Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей
Саба?ты? ма?саты:
Білімділік: О?ушылар?а ареометр, ш?гім, су ы?ыстырым, ватерсызы?, кемелерді? ж?зуі туралы ке?-ау?ымды ма?л?мат бере отырып т?сіндіру.
Дамытушылы?: ?мірден мысалдар келтіре отырып, о?ушыны? ойын дамыту.
Т?рбиелік: Жауапкершілікке, тияна?тылы??а, е?бек?орлы??а, ізденімпазды??а т?рбиелеу.
Саба?ты? т?рі: аралас саба?
Саба?ты? ?дісі: баяндау, с?ра?-жауап,
Техникалы? о?ыту ??ралдары: компьютер, видеопроектор, экран
Саба?ты? барысы:
І. ?йымдастыру кезе?і.
О?ушылармен амандасу, сыныпты т?гендеу, журнал толтыру.
О?ушыларды? назарын саба??а аудару.
ІІ. О?ушыларды? ?й тапсырмасын ?алай ме?гергендерін тексеру.
ІІІ. Жа?а саба?.
Ареометрлер-с?йы?ты? ты?ызы?ын аны?тау?а арнал?ан ??рал.
С?тті? майлылы?ын аны?тау ?шін ?олданылатын ареометрлер-лактометрлер деп аталады.
Кемені? т?менгі б?лігі бат?ан тере?дік ш?гім деп аталады. Р??сат етілген ш?гім кемені? корпусында ?ызыл сызы?- ватерсызы?пен белгіленеді.
Ауа шарыны?
??рылысы:
1-?абы? немесе баллон
2-аспалы ж?йе
3-адам отыратын орын.
Ауада ?ал?ып ж?рген шар?а ы?ыстырыл?ан ауаны? салма?ына те? архимед к?ші ?рекет етеді. Б?л к?ш тік жо?ары ба?ыттал?ан. Шар?а ?рекет ететін ауырлы? к?ші шарды т?мен ?арай тартады. Осы к?штерді? айырымынан к?теруші к?ш пайда болады:
1783 жылы а?айынды
?а?аз шар
1783 жылы а?айынды
Монгольфьелер ?лкен ?а?аз
шар ойлап тапты. Шарды? астына
жан?ан спирті бар ыдыс ?ойды.
Шар жан?ан ауамен толып,
2000 м биіктікке к?терілді.
?шу аппараттарыны? бір т?рі –дирижабльдер. Дирижабль ?оз?алт?ыш айналдыратын пропеллерді? к?мегімен ?оз?алады. Оны бас?ару?а болады. Басты жетістігі –?лкен ж?к к?тергіштігі.
?шу аппараттарыны? бір т?рі –дирижабльдер. Дирижабль ?оз?алт?ыш айналдыратын пропеллерді? к?мегімен ?оз?алады. Оны бас?ару?а болады. Басты жетістігі –?лкен ж?к к?тергіштігі.
V.Есептер шы?ару.
Кеме ватерсызы??а дейін су?а бат?анда, кемені? ж?гімен ?оса есептегендегі салма?ына те? ы?ыстырыл?ан суды? салма?ы су ы?ыстырым деп аталады.
С??гуір ?айы?тарды? ж?зу шарттары.(Демонстациялау).
VI. ?орытындылау.
О?ушыларды? саба? айтып белсене ?атыс?андарына ?арай ба?алау.
VII. ?йге тапсырма:
«§58,59 Су к?лігі. ?уе к?лігі» та?ырыптарын о?ып, с?зж?мба? ??растырып, карточка жасап келу.
* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт