietika"
    ["file_id"] => string(6) "416317"
    ["category_seo"] => string(10) "fizkultura"
    ["subcategory_seo"] => string(5) "uroki"
    ["date"] => string(10) "1495032354"
  }
}


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства