kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Ж?лдызды с?т (физика п?ні бойынша сыныптан тыс ж?мыс)

Нажмите, чтобы узнать подробности

Саба?ты? та?ырыбы:  «Ж?лдызды с?т»

Тема урока:  « Счастливый случай»

Саба?ты? т?рі: Сайыс саба?

Тип урока: урок- состязание

Ма?саты: О?ушыларды? білім-білік да?дыларын бай?ау.?здерін еркін ?стай   білуге ?йрету. Шапша? ойлау ?абілеттерін дамыту.

К?рнекілік: интерактивті та?та,?анатты с?здер,шар,т.б.

П?н аралы? байланыс: Математика, ?дебиет ж?не т.б.

Ж?ргізушіні? с?зі: ??рметті ?стаздар,о?ушылар! Б?гін сіздер №7 мектепті? 8-сынып о?ушыларыны? арасында «Ж?лдызды с?т» атты сайысты? ку?гері бол?алы  отырсыздар. Сынып екі топ?а б?лініп ?здеріне ат ?ояды.

Сайысымызды бастау?а р??сат еті?іздер.

Уважаемые учителя, учащиеся! Сегодня вы станете зрителями состязания

 « Счастливый случай», среди учащихся 8-х классов, проходящий в средней школе №7.

Ж?ргізуші: Шын ж?йріктер сыналады жарыста,

                     Жарысты? бар орта жолда ?алыспа.

                    ?діл?азы ба?алайды сіздерді,

                    Же?іс м?ре жа?ын ба ?лде алыс па- демекші сайыс бол?анды?тан же?імпаз болуы шарт. Же?імпазды саралайтын ?діл?азылар ал?асымен  таныстыру.

Уважаемые участники!
Вас прошу без промедленья
Поприветствовать жюри,
Чтоб вы больше впечатленье
Оказать на них смогли!
Пусть бесспорным, справедливым
Будет выставленный балл,
Чтобы конкурс был счастливым
И успех торжествовал! 

Позвольте представить вам членов жюри:

Сайысты? ?ткізілу кезе?дері:

Этапы проведения состязания:

  1. 1 б?лім: Таныстыру

1 гейм  Приветствие

                                  2. «Кім шапшан?»  ( с?ра?-жауап)

                                      « Кто быстрее?» ( ворос- ответ)

                                  3. «Ой ?оз?ау» сайысы

                                      « Мозговой штурм»

                                  4. «Ма?ал-м?телдер» кім к?п айтады

                                      « Пословицы и поговорки»

                                  5.  « Жасырынды ат»

                                       « Темная лошадка»

Ж?ргізуші: 
 Б?гінгі кеш-?ызы?ты кеш,           

 К?реремендер халайы?.

 Ой-т?йсікті ?оз?ап ?азір,

 Биікке ?анат ?а?айы?.

Ал о?ушылар, ?стаздар,б?гінгі жарысты бастайы?.

Поприветствуем участников состязания..

Ж?ргізуші: 1 б?лім: таныстыру

                     1 гейм: приветствие

?р топ ?здерін таныстырады. Топты? аты,эмблемасы,?раны болуы керек.

Каждая команда знакомит себя. У каждой команды должны быть эмблема, девиз

 2 б?лім: «Кім шапша?»сайысын бастайы?. Сайыскерлерге с?ра?тар ?ойылып жауап алынады. ?р с?ра? 1 ?пай. Тез-тез жауап береміз.

1 гейм: «Кто быстрее?». Участникам предлагаются вопросы. За каждый правильный ответ  1 балл. Отвечаем быстро.

1-ші топ?а ?ойылатын с?ра?тар:

1.Архимед к?ші неге те?? (F= ρg?)

2.Паскаль за?ы ?алай аталады? 

3. Сендерге 500 те?ге берілген,100 бас мал сатып алу керек,?ой 1 те?ге,сиыр 20 те?ге,жыл?ы 50 те?ге т?рады.Сендер 500 те?ге ?анша ?ой,сиыр,?анша жыл?ы сатып ала аласы?дар?

(90?ой, 3 сиыр,7жыл?ы)

4.Биіктікті ?лшейтін ??рал не деп аталады?(альтиметр)

5.Столды? 4 б?рышы бар.Егер бір б?рышын кесіп тастаса? неше б?рыш 

    ?алады? /5/

6.Цельсий шкаласы 0-ге те? бол?анда обсалюттік шкала ?анша?а те??  (273К) 

7. ?ысты? к?ні ?андай ая?киімнен ая? тез то?ады? ке? ая?киімнен бе,?лде тар ая?киімнен бе? (Ке?)

8.Электр шамыны? ?ылсымы ар?ылы 10 минутта м?лшері 300 Кл электр ?теді деп алып,шамны? ток к?шін аны?та?дар?(0,5А)

9. ?уатты ?андай ?ріппен белгілейді? (N)

10. Ж?мысты ?андай ?ріппен белгілейді? (А)

11. ?уаттын ?лшем бірлігі? (Вт)

12. Квадратты? ауданы неге те?? (а2)

13. 10см-ді метрмен неге те??  (0,1)

14. Су ?андай температурада ?айнайды? ( 1000)

15. Аурлы? к?ші неге те?? ( F=mg)

Вопросы второй команде:

1.Прибор для измерения сил( динамометр).
2.Прибор для измерения атмосферного давления ( барометр)
3.Сила, возникающая при движении одного тела по поверхности другого ( сила трения) 
4.Единица элементарного заряда( Кулон)
5.Температура при которой тело плавится ( температура плавления)
6.одноименные заряды(отталкиваются)
7.Единица измерения силы электрического тока(Ампер)
8.На тело, погруженное в жидкость, действует ( архимедова сила)
9.Сила, с которой Земля притягивает к себе все тела( сила тяжести)
10.Сохранение объема и формы – свойство ( твердого тела)
11. Вид теплопередачи, при котором энергия переносится струями жидкости или газа( конвекция)
12. Величина, равная отношению пройденного пути ко времени ( скорость)
13.Единица массы ( кг)
14.Энергия, которой обладает движущееся тело ( кинетическая )
15. Единица измерения давления( Паскаль)
Ж?ргізуші: 2-б?лімді ?орытындылау. С?з кезегі ?діл?азылар ал?асына беріледі. Слово предоставляется жюри для подведения итогов  1 гейма состязания.
 Ж?ргізуші: 3 – «Ой ?оз?ау» сайысын бастайы?. Б?л б?лімде формула бірліктерден жарыс.Сайыскерлерге с?ра?тар ?ойылып жауап алынады. ?р с?ра??а 3 балл.
Переходим ко 3 гейму: «Мозговой штурм». Здесь состязание на знание формул и единиц измерения.
1 топ?а ?ойылатын с?ра?тар:
    1.Жылдамды?ты? формуласын жаз.
    2.Затты? ты?ызды?ыны? ?лшем бірлігі.
    3.Айды? еркін т?су ?деуі ?анша?а те??
    4.10мкДж-да ?анша Джоуль бар?
    5.Электрсыйымдылы?ыны?  бірлігін ата.
    6.Потенциалдар айырымыны? математикалы? ?рнегі.
    7.Меншікті булану жылуы неге те??
    8.Электр т?ра?тысы ?анша?а те??
2 команда:
    1.Что принимают за единицу силы тока? 
    2. В чем измеряется напряжение ?
    3.Единица измерения механической работы
    4. Единица измерения длины
    5. Величина, равная отношению массы тела к его объему
     6.Единица измерения силы
     7.Величина, характеризующаяся отношением работы ко времени, за которое она была совершена
     8. По какой формуле находят давление?
Ж?ргізуші: Екінші б?лімді ?орытындылау. С?з кезегі ?діл?азылар ал?асына беріледі. Слово предоставляется жюри для подведения итогов  2 гейма состязания.
Ж?ргізуші: 4 б?лім «Ма?ал-м?телдер» сайысын бастайы?. ?р топ ?зіні? дайындап келген ма?алдарынан жарыс.?пай саны 10 ?пай.

4 гейм: пословицы и поговорки   ( за каждую пословицу 10 баллов)

1. «Білегі к?шті бірді жы?ады, білімі к?шті мы?ды жы?ады».

2. «К?пті? к?ші – бірлікте».

3. «Былама? бетінен суйды, к?же т?бінен суйды»

4. «Д?н себілмей асты? ??бейді,дария буланбай шы? т?спейді»

5. «Аузы к?йген ?рлеп ішеді»

6. «Сауса? бірікпей-ине ілікпейді»

7. Тонны? жылуы терісінен емес ж?нінен.

8. К?сеу ?зын болса, ?ол к?ймейді.

1."Как качели ни качай, придёт время - остановятся"

2."Молния не сверкнёт - грома не будет"

3."Молния ударяет в высокое дерево"
 4."Брошенный вверх камень на твою же голову и упадёт"

5." Тень высокой горы далеко падает"

6."Солнце сияет, а месяц только светит

7."Что на зеркало кивать, коли рожа кривая"

8. После дождя бывает прохладно, после сказанной лжи – стыдно

Ж?ргізуші: 4 –ді б?лімді ?орытындылау. С?з кезегі ?діл?азылар ал?асына беріледі.

Слово предоставляется жюри для подведения итогов  4 гейма состязания.

Ж?ргізуші: 5 б?лім: «Жасырынды ат»

                     5 гейм:  «Темная лошадка»

  1. топ?а ?ойылатын с?ра?:

1-ту?ан жылдыры 1775 - 1836 ж Ата?ты француз ?алымы. Лион ?аласында д?ниеге келген

2-ші: Магнит ?рiсiнi? ба?ыты ?ткiзгiштегi ток ба?ытымен ?алай байланыс?анын аны?тады ж?не магнит ?рiсiнi? кернеулiгiн токпен байланыстыратын формуланы тапты. Сонымен ?атар тогы бар екi ?ткiзгiш арасында?ы ?серлесу к?шiнi? формуласын ?орытып шы?арды

3-ші:  Магнетизмнi? молекулалы? токтар ж?нiндегi болжам?а негiзделген ал?аш?ы теориясын ??рды. Ток к?шiнi? аны?тамасын ?сынды. ?алымны? д?ниеж?зiлiк ?ылым?а ?ос?ан ?лкен е?бегi ?шiн ток к?шiнi? ?лшем бiрлiгiн ампер (А) деп атады.

Жауабы: Андре Мари Ампер 

2 команда:

1 подсказка:  итальянский физик, химик и физиолог. Физические исследования в области электричества.

2 подсказка: изобретатель источника постоянного электрического тока. 

Заинтересовавшись опытами Л. Гальвани с «животным» электричеством в 1792 начал их повторять и вскоре пришел к выводу, что причиной появления кратковременного электрического тока в мышцах лягушек является не свойственное им «животное» электричество, как считал Гальвани, а наличие цепи из проводников двух классов (двух разнородных металлов и жидкости).

3 подсказка: После длительных экспериментов для усиления эффектов, возникающих при соединении нескольких разнородных проводников, сконструировал в конце 1799 первый источник длительного гальванического (электрического) тока — вольтов столб. 

Ответ: Вольта Алессандро

Ж?ргізуші: Мінеки сайысымызды? ая?талуына да бірнеше секундтар ?алды. Ендеше с?з кезегі ?діл?азылар?а беріледі. Ойынны? ?орытындысы шы?арылып же?імпаз о?ушы  марапатталады.

Слово предоставляется жюри, для подведения итогов состязания.

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Ж?лдызды с?т (физика п?ні бойынша сыныптан тыс ж?мыс) »

Сабақтың тақырыбы: «Жұлдызды сәт»

Тема урока: « Счастливый случай»

Сабақтың түрі: Сайыс сабақ

Тип урока: урок- состязание

Мақсаты: Оқушылардың білім-білік дағдыларын байқау.Өздерін еркін ұстай білуге үйрету. Шапшаң ойлау қабілеттерін дамыту.

Көрнекілік: интерактивті тақта,қанатты сөздер,шар,т.б.

Пән аралық байланыс: Математика, әдебиет және т.б..

Жүргізушінің сөзі: Құрметті ұстаздар,оқушылар! Бүгін сіздер №7 мектептің 8-сынып оқушыларының арасында «Жұлдызды сәт» атты сайыстың куәгері болғалы отырсыздар. Сынып екі топқа бөлініп өздеріне ат қояды.

Сайысымызды бастауға рұқсат етіңіздер.

Уважаемые учителя, учащиеся! Сегодня вы станете зрителями состязания

« Счастливый случай», среди учащихся 8-х классов, проходящий в средней школе №7.

Жүргізуші: Шын жүйріктер сыналады жарыста,

Жарыстың бар орта жолда қалыспа.

Әділқазы бағалайды сіздерді,

Жеңіс мәре жақын ба әлде алыс па- демекші сайыс болғандықтан жеңімпаз болуы шарт. Жеңімпазды саралайтын әділқазылар алқасымен таныстыру.

Уважаемые участники!
Вас прошу без промедленья
Поприветствовать жюри,
Чтоб вы больше впечатленье
Оказать на них смогли!
Пусть бесспорным, справедливым
Будет выставленный балл,
Чтобы конкурс был счастливым
И успех торжествовал! 

Позвольте представить вам членов жюри:

Сайыстың өткізілу кезеңдері:

Этапы проведения состязания:

  1. 1 бөлім: Таныстыру

1 гейм Приветствие

2. «Кім шапшан?» ( сұрақ-жауап)

« Кто быстрее?» ( ворос- ответ)

3. «Ой қозғау» сайысы

« Мозговой штурм»

4. «Мақал-мәтелдер» кім көп айтады

« Пословицы и поговорки»

5. « Жасырынды ат»

« Темная лошадка»


Жүргізуші:
Бүгінгі кеш-қызықты кеш,

Көреремендер халайық.

Ой-түйсікті қозғап қазір,

Биікке қанат қағайық.

Ал оқушылар, ұстаздар,бүгінгі жарысты бастайық....

Поприветствуем участников состязания.....

Жүргізуші: 1 бөлім: таныстыру

1 гейм: приветствие

Әр топ өздерін таныстырады. Топтың аты,эмблемасы,ұраны болуы керек.

Каждая команда знакомит себя. У каждой команды должны быть эмблема, девиз

2 бөлім: «Кім шапшаң»сайысын бастайық. Сайыскерлерге сұрақтар қойылып жауап алынады. Әр сұрақ 1 ұпай. Тез-тез жауап береміз.

1 гейм: «Кто быстрее?». Участникам предлагаются вопросы. За каждый правильный ответ 1 балл. Отвечаем быстро.

1-ші топқа қойылатын сұрақтар:

1.Архимед күші неге тең? (F= ρgᴠ)

2.Паскаль заңы қалай аталады?

3. Сендерге 500 теңге берілген,100 бас мал сатып алу керек,Қой 1 теңге,сиыр 20 теңге,жылқы 50 теңге тұрады.Сендер 500 теңге қанша қой,сиыр,қанша жылқы сатып ала аласыңдар?

(90қой, 3 сиыр,7жылқы)

4.Биіктікті өлшейтін құрал не деп аталады?(альтиметр)

5.Столдың 4 бұрышы бар.Егер бір бұрышын кесіп тастасақ неше бұрыш

қалады? /5/

6.Цельсий шкаласы 0-ге тең болғанда обсалюттік шкала қаншаға тең? (273К)

7. Қыстың күні қандай аяқкиімнен аяқ тез тоңады? кең аяқкиімнен бе,әлде тар аяқкиімнен бе? (Кең)

8.Электр шамының қылсымы арқылы 10 минутта мөлшері 300 Кл электр өтеді деп алып,шамның ток күшін анықтаңдар?(0,5А)

9. Қуатты қандай әріппен белгілейді? (N)

10. Жұмысты қандай әріппен белгілейді? (А)

11. Қуаттын өлшем бірлігі? (Вт)

12. Квадраттың ауданы неге тең? (а2)

13. 10см-ді метрмен неге тең? (0,1)

14. Су қандай температурада қайнайды? ( 1000)

15. Аурлық күші неге тең? ( F=mg)

Вопросы второй команде:

1.Прибор для измерения сил( динамометр).
2.Прибор для измерения атмосферного давления ( барометр)
3.Сила, возникающая при движении одного тела по поверхности другого ( сила трения) 
4.Единица элементарного заряда( Кулон)
5.Температура при которой тело плавится ( температура плавления)
6.одноименные заряды(отталкиваются)
7.Единица измерения силы электрического тока(Ампер)
8.На тело, погруженное в жидкость, действует ( архимедова сила)
9.Сила, с которой Земля притягивает к себе все тела( сила тяжести)
10.Сохранение объема и формы – свойство ( твердого тела)
11. Вид теплопередачи, при котором энергия переносится струями жидкости или газа( конвекция)
12. Величина, равная отношению пройденного пути ко времени ( скорость)
13.Единица массы ( кг)
14.Энергия, которой обладает движущееся тело ( кинетическая )
15. Единица измерения давления( Паскаль)
Жүргізуші: 2-бөлімді қорытындылау. Сөз кезегі әділқазылар алқасына беріледі. Слово предоставляется жюри для подведения итогов 1 гейма состязания.
Жүргізуші: 3 – «Ой қозғау» сайысын бастайық. Бұл бөлімде формула бірліктерден жарыс.Сайыскерлерге сұрақтар қойылып жауап алынады. Әр сұраққа 3 балл.
Переходим ко 3 гейму: «Мозговой штурм». Здесь состязание на знание формул и единиц измерения.
1 топқа қойылатын сұрақтар:
1.Жылдамдықтың формуласын жаз.
2.Заттың тығыздығының өлшем бірлігі.
3.Айдың еркін түсу үдеуі қаншаға тең?
4.10мкДж-да қанша Джоуль бар?
5.Электрсыйымдылығының бірлігін ата.
6.Потенциалдар айырымының математикалық өрнегі.
7.Меншікті булану жылуы неге тең?
8.Электр тұрақтысы қаншаға тең?
2 команда:
1.Что принимают за единицу силы тока? 
2. В чем измеряется напряжение ?
3.Единица измерения механической работы
4. Единица измерения длины
5. Величина, равная отношению массы тела к его объему
6.Единица измерения силы
7.Величина, характеризующаяся отношением работы ко времени, за которое она была совершена
8. По какой формуле находят давление?
Жүргізуші: Екінші бөлімді қорытындылау. Сөз кезегі әділқазылар алқасына беріледі. Слово предоставляется жюри для подведения итогов 2 гейма состязания.
Жүргізуші: 4 бөлім «Мақал-мәтелдер» сайысын бастайық. Әр топ өзінің дайындап келген мақалдарынан жарыс.Ұпай саны 10 ұпай.

4 гейм: пословицы и поговорки ( за каждую пословицу 10 баллов)

1. «Білегі күшті бірді жығады, білімі күшті мыңды жығады».

2. «Көптің күші – бірлікте».

3. «Быламақ бетінен суйды, көже түбінен суйды»

4. «Дән себілмей астық өңбейді,дария буланбай шық түспейді»

5. «Аузы күйген үрлеп ішеді»

6. «Саусақ бірікпей-ине ілікпейді»

7. Тонның жылуы терісінен емес жүнінен.

8. Көсеу ұзын болса, қол күймейді.


1."Как качели ни качай, придёт время - остановятся"

2."Молния не сверкнёт - грома не будет"

3."Молния ударяет в высокое дерево"
4."Брошенный вверх камень на твою же голову и упадёт"

5." Тень высокой горы далеко падает"

6."Солнце сияет, а месяц только светит

7."Что на зеркало кивать, коли рожа кривая"

8. После дождя бывает прохладно, после сказанной лжи – стыдно

Жүргізуші: 4 –ді бөлімді қорытындылау . Сөз кезегі әділқазылар алқасына беріледі.

Слово предоставляется жюри для подведения итогов 4 гейма состязания.

Жүргізуші: 5 бөлім: «Жасырынды ат»

5 гейм: «Темная лошадка»

  1. топқа қойылатын сұрақ:

1-туған жылдыры 1775 - 1836 ж Атақты француз ғалымы. Лион қаласында дүниеге келген

2-ші: Магнит өрiсiнiң бағыты өткiзгiштегi ток бағытымен қалай байланысқанын анықтады және магнит өрiсiнiң кернеулiгiн токпен байланыстыратын формуланы тапты. Сонымен қатар тогы бар екi өткiзгiш арасындағы әсерлесу күшiнiң формуласын қорытып шығарды

3-ші:  Магнетизмнiң молекулалық токтар жөнiндегi болжамға негiзделген алғашқы теориясын құрды. Ток күшiнiң анықтамасын ұсынды. Ғалымның дүниежүзiлiк ғылымға қосқан үлкен еңбегi үшiн ток күшiнiң өлшем бiрлiгiн ампер (А) деп атады.

Жауабы: Андре Мари Ампер 

2 команда:

1 подсказка:  итальянский физик, химик и физиолог. Физические исследования в области электричества.

2 подсказка: изобретатель источника постоянного электрического тока. 

Заинтересовавшись опытами Л. Гальвани с «животным» электричеством в 1792 начал их повторять и вскоре пришел к выводу, что причиной появления кратковременного электрического тока в мышцах лягушек является не свойственное им «животное» электричество, как считал Гальвани, а наличие цепи из проводников двух классов (двух разнородных металлов и жидкости).

3 подсказка: После длительных экспериментов для усиления эффектов, возникающих при соединении нескольких разнородных проводников, сконструировал в конце 1799 первый источник длительного гальванического (электрического) тока — вольтов столб. 

Ответ: Вольта Алессандро

Жүргізуші: Мінеки сайысымыздың аяқталуына да бірнеше секундтар қалды. Ендеше сөз кезегі әділқазыларға беріледі. Ойынның қорытындысы шығарылып жеңімпаз оқушы марапатталады.

Слово предоставляется жюри, для подведения итогов состязания.





































К.Ушинский атындағы №7 орта мектеп










«Жұлдызды сәт»

«Счастливый случай»


(сайыс)

( состязание)








Д.С.Шалбаева.













Талдықорған қаласы



Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Физика

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 8 класс

Скачать
Ж?лдызды с?т (физика п?ні бойынша сыныптан тыс ж?мыс)

Автор: Шалбаева Дильдахан Сейдиловна

Дата: 18.05.2015

Номер свидетельства: 212747


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства