Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей
Практикалы? ж?мыс «Аспап шкаласында?ы б?лікті? ??ны? аны?тау»
Ма?саты: Аспап шкаласында?ы б?лікті? ??ны? т?жірибе ж?зінде аны?тау
??рал-жабды?тар: сыз?ыш, термометр, секундомер, амперметр, вольтметр, динамометр.
1-тапсырма. Сыз?ышты? шкаласын м??ият ?арап шы?. Сыз?ышты? б?лік ??ны? аны?та.
2-тапсырма. Термометрді? шкаласын м??ият ?арап шы?. Термометрді? б?лік ??ны? аны?та.
3-тапсырма. Секундомерді? шкаласын м??ият ?арап шы?. Секундомерді? б?лік ??ны? аны?та.
4-тапсырма. Амперметрді? шкаласын м??ият ?арап шы?. Амперметрді? б?лік ??ны? аны?та.
5-тапсырма. Вольтметрді? шкаласын м??ият ?арап шы?. Вольтметрді? б?лік ??ны? аны?та.
6-тапсырма. Динамометрді? шкаласын м??ият ?арап шы?. Динамометрді? б?лік ??ны? аны?та.
?орытынды жаса.
Практикалы? ж?мыс «?оз?алысты? салыстырмалылы?ы»
Ма?саты: Мысалдар келтіре отырып ?оз?алысты? салыстырмалылы?ын біліп, т?сіну.
1-тапсырма. Механикалы? ?оз?алыс?а аны?тама бер. Механикалы? ?оз?алысты не себептен салыстырмалы деп санаймыз?
2-тапсырма. Автобуста?ы жолаушыны? ?андай денелермен салыстыр?анда тыныш отыр?аны?,ал ?андай денелермен салыстыр?анда ?оз?алып бара жат?аны? к?рсетіндер.
3-тапсырма. Жермен салыстыр?анда біркелкі ж?не т?зусызы?пен ?шып келе жат?ан ?ша?ты? пропеллері ?шыны? траекториясы ?андай? Есепті сана? ж?йесі: а)пропеллермен; ?) ?ша?ты? корпусымен; б) жермен байланыс?ан болуы тиіс.
4- тапсырма. Машинаны? ж?рген жолын ж?не ж?ру уа?ытын аны?та. Машинаны? жылдамды?ын есепте. ??рал-жабды?тар: ойыншы? машина, секундомер, сыз?ыш
Кестені толтыр.
Ж?рген жол, м
Уа?ыт, с
Жылдамды?, м/с
Жылдамды?, км/са?
?орытынды жаса.
* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт