Саба?ты? та?ырыбы: «Ж?лдызды с?т»
Тема урока: « Счастливый случай»
Саба?ты? т?рі: Сайыс саба?
Тип урока: урок- состязание
Ма?саты: О?ушыларды? білім-білік да?дыларын бай?ау.?здерін еркін ?стай білуге ?йрету. Шапша? ойлау ?абілеттерін дамыту.
К?рнекілік: интерактивті та?та,?анатты с?здер,шар,т.б.
П?н аралы? байланыс: Математика, ?дебиет ж?не т.б.
Ж?ргізушіні? с?зі: ??рметті ?стаздар,о?ушылар! Б?гін сіздер №7 мектепті? 8-сынып о?ушыларыны? арасында «Ж?лдызды с?т» атты сайысты? ку?гері бол?алы отырсыздар. Сынып екі топ?а б?лініп ?здеріне ат ?ояды.
Сайысымызды бастау?а р??сат еті?іздер.
Уважаемые учителя, учащиеся! Сегодня вы станете зрителями состязания
« Счастливый случай», среди учащихся 8-х классов, проходящий в средней школе №7.
Ж?ргізуші: Шын ж?йріктер сыналады жарыста,
Жарысты? бар орта жолда ?алыспа.
?діл?азы ба?алайды сіздерді,
Же?іс м?ре жа?ын ба ?лде алыс па- демекші сайыс бол?анды?тан же?імпаз болуы шарт. Же?імпазды саралайтын ?діл?азылар ал?асымен таныстыру.
Уважаемые участники!
Вас прошу без промедленья
Поприветствовать жюри,
Чтоб вы больше впечатленье
Оказать на них смогли!
Пусть бесспорным, справедливым
Будет выставленный балл,
Чтобы конкурс был счастливым
И успех торжествовал!
Позвольте представить вам членов жюри:
Сайысты? ?ткізілу кезе?дері:
Этапы проведения состязания:
- 1 б?лім: Таныстыру
1 гейм Приветствие
2. «Кім шапшан?» ( с?ра?-жауап)
« Кто быстрее?» ( ворос- ответ)
3. «Ой ?оз?ау» сайысы
« Мозговой штурм»
4. «Ма?ал-м?телдер» кім к?п айтады
« Пословицы и поговорки»
5. « Жасырынды ат»
« Темная лошадка»
Ж?ргізуші:
Б?гінгі кеш-?ызы?ты кеш,
К?реремендер халайы?.
Ой-т?йсікті ?оз?ап ?азір,
Биікке ?анат ?а?айы?.
Ал о?ушылар, ?стаздар,б?гінгі жарысты бастайы?.
Поприветствуем участников состязания..
Ж?ргізуші: 1 б?лім: таныстыру
1 гейм: приветствие
?р топ ?здерін таныстырады. Топты? аты,эмблемасы,?раны болуы керек.
Каждая команда знакомит себя. У каждой команды должны быть эмблема, девиз
2 б?лім: «Кім шапша?»сайысын бастайы?. Сайыскерлерге с?ра?тар ?ойылып жауап алынады. ?р с?ра? 1 ?пай. Тез-тез жауап береміз.
1 гейм: «Кто быстрее?». Участникам предлагаются вопросы. За каждый правильный ответ 1 балл. Отвечаем быстро.
1-ші топ?а ?ойылатын с?ра?тар:
1.Архимед к?ші неге те?? (F= ρg?)
2.Паскаль за?ы ?алай аталады?
3. Сендерге 500 те?ге берілген,100 бас мал сатып алу керек,?ой 1 те?ге,сиыр 20 те?ге,жыл?ы 50 те?ге т?рады.Сендер 500 те?ге ?анша ?ой,сиыр,?анша жыл?ы сатып ала аласы?дар?
(90?ой, 3 сиыр,7жыл?ы)
4.Биіктікті ?лшейтін ??рал не деп аталады?(альтиметр)
5.Столды? 4 б?рышы бар.Егер бір б?рышын кесіп тастаса? неше б?рыш
?алады? /5/
6.Цельсий шкаласы 0-ге те? бол?анда обсалюттік шкала ?анша?а те?? (273К)
7. ?ысты? к?ні ?андай ая?киімнен ая? тез то?ады? ке? ая?киімнен бе,?лде тар ая?киімнен бе? (Ке?)
8.Электр шамыны? ?ылсымы ар?ылы 10 минутта м?лшері 300 Кл электр ?теді деп алып,шамны? ток к?шін аны?та?дар?(0,5А)
9. ?уатты ?андай ?ріппен белгілейді? (N)
10. Ж?мысты ?андай ?ріппен белгілейді? (А)
11. ?уаттын ?лшем бірлігі? (Вт)
12. Квадратты? ауданы неге те?? (а2)
13. 10см-ді метрмен неге те?? (0,1)
14. Су ?андай температурада ?айнайды? ( 1000)
15. Аурлы? к?ші неге те?? ( F=mg)
Вопросы второй команде:
1.Прибор для измерения сил( динамометр).
2.Прибор для измерения атмосферного давления ( барометр)
3.Сила, возникающая при движении одного тела по поверхности другого ( сила трения)
4.Единица элементарного заряда( Кулон)
5.Температура при которой тело плавится ( температура плавления)
6.одноименные заряды(отталкиваются)
7.Единица измерения силы электрического тока(Ампер)
8.На тело, погруженное в жидкость, действует ( архимедова сила)
9.Сила, с которой Земля притягивает к себе все тела( сила тяжести)
10.Сохранение объема и формы – свойство ( твердого тела)
11. Вид теплопередачи, при котором энергия переносится струями жидкости или газа( конвекция)
12. Величина, равная отношению пройденного пути ко времени ( скорость)
13.Единица массы ( кг)
14.Энергия, которой обладает движущееся тело ( кинетическая )
15. Единица измерения давления( Паскаль)
Ж?ргізуші: 2-б?лімді ?орытындылау. С?з кезегі ?діл?азылар ал?асына беріледі. Слово предоставляется жюри для подведения итогов 1 гейма состязания.
Ж?ргізуші: 3 – «Ой ?оз?ау» сайысын бастайы?. Б?л б?лімде формула бірліктерден жарыс.Сайыскерлерге с?ра?тар ?ойылып жауап алынады. ?р с?ра??а 3 балл.
Переходим ко 3 гейму: «Мозговой штурм». Здесь состязание на знание формул и единиц измерения.
1 топ?а ?ойылатын с?ра?тар:
1.Жылдамды?ты? формуласын жаз.
2.Затты? ты?ызды?ыны? ?лшем бірлігі.
3.Айды? еркін т?су ?деуі ?анша?а те??
4.10мкДж-да ?анша Джоуль бар?
5.Электрсыйымдылы?ыны? бірлігін ата.
6.Потенциалдар айырымыны? математикалы? ?рнегі.
7.Меншікті булану жылуы неге те??
8.Электр т?ра?тысы ?анша?а те??
2 команда:
1.Что принимают за единицу силы тока?
2. В чем измеряется напряжение ?
3.Единица измерения механической работы
4. Единица измерения длины
5. Величина, равная отношению массы тела к его объему
6.Единица измерения силы
7.Величина, характеризующаяся отношением работы ко времени, за которое она была совершена
8. По какой формуле находят давление?
Ж?ргізуші: Екінші б?лімді ?орытындылау. С?з кезегі ?діл?азылар ал?асына беріледі. Слово предоставляется жюри для подведения итогов 2 гейма состязания.
Ж?ргізуші: 4 б?лім «Ма?ал-м?телдер» сайысын бастайы?. ?р топ ?зіні? дайындап келген ма?алдарынан жарыс.?пай саны 10 ?пай.
4 гейм: пословицы и поговорки ( за каждую пословицу 10 баллов)
1. «Білегі к?шті бірді жы?ады, білімі к?шті мы?ды жы?ады».
2. «К?пті? к?ші – бірлікте».
3. «Былама? бетінен суйды, к?же т?бінен суйды»
4. «Д?н себілмей асты? ??бейді,дария буланбай шы? т?спейді»
5. «Аузы к?йген ?рлеп ішеді»
6. «Сауса? бірікпей-ине ілікпейді»
7. Тонны? жылуы терісінен емес ж?нінен.
8. К?сеу ?зын болса, ?ол к?ймейді.
1."Как качели ни качай, придёт время - остановятся"
2."Молния не сверкнёт - грома не будет"
3."Молния ударяет в высокое дерево"
4."Брошенный вверх камень на твою же голову и упадёт"
5." Тень высокой горы далеко падает"
6."Солнце сияет, а месяц только светит
7."Что на зеркало кивать, коли рожа кривая"
8. После дождя бывает прохладно, после сказанной лжи – стыдно
Ж?ргізуші: 4 –ді б?лімді ?орытындылау. С?з кезегі ?діл?азылар ал?асына беріледі.
Слово предоставляется жюри для подведения итогов 4 гейма состязания.
Ж?ргізуші: 5 б?лім: «Жасырынды ат»
5 гейм: «Темная лошадка»
- топ?а ?ойылатын с?ра?:
1-ту?ан жылдыры 1775 - 1836 ж Ата?ты француз ?алымы. Лион ?аласында д?ниеге келген
2-ші: Магнит ?рiсiнi? ба?ыты ?ткiзгiштегi ток ба?ытымен ?алай байланыс?анын аны?тады ж?не магнит ?рiсiнi? кернеулiгiн токпен байланыстыратын формуланы тапты. Сонымен ?атар тогы бар екi ?ткiзгiш арасында?ы ?серлесу к?шiнi? формуласын ?орытып шы?арды
3-ші: Магнетизмнi? молекулалы? токтар ж?нiндегi болжам?а негiзделген ал?аш?ы теориясын ??рды. Ток к?шiнi? аны?тамасын ?сынды. ?алымны? д?ниеж?зiлiк ?ылым?а ?ос?ан ?лкен е?бегi ?шiн ток к?шiнi? ?лшем бiрлiгiн ампер (А) деп атады.
Жауабы: Андре Мари Ампер
2 команда:
1 подсказка: итальянский физик, химик и физиолог. Физические исследования в области электричества.
2 подсказка: изобретатель источника постоянного электрического тока.
Заинтересовавшись опытами Л. Гальвани с «животным» электричеством в 1792 начал их повторять и вскоре пришел к выводу, что причиной появления кратковременного электрического тока в мышцах лягушек является не свойственное им «животное» электричество, как считал Гальвани, а наличие цепи из проводников двух классов (двух разнородных металлов и жидкости).
3 подсказка: После длительных экспериментов для усиления эффектов, возникающих при соединении нескольких разнородных проводников, сконструировал в конце 1799 первый источник длительного гальванического (электрического) тока — вольтов столб.
Ответ: Вольта Алессандро
Ж?ргізуші: Мінеки сайысымызды? ая?талуына да бірнеше секундтар ?алды. Ендеше с?з кезегі ?діл?азылар?а беріледі. Ойынны? ?орытындысы шы?арылып же?імпаз о?ушы марапатталады.
Слово предоставляется жюри, для подведения итогов состязания.